search
menu

هتل Fishermen’s Harbour Urban Resort Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fishermen’s Harbour Urban Resort Phuket
امکانات و خدمات عمومی هتل فیشرمن هاربر اربن پوکت
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل فیشرمن هاربر اربن پوکت

درباره هتل Fishermen’s Harbour Urban Resort Phuket


هتل فیشرمن هاربر اربن پوکت هتلی ۵ ستاره، لوکس ومجلل است که در نزدیکی جنوب شهر پاتونگ و در یک منطقه تفریحی واقع شده است. همانطور که از نام هتل پیداست این هتل در منطقه ماهیگیران پاتونگ واقع شده و نام فیشرمن نیز از همین محل گرفته شده است. به دلیل نزدیک بودن به ساحل زیبای پاتونگ، مراکز خرید و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای پوکت تایلند را داشته باشید، هتل Fishermen’s Harbour Urban Resort Phuket پوکت گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل فیشرمن هاربر اربن پوکت


هتل فیشرمن هاربر اربن دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، رستوران و استخر رو باز است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان، امکانات ویژه افراد کم توان و میز تور را نیز ارائه می دهد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۳۹۰ اتاق است. اتاق های زیبای این هتل مجهز به تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، مینی بار، سرویس اتاق، صندوق امانات، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. هتل فیشرمن هاربر اربن دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق های دو نفره لوکس و سوئیت خانوادگی است که می توانید متناسب با نیاز خود و خانواده اتاق دلخواه خود را انتخاب کرده و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید.

امکانات رستوران هتل


رستوران های هتل انواع غذا های محلی و بین المللی را در محیطی گرم و صمیمی با دکوراسیون زیبا سرو می کند. همچنین در بار کنار استخر می توانید انواع نوشیدنی های خوشمزه را میل کنید.

امکانات رفاهی هتل


مرکز تناسب اندام هتل فیشرمن هاربر اربن پوکت اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. استخر رو باز به همراه صندلی های آفتاب، استخر کودکان، باشگاه کودکان، سونا و جکوزی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. روش های زیادی برای سرگرمی در هتل فیشرمن هاربر اربن وجود دارد که از جمله آن ها می توان به کلاس های آشپزی، دارت، پینگ پونگ، اتاق بازی و زمین بازی کودکان اشاره کرد. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل فیشرمن هاربر اربن امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل


این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، بارو اتاق های خانوادگی است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، چینی و تایلندی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد و خاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل


قیمت مناسب
تمیزی و پاکیزگی هتل
به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل فیشرمن هاربر اربن پوکت


فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار تازه بانزان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بیمارستان پاتونگ: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل تری ترانگ: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مینی گلف دینو پارک: ۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است