search
menu

هتل Amata Patong Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amata Patong Phuket
اتاق‌های هتل آماتا پاتونگ پوکت
رستوران هتل آماتا پاتونگ پوکت
ورزش و تفریح در هتل آماتا پاتونگ
نکاتی درباره هتل آماتا پاتونگ پوکت
اماکن نزدیک به هتل آماتا پاتونگ پوکت

درباره هتل Amata Patong Phuket


هتل آماتا پاتونگ پوکت از هتل‌های ۴ ستاره شهر پوکت است. این هتل با انواع امکانات ممتاز و با کیفیت و با قرار گرفتن در منطقه خوبی از شهر پوکت، قواعد ارائه یک میزبانی بی نظیر را کاملا رعایت کرده است. از این رو، گردشگران با تجربه‌ای که قصد اقامتی به یاد ماندنی هنگام خرید بلیط هواپیما پوکت را دارند، برای انتخاب اتاقی در Amata Patong Phuket یک لحظه هم درنگ نمی‌کنند.

اتاق‌های هتل آماتا پاتونگ پوکت


فقط یک ساعت حضور در اتاق‌های هتل آماتا پاتونگ پوکت کافیست تا متوجه شوید که چه هتل خوبی برای خودتان انتخاب کرده‌اید. این اتاق‌ها که با وسایل چوبی بسیار زیبایی تزئین شده‌اند، امکاناتی مثل مینی بار، تلویزیون، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع و دستگاه‌های چای ساز و قهوه ساز را در اختیار شما قرار داده و لحظات بسیار آسوده‌ای برایتان به ارمغان خواهند آورد.

رستوران هتل آماتا پاتونگ پوکت


منوی شگفت انگیز رستوران هتل آماتا پاتونگ پوکت باعث خواهد شد که حتی اگر شما میل به خوردن غذا هم نداشتید به سرعت یک پرس کاملا برای خودتان سفارش دهید. در این منو، نام انواع غذاهای تایلندی، محلی، آسیایی، اروپایی، ایتالیایی و آمریکایی گنجانده شده است. غذاهایی که همگی با نهایت دقت توسط سرآشپز ماهر این هتل تهیه می‌شوند. به طوری که عده زیادی معتقدند، پخت غذا توسط آشپز رستوران هتل Amata Patong Phuket بیشتر به خلق یک اثر هنری شبیه است.

ورزش و تفریح در هتل آماتا پاتونگ


هتل آماتا پاتونگ پوکت برای تفریح و شادابی مهمانان خودش برنامه‌ها و امکانات ویژه‌ای تدارک دیده است. این هتل با برگزاری جُنگ‌ها شادی ساعات بسیار خوب و جذابی رقم می‌زند. برای انجام حرکات ورزشی، سالن ورزشی هتل آماتا پاتونگ پوکت بهترین مکانی است که تاکنون با آن آشنا شده‌اید. این سالن پر از امکانات مدرن و بی نظیر است. پس از ورزش در این سالن، شنا در استخر روباز و تمام فصل هتل بسیار لذت بخش است. استخر کودکان و لوازم بازی و سرگرمی در آب نیز در این مکان وجود دارد. اگر می‌خواهید خستگی مدت‌ها تلاش و فعالیت شبانه روزی از تن و بدن‌تان خارج شوید، پیشنهاد ما را برای استفاده از سرویس ماساژ هتل آماتا پاتونگ پوکت حتما مد نظر قرار دهید. ضمنا، شما می‌توانید در کلاس‌های آشپزی هتل آماتا پاتونگ پوکت نیز شرکت کنید و با نحوه پخت انواع غذاهای خوش طعم آشنا شوید.

نکاتی درباره هتل آماتا پاتونگ پوکت


هتل آماتا پاتونگ پوکت با فراهم آوردن پارکینگی رایگان، امنیت اقامت مهمانان خود را به خوبی ارتقا داده است. البته در راستای امنیت مهمانانی که بلیط هواپیما خریده و در این هتل اقامت دارند، نگهبان ۲۴ ساعته، صندوق امانات و زنگ هشدار نیز در این هتل به کار گرفته شده‌اند. دستگاه عابر بانک، سرویس تهیه بلیط، سرویس نگهداری از چمدان‌ها، سرویس رزرو تور و صرافی از دیگر خدمات و امکانات هتل آماتا پاتونگ پوکت هستند که توسط کارکنان مجرب بخش پذیرش ارائه می‌شوند. جالب است بدانید که این بخش به طور مستمر در طول شبانه روز به فعالیت می‌پردازد. از دیگر سرویس‌های ارائه شده جالب توجه در هتل آماتا پاتونگ پوکت نیز می‌توان به نگهداری از نوزادان، سرویس دهی به معلولان، فکس، پرینت، فتوکپی، شستشو و اتوی لباس، فراهم آوردن وسایل کباب پزی، رزرو بلیط برای شرکت در اجراها و بازدید از جاذبه اشاره کرد.

اماکن نزدیک به هتل آماتا پاتونگ پوکت


فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۲۵۰ متر
فاصله تا ساحل استارباکس: ۳۰۰ متر
فاصله تا پیاده گذر بانانا: ۳۵۰ متر
فاصله تا بازار آزاد بانزان: ۵۰۰ متر
فاصله تا مجتمع پردیس: ۶۰۰ متر
فاصله تا اسکله پاتونگ: ۱ کیلومتر
فاصله تا پیست کارتینگ: ۴ کیلومتر
فاصله تا معبد چالونگ: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است