search
menu

هتل Best Western Patong Beach Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Patong Beach Phuket
امکانات عمومی هتل بست وسترن پاتونگ بیچ پوکت
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست وسترن پاتونگ بیچ پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Western Patong Beach Phuket


هتل بست وسترن پاتونگ بیچ از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه ساحلی پاتونگ در شهر پوکت است. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی داشته و در طول سال از مهمانان زیادی استقبال می‌کند، در میان مسافران می‌توان به زوج‌های جوان اشاره کرد که در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما این هتل را برای ماه‌عسل یا سفرهای دونفره‌شان انتخاب می‌کنند. این هتل بی‌نظیر تا مرکز خرید جانگ سیلون ۳۰۰ متر و تا ساحل پاتونگ نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد، بدین‌جهت با پیاده‌روی و در عرض چند دقیقه می‌توانید به ساحل زیبای پاتونگ دسترسی داشته باشید و از امکانات و خدماتی مانند صندلی‌ و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید.
برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی در منطقه پوکت می‌توانید از ترانسفر گشت یا کرایه اتومبیل بهره‌مند شوید، این منطقه شامل جاذبه‌های دیدنی مانند مجسمه بودای بزرگ، مجسمه بودای بزرگ، پارک فانتاسی شو، جزایر فی فی، پارک آبی اسپلش جانگل و مراکز خرید پوکت هستند. فرودگاه بین‌المللی پوکت با ۲۴ کیلومتر فاصله از هتل Best Western Patong Beach Phuket از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و بدن‌سازی، پارکینگ رایگان و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بست وسترن پاتونگ بیچ پوکت


در فضای بیرونی این هتل باغ زیبایی است که مبلمان در محوطه این هتل چیده شده است. در قسمت لابی می‌توانید از اتاق چمدان برای قرار دادن وسایلتان استفاده کنید. برای دسترسی به‌تمامی طبقات در این هتل آسانسور تعبیه‌شده است. برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید و برای میهمانانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس با هزینه مجزا در هتل Best Western Patong Beach Phuket انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس مانند برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها یا استفاده از فکس و کپی با هزینه اضافی انجام می‌گیرند.
اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، تایلندی و چینی صحبت می‌کنند. پارکینگ اختصاصی نیز به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. توجه داشته باشید که استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید، زیرا پرسنل این مجموعه با خوش‌رویی در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند و اینکه در لابی هتل می‌توانید از میز تور و گردشگری بهره‌مند شوید و با جاذبه‌های دیدنی، تاریخی و مراکز خرید این منطقه آشنا شوید یا اینکه بخشی به‌عنوان صرافی در این هتل دایر گردیده است که می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد. استخر این مجموعه در طول سال برای تمامی رده‌های سنی دایر می‌شود و این استخر در طبقه آخر ساخته‌شده است. سایر امکانات و خدمات تفریحی در این هتل Best Western Patong Beach Phuket باشگاه بدن‌سازی است که با مجهزترین دستگاه‌ها می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل زیبا دارای دو نوع اتاق است که عبارت‌اند از اتاق توئین سوپرییر با چشم‌انداز شهر شامل دو تخت خواب تک‌نفره و اتاق دوبل سوپرییر با چشم‌انداز شهر شامل یک تخت خواب دونفره بسیار بزرگ. اتاق‌های این مجموعه شامل فضای نشیمن، میز کار و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای هستند. همچنین در هر یک از اتاق‌های هتل Best Western Patong Beach Phuket گاوصندوق، یخچال و مینی بار تعبیه‌شده است. از امکانات ارائه‌شده در داخل حمام‌های اختصاصی اتاق‌ها نیز می‌توان به دوش، وان توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی اشاره کرد. از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی و کتری برقی اشاره کرد. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


چندین نوع نوشیدنی و غذا در رستوران و کافی‌شاپ این هتل سرو می‌شود. رستوران زیبا Mana نام داشته و انواع غذاهای آمریکایی و آسیایی را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌دهد. از طعم غذاهای سرو شده در این رستوران سیر نخواهید شد. در داخل اتاق‌ها نیز انواع شکلات، میوه، نوشیدنی، بطری‌های آب قرار داده می‌شود که استفاده از همه این‌ها شامل هزینه است. توجه داشته باشید که اتاق‌های مجموعه روزانه رایگان نظافت می‌شوند.

فاصله هتل بست وسترن پاتونگ بیچ پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار روزانه بانزان: ۲۰۰ متر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۷۵۰ متر
فاصله تا ساحل کالیم: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی شو: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا صخره رانگ: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد بانگ تاعو: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است