search
menu

هتل Deevana Plaza Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Deevana Plaza Phuket
امکانات عمومی هتل دیوانا پلازا پوکت
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل دیوانا پلازا پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Deevana Plaza Phuket


هتل دیوانا پلازا هتلی چهار ستاره در شهر پوکت است. این هتل در محل بسیار زیبایی از شهر واقع‌شده و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و گردشگری دارد. از این هتل تا جاده مشهور بانگلا کمتر از یک کیلومتر فاصله وجود دارد. همچنین با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل پاتونگ بروید. سایر جاهای دیدنی در این شهر عبارت‌اند از معبد وات چالونگ، زیپ لاین فلاینگ هانومان، پارک آبی اسپلش جانگل و شهر قدیمی پوکت که بازدید از همه اینها به گردشگران توصیه می‌شود تا با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی‌نظیر آماده کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دیوانا پلازا پوکت


در داخل این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. پارکینگ مجموعه نیز رایگان و اختصاصی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در لابی می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و وسایل و چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. تور گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی در لابی هتل Deevana Plaza Phuket دایر شده است. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در بخش شستشوی هتل انجام می‌گیرند. در بخش بیزینس نیز مسافران می‌توانند جلسات کاری و کنفرانس‌هایشان را برگزار کنند و در صورت نیاز می‌توانند از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل دیوانا پلازا دو استخر شنای روباز وجود دارند که در طول سال دایر هستند و استفاده از این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و همچنین استفاده از این استخرها رایگان هستند. پارک آبی مجهز به سرسره آبی روی استخر تعبیه‌شده است. میهمانان هتل Deevana Plaza Phuket می‌توانند در باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها ورزش کنند و در بخش سونا به استراحت مشغول بوده و انواع ماساژها را دریافت کنند. همچنین استخر مخصوص کودکان و زمین‌بازی نیز برایشان در نظر گرفته‌شده است. میز تنیس، گلف، تورهای گردشگری و کلاس‌های آشپزی جزو سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌روند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌های مدرن همراه با اسباب و وسایل سنتی جلوه خاصی دارند. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق سوپرییر، اتاق دلوکس و اتاق پریمییر رو به آب. همچنین هریک از اتاق‌ها بالکن‌های اختصاصی دارد که چشم‌انداز زیبایی رو به استخر و شهر دارند. همچنین در داخل اتاق‌ها امکاناتی نظیر چای‌ساز و قهوه ساز وجود دارند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، یخچال، میز کار، فضای نشیمن، تلویزیون و تلفن، کمد لباس. به افراد در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار داده نمی‌شود. پرسنل به زبان‌های تایلندی و انگلیسی مسلط هستند. دسترسی به تمامی طبقات هتل Deevana Plaza Phuket از طریق آسانسور امکان‌پذیر است.

رستوران هتل


دو رستوران به صورت سرپوشیده و روباز دایر هستند. در رستوران‌های موجود انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند. همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز در قسمت کافی‌شاپ کنار استخر ارائه می‌شوند.

فاصله هتل دیوانا پلازا پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه‌شناسی پوکت: ۷ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی شو پوکت: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا سوآن لانگ: ۹ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت پوکت: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است