search
menu

هتل Dusit Thani Laguna Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dusit Thani Lagua Phuket
امکانات اتاق های هتل دوسیت تانی پوکت
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل دوسیت تانی پوکت تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل Dusit Thani Lagua Phuket


هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت هتلی مجلل و شیک در ساحل بانگ تائو است. این مجموعه ساحلی در سواحل شمال غرب پوکت امکانات و خدمات به روز و مدرنی را برای آسایش و رفاه مهمانانش ایجاد کرده است. اتاق های مدرن و به روز این هتل پنج ستاره رو به سواحل سفید و درخشان پاتونگ قرار گرفته که فضایی خاص و دلنشین در هر اتاق ایجاد می کند. تصور کنید صبحتان را با صدای امواج آرامش بخش دریا آغاز کرده و ورزش صبحگاهی تان را در ماسه های نرم ساحل زیر نور طلایی آفتاب درحالی که نسیم خنکی از سمت دریا صورتتان را نوازش می کند، انجام می دهید. این هتل لوکس با فراهم کردن امکانات و ارائه خدمات به روز و مطابق با استانداردهای بین المللی جزو برترین انتخاب ‌های مهمانان برای اقامت در پوکت است. استخر، رستوران ایتالیایی و دسترسی به اینترنت از جمله خدمات امکانات هتل Dusit Thani Lagua Phuket برای مهمانانش است. این موقعیت خاص هتل، دریا و جنگل را در دسترس مهمانانش قرار داده و باعث محبوبیت آن به ویژه بین زوج های جوانی شده که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده بودند.

امکانات اتاق های هتل دوسیت تانی پوکت


اتاق ها و سوئیت های لوکس هتل دوسیت تانی پوکت طراحی مدرن و مبلمانی شیک دارند که الهام گرفته از معماری و خانه های تایلندی است. مبلمان کلاسیک چوبی اتاق ها و پرده های تایلندی آن ها همه چیز را برای اقامتی آرام و خوش فراهم کرده است. تمامی اتاق های هتل Dusit Thani Laguna Phuket دارای تلویزیون با شبکه های کابلی، میز، مبلمان و چای/ قهوه ساز هستند.

امکانات و خدمات هتل


مهمانان اقامت در هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت به اینترنت رایگان هتل در سرتاسر مجموعه دسترسی خواهند داشت. برای سرگرمی و تفریح مهمانان نان کلاس های ویژه ای در hotel ترتیب داده شده است مهمان ها می توانند در زمینه گلف نزدیک به ساحل گلف بازی کرده و یا در کلاس های آشپزی تایلندی شرکت کنند. برای آن هایی که اهل شنا و تفریحات آبی هستند امکانات ورزش های مختلف آبی ایجاد شده است. اسب سواری دوچرخه سواری، کانو سواری و غیره از دیگر امکانات تفریحی این هتل هستند. هتل ۵ گزینه غذاخوری دارد و این مهمانان هستند که تصمیم می گیرند غذاهای ایتالیایی و بین المللی نوش جان کنند یا غذاهای تایلندی. غذاهای دریایی و گریل شده دیگر انتخاب پیش روی مهمانان است. رستوران ها در صورت درخواست غذای مخصوص کودکان تهیه می کنند. برای کودکان زمین های بازی در داخل هتل و محوطه بیرون از ساختمان ایجاد شده است. خانواده هایی که کودک نوزاد دارند می‌ توانند از خدمات پرستاری بچه هتل با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنند.
مهمانانی که دارای معلولیت های جسمی هستند با رزرو اتاق در هتل دوسیت تانی پوکت اقامت راحت تر و آرام تری را در Phuket تجربه خواهند کرد چون این هتل برای آسایش این دسته از مهمانان رمپ و سرویس های بهداشتی با دستگیره برایشان ایجاد کرده است. خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، اجرای زنده موسیقی، خدمات ماساژ، اتاق بازی، میز پینگ ‌پونگ، خدمات زیبایی مو و ناخن، اتاق های عایق صدا و خدمات روم سرویس تنها بخشی از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان بوده و همه تلاش خود را برای تحویل هرچه سریع تر اتاق ها انجام می دهند و سایر کارکنان حرفه ای و مجرب هتل به زبان انگلیسی، روسی و تایلندی آشنایی دارند و حتی اگر کمترین آشنایی به زبان انگلیسی داشته باشید می توانید به راحتی با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنید‌.

فاصله هتل دوسیت تانی پوکت تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا معبد بانگ تائو: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پلازا سورین: ۳ کیلومتر
فاصله تا منطقه لائم سینگ: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی شو: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا وات پراتونگ: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک بین المللی خائو پرا تائو: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است