search
menu

هتل Aetas Residence Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aetas Residence Bangkok
موقعیت مکانی هتل اتاس رزیدنس بانکوک
انواع اتاق های هتل اتاس رزیدنس بانکوک
امکانات و خدمات اتاق های هتل اتاس رزیدنس بانکوک
امکانات و خدمات مختص کودکان هتل اتاس رزیدنس
باشگاه ورزشی و استخر هتل اتاس رزیدنس
رستوران هتل اتاس رزیدنس
سایر امکانات و خدمات هتل اتاس رزیدنس
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل اتاس رزیدنس بانکوک

درباره هتل Aetas Residence Bangkok


هتل اتاس رزیدنس بانکوک یکی از برترین گزینه های اقامتی در بانکوک است. این هتل پنج ستاره با تلاشی که در ارائه خدمات و امکانات به مهمانان انجام داده توانسته رضایت آن ها را به اندازه ای کسب کند که اگر برای دفعه بعد هم قصد سفر به بانکوک را داشتند هنگام رزرو بلیط هواپیما اتاقی را هم در هتل لوکس اتاس رزیدنس رزرو کنند.

موقعیت مکانی هتل اتاس رزیدنس بانکوک


یکی از دلایل محبوبیت Aetas Residence که باعث شده حتی در نظر سنجی ها هم رتبه بالایی را کسب کند موقعیت مکانی آن است. نزدیکی به جاذبه ها، مراکز خرید و ایستگاه های حمل و نقل عمومی موقعیت هتل اتاس رزیدنس را به موقعیتی ایده آل تبدیل کرده است.

انواع اتاق های هتل اتاس رزیدنس بانکوک


اتاق رزیدنس بانکوک اتاق های خود را به ۵ دسته سوئیت استودیو، سوئیت یک خوابه، سوئیت دو خوابه، سوئیت سه خوابه، سوئیت چهار خوابه و سوئیت پنت هاوس دوبلکس تقسیم کرده است. به لحاظ وسعت سوئیت استودیو با ۴۵ متر مربع سوئیت پنت هاوس با ۴۴۰ متر مربع به ترتیب کوچک ترین و بزرگ ترین سوئیت های هتل هستند. به لحاظ امکانات باید گفت امکانات تمامی اتاق های هتل Aetas Residence Bangkok تقریباً شبیه به هم بوده و تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند. اگر در برخی موارد به طور مثال بعضی از اتاق ها دارای بالکن هستند.

امکانات و خدمات اتاق های هتل اتاس رزیدنس بانکوک


تمامی اتاق های هتل اتاق رزیدنس مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و امکانات مختلفی مانند کتری، میز کار، صندلی، حوله تن پوش، مینی بار، یخچال، اتو و میز اتو، چراغ مطالعه و غیره هستند. در اتاق های هتل صندوق امانات هم تعبیه شده تا مهمانان وسیله ها و اشیا ارزشمند و گرانبهای خود را با خیالی آسوده در صندوق امانات داخل اتاق ها قرار دهند همچنین اندازه این گاوصندوق ها به اندازه ای است که بتوان در آن لپ تاپ هم قرارداد. برای سرگرمی در اتاق ها تلویزیون با کانال های ماهواره‌ ای قرار دارد. در سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها امکانات و لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند سشوار، خمیر دندان، مسواک، شامپو و غیره قرار داد. بد نیست بدانید که از سرویس بهداشتی اتاق خواب به نحوی است که معلولان و سالمندان دسترسی راحتی به آن ها خواهند داشت. چشم انداز پیش روی تمامی اتاق ها منظره ای از شهر و مناطق اطراف هتل است.

امکانات و خدمات مختص کودکان هتل اتاس رزیدنس


هتل اتاس رزیدنس خدمات و امکاناتی هم برای کودکان در نظر گرفته است. کودکانی که مهمان هتل باشند به کتاب ها و اسباب بازی های مخصوص کودکان در طبقه سوم دسترسی خواهند داشت. همچنین مهمانانی که کودک خردسال یا نوزاد همه خود دارند می ‌توانند از خدمات پرستاری بچه هتل استفاده کنند.

باشگاه ورزشی و استخر هتل اتاس رزیدنس


باشگاه ورزشی هتل در طبقه سوم و رو به استخر قرار دارد پنجره باشگاه به صورت زمین تا سقف است و نور کافی را به داخل باشگاه هدایت می کند. تجهیزات و امکاناتی که در باشگاه قرار گرفته شامل تردمیل، دوچرخه و دمبل هستند. استخر هتل نیز در طبقه سوم و نزدیک باشگاه ورزشی در فضایی آزاد قرار دارد که اطراف آن را درخت و درختچه هایی احاطه کرده اند. اطراف استخر نیز میز و صندلی به همراه آفتابگیر قرار داده شده تا مهمانان در صورت تمایل ساعاتی را به آرامش در کنار این استخر سپری کنند.

رستوران هتل اتاس رزیدنس


این هتل دو گزینه غذا خوری دارد یکی به نام رستوران زد و دیگری اوربیس کافه. رستوران زد در طبقه سوم هتل قرار دارد و ساعت ۶ صبح کار خود را با ارائه صبحانه ای مقوی آغاز کرده و با نهاری خوش طعم کار خود را ادامه می دهد و در نهایت با شامی دلچسب در ساعت ده و نیم شب کار خود را به پایان می رساند. در منوی این رستوران غذاهای تایلندی آسیایی و غربی را خواهید دید. اوربیس کافه دیگر گزینه خورد و خوراک هتل است این کافه در طبقه همکف قرار داشته و با انواع خوراکی ها و نوشیدنی های مختلف در خدمت مهمانان هتل است.

سایر امکانات و خدمات هتل اتاس رزیدنس


این هتل لوکس امکانات و خدمات مختلفی را به مهمانان خود ارائه می دهد. خدمات خشکشویی و لباسشویی، خدمات نظافت روزانه. خدمات اتو، سونا، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، اتاق های بدون سیگار و غیره بخشی از خدمات و امکاناتی که هتل اتاس رزیدنس به مهمانان خود ارائه می دهد. همچنین مهمانان با اقامت در هتل اتاس رزیدنس به پارکینگ و اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت. این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته داشته و کارکنان آن به زبان انگلیسی آشنا هستند.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل اتاس رزیدنس بانکوک


فاصله هتل اتاس رزیدنس تا سفارت آمریکا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل اتاس رزیدنس تا سفارت هلند: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل اتاس رزیدنس تا پارک لومپینی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل اتاس رزیدنس تا آکواریوم زندگی دریایی بانکوک: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل اتاس رزیدنس تا کاخ بزرگ: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل اتاس رزیدنس تا معبد وات آرون: ۶.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است