search
menu

هتل Sawasdee Bangkok Inn

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sawasdee Bangkok Inn
امکانات عمومی هتل ساواسدی بانکوک این خائوسان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساواسدی بانکوک این تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sawasdee Bangkok Inn


هتل ساواسدی بانکوک این خائوسان یکی از زیباترین هتل های خیابان خائوسان در شهر بانکوک است. با اقامت در این هتل دو ستاره از معماری بی نظیر و قدیمی آن لذت خواهید برد و برایتان سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود. خیابان خائوسان یکی از معروف ترین خیابان های شهر بانکوک است که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند و این خیابان در میان توریست ها با نام مرکز پیاده روی شهرت دارد که مملو از هتل، محل اقامت، غرفه های مواد غذایی و فروشگاه هاست. حال اگر محل اقامتتان را در این خیابان انتخاب کنید، گویی با یک تیر دو نشان می زنید، زیرا علاوه بر محیطی بی نظیر و جذاب برای گردش، از مزیت های دیگر این هتل نزدیکی به جاهای دیدنی مانند کاخ بزرگ، معبد وات فو و مرکز گردشگری سیام است. همچنین دوستداران خرید نیز می توانند در نزدیکی هتل Sawasdee Bangkok Inn به چندین مرکز خرید دسترسی داشته باشند. برای رفت و آمد به جاهای دیدنی دیگر در شهر بانکوک می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید که در نزدیکی هتل ایستگاه دارند. در واقع، این هتل یکی از بهترین جاها برای کشف و لذت بردن از تاریخ و فرهنگ شهر بانکوک است که از اقامت در این هتل سیر نخواهید شد، پس همین حالا با خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت و رزرو این هتل بی نظیر این فرصت رویایی را از دست ندهید و برای خود و خانواده تان لحظات نابی رقم بزنید. برای رفت و آمد به فرودگاه نیز می توانید از تاکسی های شهری و اتوبوس های عمومی استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل ساواسدی بانکوک این خائوسان


هتلی زیبا و دیدنی که به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال و پذیرایی از مسافران هستند و پرسنل مجرب در این هتل به زبان انگلیسی مسلط بوده و به راحتی می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید. از جمله امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط هتل Sawasdee Bangkok Inn Khaosan قابل دسترس است. همچنین خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه مجزا انجام می گیرند. شایان ذکر است که در لابی این هتل می توانید از خدماتی نظیر تور و بلیط، تبدیل ارز و اتاق چمدان ها بهره مند شوید. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


دکوراسیون و شیوه چیدمان اتاق ها به روش سنتی بوده و از وسایل عتیقه استفاده گردیده است، همچنین رنگ های استفاده شده در اتاق ها نشان دهنده تاریخ غنی و پربار کشور تایلند هستند که به نمایش گذاشته شده اند. این هتل در ۴ طبقه و ۷۱ اتاق ساخته شده است و انواع اتاق ها عبارتند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل یا توئين سوپرییر. همه اتاق ها در هتل Sawasdee Bangkok Inn Khaosan به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند و همچنین همه اتاق ها در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، یخچال، مینی بار، کمدلباس هستند. حمام اختصاصی در داخل همه اتاق ها وجود دارد و شامل امکاناتی نظیر دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار هستند. در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل خاصی مشخص گردیده است.

رستوران هتل


در هتل ساواسدی بانکوک این رستوران بین المللی در حال ارائه خدمات و سرو انواع غذاهای بی نظیری است که برای همه ذائقه ها مناسب است. انواع غذاهای بین المللی و تایلندی در هر سه وعده غذایی برای میهمانان در رستوران هتل Sawasdee Bangkok Inn Khaosan سرو می شوند.

فاصله هتل ساواسدی بانکوک این تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی بانکوک: ۷۵۰ متر
فاصله تا معبد وات فو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا عمارت ویمانمک: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد وات آرون: ۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساتورن: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است