search
menu

هتل Crowne Plaza Panwa Beach Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza Phuket Panwa Beach
اتاق‌های هتل کرون پلازا پوکت
رستوران هتل کرون پلازا پوکت
امکانات ورزشی و تفریحی هتل کرون پلازا
سایر خدمات و امکانات هتل کرون پلازا
فاصله هتل کرون پلازا پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crowne Plaza Phuket Panwa Beach


هتل کرون پلازا پوکت از هتل‌های ۵ ستاره شهر پوکت است. این هتل شگفت انگیز از تمامی اقامتگاه‌هایی که در شهر پوکت می‌شناسید حداقل یک سر و گردن بالاتر بوده و امکاناتی در اختیارتان قرار می‌دهد که باورنکردنی هستند. به همین دلیل، اگر هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت فقط یک پیشنهاد از ما برای اقامت در این شهر بخواهید قطعا پیشنهاد اول و آخر ما به شما Crowne Plaza Phuket Panwa Beach خواهد بود.

اتاق‌های هتل کرون پلازا پوکت


اتاق‌های هتل کرون پلازا پوکت با دکوراسیون مدرن و بی نظیر خود، شرایط فوق العاده خوبی برای پذیرایی از مهمانان دارند. در هر یک از این اتاق‌ها تلویزیون ۳۷ اینچی قرار داده شده تا همدم اوقات فراغت مهمانانی باشد که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند. شما می‌توانید در این تلویزیون صفحه تخت یا به تماشای کانال‌های ماهواره‌ای بپردازید و یا با استفاده از دستگاه پخش دی وی دی، از تماشای فیلم‌های جذاب لذت ببرید. لازم به ذکر است که امکانات دیگری مثل مینی بار، چای ساز الکتریکی، صندوق امانات و حمام اختصاصی همراه با دوش نیز در اتاق‌های هتل کرون پلازا پوکت تعبیه شده‌اند.

رستوران هتل کرون پلازا پوکت


وقتی می‌گوییم هتل کرون پلازا پوکت یک اقامتگاه تمام عیار است، منظورمان این نیست که هتل مد نظر فقط دارای چند اتاق دنج و راحت است. بلکه این هتل جنبه‌های دیگری نیز دارد که توجه به آنها خالی از لطف نیست. برای مثال یکی از این جنبه‌ها، به ۳ رستوران بی نظیر هتل کرون پلازا پوکت مربوط می‌شود. رستوران‌هایی که با غذاهای بین المللی و ایتالیایی خود، حیرت و شگفتی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل کرون پلازا


هتل کرون پلازا پوکت برای تفریح، ورزش و شادابی مهمانان خود امکانات و شرایط خوبی فراهم آورده است. برای مثال شما می‌توانید در هتل Crowne Plaza Phuket Panwa Beach به انجام بازی پینگ پنگ و کانوسواری مشغول شوید. همچنین برخورداری این اقامتگاه از ساحل اختصاصی یکی از مزایای منحصر به فرد آن است که فرصت انجام انواع بازی‌های ساحلی و ورزش‌های آبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. کما اینکه هتل کرون پلازا پوکت امکانات لازم برای انجام ورزش‌های آبی را نیز تقدیم مهمانانش می‌کند. اگر هیچ یک از این فعالیت‌ها نتوانستند نظر شما را به خودشان جلب کنند، بدون تردید پیشنهاد ورزش در سالن زیبای هتل و یا شنا در استخر سرپوشیده این اقامتگاه را دیگر نمی‌توانید رد کنید. لازم به ذکر است که پس از انجام همه این ورزش‌ها، مرکز اسپا هتل کرون پلازا پوکت با خدمات ویژه خودش، طراوت و نشاط را به تن و بدن شما هدیه خواهد داد.

سایر خدمات و امکانات هتل کرون پلازا


اگر شما آنقدر خوش شانس باشید که بتوانید اتاقی در هتل کرون پلازا پوکت برای خودتان رزرو کنید، غیر از امکانات و خدمات ذکرشده در بالا، می‌توانید از باغ و تراس این اقامتگاه برای تمدد اعصاب خودتان استفاده نمایید. پارکینگ رایگان اقامتگاه در کنار آسانسور، صرافی و کادوفروشی آن نیز همواره در دسترس شما خواهد بود. جالب است بدانید که هر روز، صبحانه مفصلی به اتاق شما سرو خواهد شد تا روزتان با انرژی خاصی آغاز گردد. در طول روز نیز خدماتی مثل نگهداری از نوزادان، شستشو و اتوی لباس، رزرو تور، رزرو بلیط، نگهداری از چمدان‌ها و سرویس حمل و نقل به فرودگاه نیز در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود تا تک تک ثانیه‌های اقامت آنها مملو از حس رفاه و راحتی باشد. یک نکته کلی دیگر در مورد هتل کرون پلازا پوکت موقعیت مکانی خوب این اقامتگاه است که امکان دسترسی به جاذبه‌های مختلف شهر را آسان کرده است.

فاصله هتل کرون پلازا پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج خائوخاد: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم پوکت: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا اسکله راسادا: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا پارک سوآن لوآنگ: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۵٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است