search
menu

هتل Deevana Patong Resort & Spa Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Deevana Patong Resort & Spa Phuket
امکانات عمومی هتل دیوانا پاتونگ ریزورت اند اسپا
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل دیوانا پاتونگ ریزورت اند اسپا پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Deevana Patong Resort & Spa Phuket


هتل دیوانا پاتونگ ریزورت اند اسپا از هتل‌های زیبا و ۴ ستاره در بهترین نقطه از پاتونگ است. با توجه به اینکه این هتل دارای شاتل فرودگاهی رایگان است، بنابراین مسافران با خیال راحت می‌توانند نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل دیوانا اقدام کنند و به آسانی به هتل دسترسی داشته باشند. همچنین این هتل بی‌نظیر در منطقه‌ای عالی از شهر واقع‌شده و از این قسمت به سایر جاهای دیدنی پاتونگ دسترسی آسانی خواهید داشت. اطراف این هتل را باغ‌های گرمسیری فراگرفته و زیبایی دوچندانی به هتل بخشیده است. از پنجره اتاق‌های هتل Deevana Patong Resort & Spa Phuket می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیر و دلربایی از این باغ و استخر شنا را تماشا کنید. همچنین با انتخاب این هتل تنها در عرض ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل پاتونگ برسید و از زیبایی‌های این ساحل لذت ببرید. همچنین به دلیل فاصله اندکی بین پاتونگ و پوکت می‌توانید از جاهای دیدنی پوکت نیز بازدید کنید؛ برخی از این جاهای دیدنی عبارت‌اند از پارک فانتاسی شو، زیپ لاین فلاینگ هانومان، معبد وات چالونگ و پارک آبی اسپلش جانگل و چندین جای دیگر. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه خوب اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دیوانا پاتونگ ریزورت اند اسپا


اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس بوده و به صورت رایگان قابل‌استفاده است. پرسنل در قسمت تور گردشگری موجود در لابی این هتل بازدید از جاهای مختلف را برنامه‌ریزی می‌کند. پارکینگ مجموعه نیز اختصاصی و رایگان بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی می‌توانید از این پارکینگ بهره‌مند شوید. در لابی هتل Deevana Patong Resort & Spa Phuket امکاناتی نظیر اتاق چمدان و لاندری دایر شده است که عبارت‌اند از اتوکشی، خشکشویی و لباسشویی. جلسات کاری و کنفرانس‌های کاری‌تان نیز در مرکز بیزینس برگزار می‌شود. پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی و تایلندی صحبت می‌کنند. بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع اعلام‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل می‌توانید برای تفریح به استخر روباز بروید، این استخر در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، همچنین برای کودکان استخر مخصوص دایر شده است، این استخر نیز در طول سال دایر است. همچنین بعد از گشت‌وگذار و برای رفع خستگی می‌توانید به مرکز اسپای موجود در هتل Deevana Patong Resort & Spa Phuket رفته و با انواع ماساژ به آرامش برسید. در باشگاه بدنسازی نیز می‌توانید با انواع دستگاه‌ها ورزش کنید. تورهای گردشگری و آشنایی با فرهنگ و جاذبه‌های پاتونگ در این هتل دایر شده‌اند. برای بازی کودکان نیز زمین‌بازی دایر شده است.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌ها در هتل دیوانا پاتونگ عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل دلوکس با حمام اسپا، سوئیت جونیور، اتاق توئين یا دوبل سوپرییر و اتاق توئين یا دوبل دلوکس. اتاق‌های موجود در این مجموعه شامل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های بین‌المللی، مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز و حمام اختصاصی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از میز کار، یخچال، گاوصندوق، کتری برقی، تلفن و کمد لباس. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


در رستوران موجود در هتل دیوانا پاتونگ انواع غذاهای تایلندی، آسیایی و بین‌المللی در زمان وعده‌های غذایی ارائه می‌شود. همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم میز در بخش کافی‌شاپ کنار استخر سرو می‌شود.

فاصله هتل دیوانا پاتونگ ریزورت اند اسپا پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک فانتاسی شو پوکت: ۶ کیلومتر
فاصله تا معبد بانگ تاعو: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است