search
menu

هتل Convenient Resort Suvarnabhumi Airport Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Convenient Resort, Suvarnabhumi Airport Bangkok
امکانات هتل کانونینت ریزورت سووارنابومی ایرپورت
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل کانونینت ریزورت سووارنابومی ایرپورت بانکوک

درباره هتل Convenient Resort, Suvarnabhumi Airport Bangkok


هتل کانونینت ریزورت سووارنابومی ایرپورت بانکوک اقامتگاهی است سه ستاره واقع در محله آرام و بی سر و صدای لات کرابانگ بانکوک که بدلیل داشتن موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی قابل قبول چند سالی است که به هتل محبوب بسیاری از خریداران بلیط هواپیما بانکوک و گردشگرانی که قصد دارند اقامتی کم هزینه را در این شهر تجربه کنند، مبدل گشته است.

امکانات هتل کانونینت ریزورت سووارنابومی ایرپورت


مزایای اقامت در هتل Convenient Resort, Suvarnabhumi Airport Bangkok بی شمارند: از موقعیت مکانی عالی هتل گرفته تا خدمات و امکانات فراوان آن، هیچ گردشگری از اقامت در این هتل پشیمان نخواهد شد. امکانات رفاهی هتل که نقطه قوت اصلی این هتل محسوب می شود، در اغلب موارد به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت. امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان، اینترنت وایفای رایگان، فضای سبز، اتاق نگهداری از بار و بنه، دستگاه خودپرداز، دستگاه خودکار فروش اغذیه و نوشیدنی، فروشگاه، کادوسرا، محوطه داخلی بازی کودکان و کافی شاپ در این هتل گنجانده شده تا میهمانان هتل و خریداران بلیط هواپیما بانکوک در طول اقامت در این مکان از هر نیازی بی نیاز گردند. همچنین رستوران بسیار مناسب و دلبازی در این هتل تعبیه شده تا کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان برآورده گردد. مهم نیست چه غذایی میل دارید، از غذاهای محبوب اروپایی و بین المللی گرفته تا میان وعده های لذیذ تایلندی و چینی، هر خوراکی که از منوی بلند بالای این رستوران سفارش دهید، در اندک زمانی برای شما طبخ و آماده خواهد گشت. رستوران هتل حتی قادر است غذاهایی سالم متشکل از مواد اولیه ارگانیک را با توجه به رژیم غذایی خاص شما تهیه کرده و در اسرع وقت برای شما سرو کند.

خدمات هتل


مزایای اقامت در هتل کانونینت ریزورت سووارنابومی ایرپورت بانکوک صرفا به امکانات یاد شده خلاصه نمی شود، بلکه شما با تهیه بلیط هواپیما و رزرو اتاقی در این هتل قادر خواهید بود که از خدمات فراوانی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، فکس، پرینت، خانه داری، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، پرستاری از کودک، واکس کفش، ماساژ، تفریحات عصرگاهی، تور گشت و گذار و شاتل رفت و برگشت فرودگاهی نیز بهره مند گردید.

واحدهای اقامتی هتل


وجود ۶۷ واحد اقامتی شیک و مبله در این هتل خیال میهمانان را از بابت یافتن اتاق مناسب و متناسب با بودجه اقامتی خود آسوده کرده است. گفتنی است که کلیه واحدهای اقامتی هتل کانونینت ریزورت سووارنابومی ایرپورت بانکوک به زیبایی و شایستگی با رنگ هایی گرم و دلپذیر و دکوراسیونی دلچسب و زیبا طراحی و تزئین شده اند. تجهیزاتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کمد لباس، سشوار، تهویه مطبوع و کلیه لوازم استحمام و بهداشتی در واحدهای اقامتی هتل گنجانده شده تا میهمانان در طول اقامت در این اقامتگاه، حس حضور در خانه را تجربه کنند. ناگفته نماند که تمامی واحدهای اقامتی هتل از بالکون خوش منظره و جذابی برخوردارند که منظره شگفت انگیزی از طبیعت دیدنی بانکوک را به میهمانان هتل در هنگام صرف صبحانه ارائه می کند.

موقعیت مکانی هتل


این اقامتگاه با فرودگاه سووارنابومی بانکوک فقط ۳ کیلومتر فاصله دارد و توسط برخی از برترین رستوران های این منطقه احاطه گشته است. همچنین برخی از اماکن دیدنی بانکوک نظیر معابد وات سانگکاراچا و وات لات کرابانگ در شعاع دو کیلومتری از این هتل واقع شده اند. موقعیت این هتل به ویژه برای سفر اولی ها که با کمک راهنمای سفر به بانکوک به دنبال جاهای دیدنی شهر هستند پیشنهاد می شود چون با اقامت در کانونینت به بسیاری از جاهای دیدنی بانکوک دسترسی راحتی خواهند داشت.

اماکن نزدیک به هتل کانونینت ریزورت سووارنابومی ایرپورت بانکوک


فاصله تا معبد وات لات کرابانگ: ۷۹۰ متر
فاصله تا معبد وات سانگکاراچا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه سووارنابومی بانکوک: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری سیام پاراگون:‌ ۲۴.۱ کیلومتر
فاصله تا جمعه بازار چاتوچاک: ۲۴.۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است