search
menu

هتل Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort
امکانات و خدمات عمومی هتل فور پوینتس بای شرایتون پوکت
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فور پوینتس بای شرایتون پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort


هتل فور پوینتس بای شرایتون پوکت پاتونگ در ساحل پاتونگ شهر پوکت قرار دارد. Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort از هتل‌های چهار ستاره و لوکس پوکت به شمار می‌رود. این هتل زیبا با ارائه‌ی خدمات متنوع یکی از بهترین‌های پوکت برای اقامت است. با اقامت در هتل فور پوینتس بای شرایتون پوکت پاتونگ بیچ ریزورت از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت برای بسیاری از گردشگران بازدید از سواحل زیبای این شهر است. با انتخاب فور پوینتس بای شرایتون تنها ۲۰ متر تا ساحل پاتونگ فاصله خواهید داشت. طی سفرتان به این شهر ساحلی بازدید از مهم‌ترین جاهای دیدنی پوکت از جمله مجسمه بودای بزرگ و پارک ملی سیرینات را از خاطر نبرید. هتل فور پوینتس بای شرایتون انتخابی ایده‌آل برای سفرهای تفریحی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل فور پوینتس بای شرایتون پوکت


در Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. پذیرش هتل فور پوینتس بای شرایتون ۲۴ ساعته است. در این قسمت خدماتی نظیر کانسیرج، اتاق چمدان و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل فور پوینتس بای شرایتون چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های فیلیپینی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، تایلندی و ویتنامی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی به یاد ماندنی تلاش می‌کنند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و خدمات مناسبی نظیر نگهداری از کودک ارائه می‌کند. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش هتل فور پوینتس بای شرایتون را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. لازم به ذکر است هتل فور پوینتس بای شرایتون برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری همچون خشک‌شویی، اتو، لاندری و پرس شلوار برخوردار شوید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


در هتل ۶ طبقه Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort ششصد واحد اقامتی لوکس وجود دارد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق مهمان دوبل، اتاق مهمان دلوکس دوبل، اتاق مهمان دلوکس با تخت کینگ، اتاق مهمان دوبل با دسترسی به استخر، سوئیت خانواده، سوئیت یک‌خوابه، سوئیت یک‌خوابه با منظره اقیانوس، اتاق دلوکس با منظره اقیانوس و اتاق دلوکس دوبل با منظره اقیانوس است. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. تلویزیون صفحه‌تخت، میز، تلفن، کتری برقی و کمدلباس از دیگر امکانات موجود در واحدها به شمار می‌روند. برخی از واحدها دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از اقیانوس از آنها دیده می‌شود. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. گهواره برای کودکان زیر ۳ سال رایگان است و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


هتل Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort بهترین گزینه برای سفرهای تفریحی است. این هتل لوکس داری ۲ استخر روباز بوده که در تمام فصول سال باز هستند. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخرها شنا کرده و یا در صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب بگیرید. برای گردش و تفریح سری به باغ هتل بزنید. کودکان عزیز با وجود استخر و زمین‌بازی مخصوص، اوقات خوشی را سپری خواهند کرد. باشگاه ورزشی از دیگر امکانات تفریحی این هتل جذاب به شمار می‌رود.

رستوران هتل


با وجود ۵ رستوران در داخل هتل Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort کمبودی از بابت غذا نخواهید داشت. صبحانه شامل منوی متنوعی از غذاهای کانتیننتال، آمریکایی، آسیایی، بدون گلوتن، گیاهی و وگان است. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای تایلندی، بین‌المللی و باربیکیو رستوران نوش جان کنید. انواع میوه، نوشیدنی، غذای کودک و غذای رژیمی نیز موجود است. لازم به ذکر است این هتل خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌کند و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل فور پوینتس بای شرایتون پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتونگ: ۲۰ متر
فاصله تا خیابان بنگلا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل آزاد: ۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل کارون: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی شو: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد وات چالونگ: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا مجسمه بودای بزرگ: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است