search
menu

هتل Airport Resort & Spa Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Airport Resort & Spa Phuket
امکانات و خدمات عمومی هتل ایرپورت ریزورت اند اسپا پوکت
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایرپورت ریزورت اند اسپا پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Airport Resort & Spa Phuket


هتل ایرپورت ریزورت اند اسپا نوید اقامتی شگفت‌انگیز را به مهمانان می‌دهد. Airport Resort & Spa از هتل‌های ۴ ستاره جزیره پوکت به شمار می‌رود. این هتل لوکس با ارائه امکانات متنوع یکی از بهترین هتل‌های پوکت محسوب می‌شود. با انتخاب هتل ایرپورت ریزورت اند اسپا از امتیازات متنوعی برخوردار خواهید شد. در طول اقامتتان در هتل ایرپورت، بازدید از سواحل پوکت مانند ساحل پاتونگ و ساحل کارون را فراموش نکنید. همان‌طور که می‌دانید سواحل زیبای پوکت گردشگران زیادی را به خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت مجاب می‌کند. البته جذابیت پوکت به سواحل آن ختم نمی‌شود و با سفر به این جزیره می‌توانید از دیگر جاهای دیدنی پوکت نیز بازدید نمایید. با اقامت در هتل ایرپورت ریزورت اند اسپا لحظات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایرپورت ریزورت اند اسپا پوکت


با انتخاب هتل ایرپورت ریزورت اند اسپا از طیف وسیعی از امکانات رفاهی برخوردار خواهید شد. اینترنت رایگان امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل ایرپورت ریزورت اند اسپا ۲۴ ساعته است. در Airport Resort & Spa - SHA Extra Plus چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۱.۳۰ انجام می‌گیرد. کارکنان هتل با خوش‌رویی تمام از مهمانان استقبال کرده و از هیچ تلاشی برای اقامتی راحت دریغ نمی‌کنند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات رفاهی مناسبی برایشان تدارک دیده است. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید به راحتی در تمام شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های پوکت بازدید نمایید. فرودگاه بین‌المللی پوکت در ۲ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی به صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Airport Resort & Spa Phuket دارای ۶۸ واحد اقامتی مدرن و زیبا است. با اقامت در هتل ایرپورت ریزورت اند اسپا مانند خانه خودتان احساس راحتی خواهید کرد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تویین و ویلای استاندارد است. اتاق‌های این مجموعه فضای روشن و دل‌بازی دارند. هر واحد دارای یک بالکن جداگانه است و منظره زیبایی از آن دیده می‌شود. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به نشیمن، مینی‌بار، یخچال، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت و تلفن اشاره کرد. هریک از واحدها دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در هتل ۴ ستاره Airport Resort & Spa Phuket اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود. هتل زیبای ایرپورت ریزورت اند اسپا تنها ۳ دقیقه تا ساحل فاصله دارد. با انتخاب این هتل در هر زمانی که تمایل داشته باشید، می‌توانید در کنار ساحل قدم زده یا حمام آفتاب بگیرید. جکوزی و ماساژ از دیگر امکانات ویژه این هتل به شمار می‌روند. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. باغ هتل فضای زیبایی برای گردش دارد.

رستوران هتل


با انتخاب هتل Airport Resort & Spa برای اقامت، روزتان با صرف صبحانه‌ای مفصل آغاز خواهد شد. صبحانه آمریکایی و آسیایی از گزینه‌های موجود برای شروع یک روز هیجان‌انگیز هستند. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای تایلندی و بین‌المللی رستوران نوش جان کنید. ناگفته نماند این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید. با توجه به موقعیت مکانی هتل ایرپورت، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکیتان خواهند بود که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم جذاب غذاهای تایلندی هستند.

فاصله هتل ایرپورت ریزورت اند اسپا پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملی سیرینات: ۹۵۰ متر
فاصله تا ساحل نای یانگ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل سای کائو: ۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل نیتون: ۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل بنانا: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است