search
menu

هتل D and D Inn Khaosan Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل D&D Inn Khaosan Bangkok
امکانات کلی هتل دی اند دی این
امکانات تفریحی هتل دی اند دی این
رستوران هتل دی اند دی این
اتاق های هتل دی اند دی این
امکانات اتاق های هتل دی اند دی این
فاصله هتل دی اند دی این تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل D&D Inn Khaosan Bangkok


هتل دی اند دی این در شهر بانکوک واقع شده است و با کادر مجرب و خوش برخورد خود همواره اقامتی بی نظیر برای مسافران رقم می زند. هتل دی اند دی در طول سال مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد و مملو از توریست از سراسر دنیا می شود. این هتل با قرارگیری در جاده خائوسان به شهرت رسیده است، همچنین طراحی تایلندی استفاده شده در هتل D&D Inn Khaosan Bangkok بسیار زیباست، طوری که در قسمت های داخلی و سقف از چوب استفاده شده است. همین طور به دلیل نزدیکی به ایستگاه قطار شهری به راحتی می توانید به مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر دسترسی داشته باشید و فرودگاه سوارنابومی بانکوک نیز در فاصله ۳۴ کیلومتری از هتل قرار دارد. با انتخاب این هتل برای اقامت می توانید به جای جای شهر بانکوک به آسانی دسترسی داشته باشید و اینکه اقامتی با آرامش و سرگرم کننده در انتظار شماست.

امکانات کلی هتل دی اند دی این


در این هتل پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر است و همچنین در قسمت لابی هتل D&D Inn Khaosan Bangkok می توانید به محل نگهداری چمدان، روم سرویس و خدمات تور دسترسی داشته باشید. از امکانات عمومی این هتل می توان به وجود یک استخر شنا، اینترنت رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های غیرسیگاری، میز پذیرش ۲۴ ساعته و بار اشاره کرد. در فضای بیرونی هتل نیز تراس آفتاب گیری وجود دارد. همچنین توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل نخواهید داشت. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در اتاق ها برای افراد سیگاری محل های مخصوصی تعبیه شده است. در زمان اقامتتان در این هتل برای دسترسی به طبقات مختلف می توانید سوار آسانسور شوید. همچنین در قسمت لابی دستگاه عابر بانک وجود دارد و اصلا نباید نگران پول های خود باشید، زیرا در هتل دی اند دی این امکان تبدیل ارز برایتان فراهم شده است. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز همراه با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. زمان تحویل اتاق در این هتل ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ۱۲ ظهر است، بنابراین حدالامکان به ساعت رزرو بلیط هواپیما دقت داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل دی اند دی این


در هتل دی اند دی این می توانید در استخر شنا کنید، این استخر در طول سال به صورت رایگان آماده ارائه خدمت رسانی است، همچنین بعد از شنا نیز می توانید در کنار استخر استراحت کرده و آفتاب بگیرید. علاوه بر استخر امکانات دیگری نظیر میز بیلیارد در هتل دی اند دی وجود دارد که می توانید اوقات خوشی را تجربه کنید.

رستوران هتل دی اند دی این


در رستوران هتل دی اند دی می توانید صبحانه به صورت سلف سرویس میل کنید و از تنوع مواد غذایی لذت ببرید، همچنین برای وعده های ناهار و شام نیز می توانید به صورت منویی غذا سفارش دهید.

اتاق های هتل دی اند دی این


هتل دی اند دی دارای ۱۰۰ اتاق در انواع مختلفی هستند، اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق دوبل سوپرییر، اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل کلاسیک (بدون پنجره)، اتاق هالیوود کلاسیک (بدون پنجره)، اتاق کوئین استاندارد، اتاق کوئین کلاسیک (بدون پنجره)، اتاق خانواده سوپریور، اتاق توئین استاندارد، اتاق تریپل سوپریور، اتاق تریپل استاندارد.

امکانات اتاق های هتل دی اند دی این


در اتاق های هتل دی اند دی این تهویه مطبوع وجود دارد، همچنین در اتاق ها می توانید به امکاناتی مانند کمد لباس، تلویزیون، تلفن، شبکه های ماهواره ای، یخچال، میزکار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، گاوصندوق و اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی داشته باشید. بعلاوه حمام های اختصاصی موجود در اتاق ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، دوش، حوله و لوازم بهداشتی هستند.

فاصله هتل دی اند دی این تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل دی اند دی این تا موزه ملی: ۲ کیلومت
فاصله هتل دی اند دی این تا عمارت ویمانمک: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل دی اند دی این تا خانه جیم تامپسون: ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل دی اند دی این تا برج ساتورن: ۷ کیلومتر
فاصله هتل دی اند دی این تا پارک لومپینی: ۹.۵ کیلومتر
فاصله هتل دی اند دی این تا بازار چاتوچاک: ۱۰.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است