search
menu

هتل Avista Grande Phuket Karon - MGallery Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avista Grande Phuket Karon – MGallery Hotel –SHA Plus
امکانات کلی هتل آویستا گرند کارون ام گالری پوکت
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آویستا گرند کارون ام گالری پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Avista Grande Phuket Karon – MGallery Hotel –SHA Plus


هتل ۵ ستاره شیک و مجلل آویستا گرند کارون ام گالری پوکت در ساحل کارن واقع شده است. طراحی این بوتیک هتل از تأثیرات چینی-پرتغالی الهام گرفته است که به طور یکپارچه فرهنگ غنی محلی را در هم می‌آمیزد. این هتل مجلل طراحی بی عیب و نقص و سبکی پیچیده دارد و در رتبه اول تریپ ادوایزر قرار دارد. این هتل به چندین جاذبه معروف از جمله ساحل کاتا استارباکس، بازار شبانه کارن و معبد کارن وات سووارنکیری نزدیک است. پیشنهاد می‌شود که به هنگام سفر به پوکت تایلند از سایر جاذبه‌های دیدنی آن از جمله مجسمه بودای بزرگ، معبد وات چالونگ و پارک فانتاسی شو پوکت نیز دیدن کنید.
هتل Avista Grande Phuket Karon – MGallery Hotel –SHA Plus برای استراحتی عالی دارای بزرگ‌ترین اتاق‌ها به مساحت ۵۵ متر مربع در منطقه کارن، بهترین رستوران استیک‌هاوس در پوکت و منظره زیبای خیره‌کننده از ساحل کارن است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به این شهر دیدنی، اقامت در هتل آویستا گرند کارون ام گالری تجربه بی نظیری را برایتان به ارمغان می‌آورد.

امکانات کلی هتل آویستا گرند کارون ام گالری پوکت


این هتل دارای اتاق بازی، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق و اتاق کنفرانس است. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به داشتن رستوران، بار، استخر روباز، استخر مخصوص کودکان و اتاق‌های خانوادگی اشاره کرد. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. خدمات خانه داری به صورت روزانه در هتل آویستا گرند کارون ام گالری انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. میهمانان می‌توانند از مرکز تجاری برای کار استفاده کنند یا به یک سفر گشت و گذار که توسط میز تور سازماندهی شده است بروند.
برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و فضاهای عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. کارکنان کارآزموده هتل Avista Grande Phuket Karon – MGallery Hotel –SHA Plus با تسلط به زبان‌های انگلیسی، هندی، روسی، تایلندی، فیلیپینی و چینی از میهمانان استقبال کرده و با خوشرویی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. اقامت افراد زیر ۱۲ سال در این هتل رایگان است. تخت اضافی نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


علاوه بر لذت بردن از استخر و ماساژهای تایلندی معتبر در اسپای مروارید، می‌توانید به راحتی در کلاس‌های آشپزی شرکت کرده، دارت، تنیس و بیلیارد بازی کنید. علاقمندان به مطالعه و کتابخوانی می‌توانند از خدمات کتابخانه هتل Avista Grande Phuket Karon – MGallery Hotel –SHA Plus استفاده کنند. برای کودکان دلبند شما نیز زمین بازی، باشگاه کودکان، استخر کودکان، بازی‌هایی از جمله پازل و کانال‌های تلویزیونی کودکان در نظر گرفته شده است. مرکز تناسب اندام هتل با داشتن امکانات ورزشی عالی مکان مناسبی برای علاقمندان به ورزش و بدنسازی است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Avista Grande Phuket Karon – MGallery Hotel –SHA Plus عبارتند از: اتاق دبل لوکس با چشم انداز دریا، اتاق دبل سوپریور، اتاق لوکس کینگ با چشم انداز دریا، اتاق کینگ سوپریور، سوئیت لوکس دارای استخر و اتاق‌های خانوادگی. در هتل آویستا گرند کارون ام گالری پوکت، هر اتاق یک میز دارد. اتاق‌ها دارای حمام خصوصی مجهز به جکوزی و لوازم بهداشتی رایگان هستند، در حالی که اتاق‌های خاص دارای قسمت نشیمن هستند. همه اتاق‌های میهمان در این هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی و کمد لباس هستند. امکانات تهیه قهوه و چای نیز در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه روزانه دارای گزینه‌های قاره‌ای و بوفه‌ای است. یک رستوران در محل وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه را برای وعده‌های ناهار و شام ارائه می‌دهد. عصرانه و غذاهای مخصوص کودکان نیز در دسترس است. در بار هتل آویستا گرند کارون می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل آویستا گرند کارون ام گالری پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کارن: ۲۰۰ متر
فاصله تا مینی گلف دینو پارک: ۴۰۰ متر
فاصله تا ساحل کاتا : ۸۰۰ متر
فاصله تا اسکله مالی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کاتا نیو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل سیام: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است