search
menu

هتل Centara Grand Beach Resort Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Centara Grand Beach Resort Phuket
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Centara Grand Beach Resort Phuket


هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت یکی از اقامتگاه های ساحلی ۵ ستاره جزیره دوست داشتنی و رویایی پوکت است که به شکل فوق العاده ای خود را در بافت طبیعی آن منطقه جای کرده است. این اقامتگاه پشت به تپه های سرسبز و مشرف به آب های دریا درست روی شن های ساحل کارون بنا شده است. به احتمال زیاد بعد از دیدن تصاویر هتل Centara Grand Beach Resort Phuket برای خرید بلیط هواپیما پوکت وسوسه می شوید، این فرصت را از دست ندهید.

موقعیت مکانی هتل


همانطور که گفته شد اولین و اصلی ترین دلیل محبوبیت هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت موقعیت مکانی فوق العاده آن است. تصور کنید هنگام غروب و طلوع خورشید با چه مناظر روبرو می شوید، چه آرامشی از سکوت و زیبایی آن جا نصیبتان می شود. در صورت اقامت در این هتل از شهر پوکت ۱۵ کیلومتر فاصله خواهید داشت اما در فاصله ۱ تا ۳ کیلومتری هتل، بازارها و جاذبه های متعددی وجود دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


اقامتگاه ساحلی سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت از هتل های تازه تاسیس جزیره نیست و بیش از یک دهه از فعالیت آن می گذرد اما امکانات و ساختمان های آن نوسازی شده اند و به مهمانانش خدمات و امکاناتی در حد کلاس جهانی ارائه می دهد. ویلاهای این هتل فضای خصوصی مورد نیاز مهمانان را در اختیارشان قرار می دهد و کسانی که می خواهند تعطیلات خود را در خلوت و به دور از شلوغی سپری کنند می توانند اینجا از استقلال مطلوبی بهره مند شوند. این هتل بنا به خاطر امکانات تفریحی متعددی که برای تمامی سن و سال ها فراهم کرده از گزینه های محبوب سفرهای خانوادگی به حساب می آید. ضمنا هتل Centara Grand Beach Resort Phuket در کنار ۴ استخر زیبایش یک پارک آبی بزرگ هم دارد.

انواع اتاق های هتل


هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت در مجموع در ۲۶۱ واحد اقامتی لوکس شامل اتاق، سوئیت و ویلا از مهمانان خود میزبانی می کند. تمامی این واحدها به سبک سینو- پرتغالی دکور شده اند و دارای یک بالکن یا تراسی هستند که رو به باغ یا دریا و یا استخرهای هتل هستند. ویلاهای هتل سنتارا گرند بیج ریزورت پوکت از فضای نسبتا بزرگی برخوردارند و هر کدام دارای استخری خصوصی (Plunge pool) در تراس هایشان هستند.

امکانات اتاق های هتل


معماری جذاب سینو- پرتغالی در هر نقطه از جزیره پوکت به نظر می آید، این هتل نیز با بهره گرفتن از این سبک، فضایی کاملا متفاوت و کلاسیک را برای مهمانان خود فراهم کرده و هر واحد را با ذوق و سلیقه متفاوتی دکور کرده است. از روی خوش خواب های بیش تر اتاق های هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت می توان نظاره گر دریای آندامان بود. حمام های لوکس، تلویزیون های صفحه تخت ماهواره ای، پنکه سقفی، مینی بار، چای ساز، اینترنت و گاو صندوق از جمله امکاناتی هستند که در این واحدها گنجانده شده اند.

گزینه های صرف غذا


در هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت هر وقت احساس گرسنگی کردید، می توانید هم به رستوران هایش بروید و هم با استفاده از روم سرویس غذای سفارشی خود را در اتاقتان میل کنید. این هتل با ۷ مورد گزینه صرف غذا انواع غذاهای آسیایی، غربی و بین المللی را طبخ و سرو می کند. لوکس ترین و بزرگ ترین رستوران این هتل، رستوران The Cove است که گنجایش پذیرایی از ۲۵۰ نفر را دارد و از ساعت ۶ صبح تا ۱۰:۳۰ شب دایر است. این رستوران بریانی، نودل تخم مرغی و غذاهای دریایی خوشمزه و محبوبی دارد.
سرو غذا در رستوران The Cove هم به سبک سلف سرویس و هم با منوی انتخابی است ولی رستوران های Mare و Coast Beach Club & Bistro هتل با منوی انتخابی از مهمانان خود پذیرایی می کنند. رستوران Mare مشرف به ساحل است و شاید به اندازه رستوران اصلی هتل لوکس نباشد اما از محیط دلنشین و بزرگی برخوردار است و با انواع غذاهای کلاسیک ایتالیایی از مهمانانش میزبانی می کند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


در صورتی که بلیط هواپیما پوکت خریده اید و جزو افرادی هستید که از محدود شدن به ۴ دیواری بیزارند، حتما این هتل را انتخاب کنید چون اینجا می توانید در حین استفاده از امکانات هتل از چشم اندازهای اطراف لذت ببرید؛ چه هنگام ورزش در باشگاه یا هنگام شنا و غذا خوردن. در این هتل طیف گسترده ای از سرگرمی ها و برنامه ها برای تفریح هر چه بیش تر مهمانان در نظر گرفته شده است؛ از جمله کلاس های آشپزی، ساعات خنده و شادی، تماشای فیلم، غواصی، موج سواری، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، زمین تنیس.

دلایل انتخاب هتل


چشم اندازهای زیبای طبیعت اطراف
پرسنل حرفه ای
قیمت مناسب

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت تا معبد کارون: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت تا بازار شبانه کارون: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت تا مینی گلف دینو پارک: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت تا معبد چالونگ: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است