search
menu

هتل Bhukitta Boutique Hotel Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bhukitta Boutique Hotel Phuket
امکانات و خدمات عمومی بوتیک هتل بوکیتا پوکت
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله بوتیک هتل بوکیتا پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bhukitta Boutique Hotel Phuket


بوتیک هتل بوکیتا در قلب شهر پوکت قرار دارد. این هتل مدرن در سال ۲۰۰۷ در جزیره پوکت ساخته شده و در سال ۲۰۲۱ مورد نوسازی قرار گرفته است. Bhukitta Boutique Hotel Phuket از هتل‌های ۴ ستاره شهر پوکت به شمار می‌رود. با اقامت در بوتیک هتل بوکیتا از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. یکی از مزیت‌های اقامت در بوکیتا بوتیک هتل پوکت موقعیت مکانی ایده‌آل آن است. با انتخاب این هتل دسترسی راحتی به جاهای دیدنی پوکت خواهید داشت. جزیره زیبای پوکت جاهای دیدنی متنوعی دارد که با خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. مجسمه بودای بزرگ، شهر قدیمی پوکت و ساحل پاتونگ از جاذبه‌های معروفی هستند که با سفر به پوکت امکان بازدیدشان برایتان فراهم خواهد شد. این هتل گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است. با اقامت در این بوتیک هتل لحظات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی بوتیک هتل بوکیتا پوکت


در بوتیک هتل بوکیتا امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدماتی نظیر کمد و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت از ساعت ۸ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل Bhukitta Boutique Hotel Phuket مسلط به زبان‌های تایلندی، چینی و انگلیسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. هتل بوتیک بوکیتا پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. برای دریافت خدمات آرایشی می‌توانید به سالن زیبایی هتل تشریف ببرید. امکانات برگزاری همایش، بوتیک هتل بوکیتا پوکت را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. لازم به ذکر است بوتیک هتل بوکیتا برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. خدمات خانه‌داری در این هتل به صورت روزانه انجام می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای رعایت حال مهمانان دیگر از استعمال دخانیات در قسمت‌های مشترک خودداری کرده و به این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


Bhukitta Boutique Hotel Phuket دارای ۱۶۳ واحد اقامتی مدرن و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دوبل یا تویین سوپریور، اتاق دوبل یا تویین دلوکس (با دسترسی به استخر)، اتاق دوبل یا تویین بزرگ، سوئیت دلوکس، اتاق دوبل یا تویین دلوکس، سوئیت دوخوابه و سوئیت یک‌خوابه است. تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، یخچال، کتری برقی، تلویزیون صفحه‌تخت، کمد لباس، رخت‌آویز و میز اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برخی از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در هتل Bhukitta Boutique Hotel Phuket می‌توانید در اوقات فراغتتان در استخر روباز هتل شنا کنید. استفاده از استخر برای مهمانان عزیز رایگان است. با استفاده از خدمات اجاره دوچرخه، امکان دوچرخه‌سواری در اطراف هتل برایتان مهیا خواهد شد. تراس هتل فضای زیبایی برای گفتگو با هم‌سفران دارد. علاقه‌مندان تناسب‌اندام از وجود یک باشگاه مجهز در داخل هتل خشنود خواهند شد.

رستوران هتل


با انتخاب هتل Bhukitta Boutique Hotel Phuket روزتان با صرف صبحانه کانتیننتال یا آسیایی آغاز خواهد شد. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای آسیایی رستوران نوش جان کنید. انواع میوه و نوشیدنی نیز موجود است. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. ناگفته نماند رستوران‌های معروف دیگری نیز در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای تایلندی هستند.

فاصله بوتیک هتل بوکیتا پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم پوکت: ۹ کیلومتر
فاصله تا مجسمه بودای بزرگ: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کارون: ۱۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل کاتا: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است