search
menu

هتل Vremena Goda Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vremena Goda Hotel Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل ورمنا گودا مسکو
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ورمنا گودا مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Vremena Goda Hotel Moscow


هتل ورمنا گودا مسکو، هتل ۴ ستاره شیک و زیبا در مرکز شهر مسکو است که فاصله کمی تا بیشتر جاذبه‌های شهر دارد. این هتل به لحاظ جو و معماری به گونه‌ی است که خود را همچون در خانه خودتان احساس می‌کنید. طراحی، معماری و حتی چیدمان هتل بسیار دل‌نشین و آرامش‌بخش است. امکانات فراهم شده در هتل بسیار مطلوب و باکیفیت هستند و تمام آنچه برای تجربه یک اقامت شیرین نیاز است، در آن مهیا گشته‌اند. رزرو هتل ورمنا گودا مسکو برای مهمانانی که دوست دارند در سفر به مسکو ضمن تجربه اقامت مقرون به صرفه و راحت، به جاهای دیدنی مسکو نیز نزدیک باشند، بسیار مناسب است. اطراف هتل با انواع کافه‌ها، رستوران‌ها، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها احاطه شده است و در نزدیکی هتل ایستگاه مترو وجود دارد که مهمانان می‌توانند با استفاده از آن به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشند. اقامت در هتل ورمنا گودا مسکو خاطره بسیار شیرینی از سفر به مسکو برایتان رقم می‌زند. مطمئناً، با یک بار اقامت در این هتل، در سفرهای بعدی نیز اولین انتخابتان خواهد بود. کارکنان مجرب و خوش‌برخورد هتل Vremena Goda Hotel Moscow با تمام تلاش نیازها و درخواست‌های مهمانان را برآورده می‌کنند و سعی دارند رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.
اگر عاشق هنر، معماری، تاریخ و ... هستید، پیشنهاد می‌شود از جاذبه‌های ارزشمندی چون کولومنسکویه مسکو، کلیسای مسیح نجات دهنده مسکو، پارک گورکی مسکو و ... بازدید کنید. برای لذت بردن از طبیعت و آب و هوای زیبا نیز به تپه گنجشک های مسکو مراجعه کنید. مسکو را تا حد امکان بگردید و کشف کنید و پس از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز از استراحت در هتل ورمنا گودا مسکو لذت ببرید و با استفاده از خدمات ارائه شده خستگی کل روز را از تنتان برطرف کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ورمنا گودا مسکو


در هتل ورمنا گودا مسکو انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به‌ جای خرید بلیط هواپیما مسکو سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده نمایند. پارکینگ جزوی از خیابانی است که هتل در آن واقع شده و بابت هرروز استفاده از پارکینگ هزینه دریافت می‌شود. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، مینی مارکت، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، اتو، لباس‌شویی، فکس، فتوکپی، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل ورمنا گودا مسکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل ورمنا گودا مسکو انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• سینگل استاندارد
• دبل استاندارد
• توئین استاندارد
• دبل پرمیوم
• دبل سوپریور
چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها به سبک بوتیک، بسیار شیک، باکلاس و دل‌باز است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها فوق‌العاده دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت و کلاسیک در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و بدین‌سان هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل ورمنا گودا مسکو امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل ورمنا گودا مسکو همه‌روزه صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. مهمانان روز خود را با صبحانه کامل و مقوی آغاز می‌کنند. دیگر وعده‌های غذایی نیز شامل غذاهای روسی، دریایی و بین‌المللی بوده و به‌صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند.

فاصله هتل ورمنا گودا مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه اسلحه خانه کرملین مسکو: ۶۵۰ متر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۷۵۰ متر
فاصله تا موزه دولتی تاریخ روسیه: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه لنین مسکو: ۹۰۰ متر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۹۵۰ متر
فاصله تا گالری ترتیاکوف روسیه: ۲٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است