search
menu

هتل Casa Del M Resort Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Casa Del M Resort Phuket
امکانات هتل کاسا دل ام ریسورت
خدمات هتل کاسا دل ام ریسورت
واحدهای اقامتی هتل کاسا دل ام ریسورت
امکانات واحدهای اقامتی هتل کاسا دل ام ریسورت
اماکن دیدنی نزدیک هتل کاسا دل ام ریسورت

درباره هتل Casa Del M Resort Phuket


هتل کاسا دل ام ریسورت (به انگلیسی: Casa Del M Resort) اقامتگاهی است نیک نام و خوش منظر واقع در دامنه تپه‌ سرسبز و دل انگیز مکانی تماشایی، جایی که آوازه زیبایی های طبیعت آن مرزها را در نوردیده و خوش نشینان و عشاق حقیقی طبیعت را به خرید بلیط هواپیما تایلند و بازدید از آن وادار ساخته است: شهر شگفت انگیز پاتونگ؛ مکانی که جلوه خیره کننده طبیعت دیدنی آن برفراز بام مرتفع هتل کاسا دل ام ریسورت، صحنه ای است بیادماندنی و فراموش نشدنی. افزون بر ارائه جلوه ای مسحورکننده ای از شهر بندری پاتونگ، هتل کاسا دل ام ریسورت امکانات فراوان و خدمات بی شماری را نیز به میهمانان خود عرضه می دارد. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره خواهد شد.

امکانات هتل کاسا دل ام ریسورت


برای تجربه اقامتی خاطره انگیز و لذت‌بخش، به چه امکاناتی نیاز دارید؟ پارکینگ رایگان؟ باشگاه بدنسازی؟ استخر روباز؟ استخر سرپوشیده چطور؟ اگر به شما بگوییم که کلیه این امکانات در هتلی ۴ ستاره، اقامتگاه خوش منظره‌ ای که تنها ۵ دقیقه تا ساحل خیره کننده پاتونگ فاصله دارد، وجود دارند، چه؟ حقیقت این است که هتل کاسا دل ام ریسورت با امکانات متعددی که دارد، کار دشوار انتخاب و گزینش اقامتگاه را آسان کرده است. کافی است به این هتل اطمینان کرده و یک روز در آن اقامت کنید، مطمئن باشید از تصمیم خود پشیمان نخواهد شد. علاوه بر موارد ذکر شده، امکاناتی از قبیل اتاق استعمال دخانیات، سالن اجلاس، اتاق نگهداری از چمدان، محوطه سرپوشیده بازی و سرگرمی کودکان و اینترنت پرسرعت وایفای به کلیه میهمانان هتل ارائه خواهد شد. ناگفته نماند که هتل کاسا دل ام ریسورت از رستوران بسیار باکیفیت و مناسبی برخوردار است، به طوری که کیفیت غذاهای این رستوران به حدی بالاست که صرف غذا در فضای دل انگیز و رویایی آن خود به تنهایی، دلیلی برای اقامت در این هتل به حساب می آید.

خدمات هتل کاسا دل ام ریسورت


سطح و کلاس هر هتل توسط عوامل مختلفی تعیین می گردد که یکی از آن ها کیفیت و تنوع خدمات آن است. هتل Casa Del M Resort Phuket در این زمینه نیز گوی پیشی را از دیگر رقبای خود ربوده و مدت مدیدی است که با یاری پرسنل خبره و مسئولیت پذیر خود توانسته است خدماتی فراتر از انتظار را به میهمانان خود عرضه کند. از خدمات خانه داری روزانه گرفته تا ماساژ و حتی پرستاری از کودکان، هرآنچه در طول اقامت خود در این هتل بدان نیاز داشته باشید، در خدمت شماست. دیگر خدمات بی شمار هتل کاسا دل ام ریسورت عبارتند از: خشکشویی، لباسشویی، سرویس شاتل فرودگاهی، اسپا، سرویس رایگان شاتل به ساحل، پذیرش ۲۴ ساعته و روم سرویس.

واحدهای اقامتی هتل کاسا دل ام ریسورت


هتل کاسا دل ام ریسورت با طیف وسیعی از گزینه های اقامتی در خدمت شماست: از سوئیت ماه عسل و سوپریور دابل گرفته تا دیلاکس دابل و فمیلی روم، طیف وسیعی از گزینه ها در اینجا مهیاست تا شما انتخابی مناسب، خردمندانه و متناسب با بودجه و نیاز خود را صورت دهید.

امکانات واحدهای اقامتی هتل کاسا دل ام ریسورت


تجهیزات رفاهی و اقامتی هتل کاسا دل ام ریسورت، کاملا در حد و اندازه های نام و کلاس این هتل است. وسایلی از قبیل تلویزیون ماهواره ای، مبلمانی شیک، تلفن، آباژور، تخت خواب های نرم و راحت و صندلی راحتی به شایستگی و آراستگی در فضاهای فراخ و دلباز اتاق های هتل کنار یکدیگر چیده شده اند تا دکوری جذاب و در عین حال ساده پیشکش میهمانان گردد.

اماکن دیدنی نزدیک هتل کاسا دل ام ریسورت


ورزشگاه بوکس پاتونگ: ۰٫۹ کیلومتر
مجتمع پارادیس: ۱٫۴ کیلومتر
بازار بانزان فِرِش مارکت: ۱٫۷ کیلومتر
مرکز خرید جونگ سیلون: ۱٫۸ کیلومتر
معبد چالونگ: ۷٫۳ کیلومتر
زمین گلف دینو پارک مینی گالف: ۸٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است