search
menu

هتل The St. Regis Moscow Nikolskaya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The St. Regis Moscow Nikolskaya
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The St. Regis Moscow Nikolskaya


هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا یکی از هتل های ۵ ستاره و از اقامتگاه های لوکسی است که در چند قدمی میدان سرخ مسکو واقع شده است. این هتل یکی از بهترین و باعظمت ترین هتل های شهر به حساب می آید و با دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی بی شمارش نوید اقامتی خاطره انگیز و پر از آرامش را به مهمانان خود می دهد. اگر بلیط هواپیما مسکو را خریده اید به فکر اقامت در هتل The St. Regis Moscow Nikolskaya باشید تا با خدمات و امکاناتی در سطح کلاس جهانی میزبانی شوید و شبی را در هتلی کاخ مانند به سر کنید. اگر به همراه حیوان خانگی‌تان سفر می کنید، درهای این هتل به روی آن ها هم باز است.

موقعیت مکانی هتل


فاصله بسیار کوتاه هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا از تئاتر بولشوی، کلیسای سنت باسیل، کاخ کرملین و میدان سرخ یعنی دسترسی راحت به اکثر جاذبه های دیدنی شهر مسکو. هر چند ایستگاه های مترو در مجاورت هتل The St. Regis Moscow Nikolskaya قرار دارند ولی بخش بزرگی از گشت و گذارتان به صورت پیاده خواهد بود چون موقعیت مکانی هتل به گونه ایست که فاصله آن تا مراکز خرید، بوتیک های معروف و رستوران های شهر هم چندان زیاد نیست. ضمنا این هتل تا فرودگاه بین المللی شرمتیوو هم ۲۶ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل


آنچه این هتل را به انتخاب برتر گردشگران مسکو تبدیل کرده امکانات و خدمات فراوانی است که در اختیار مهمانان خود می گذارد؛ امکانات و خدماتی مثل استخرهای متنوع، ترانسفر فرودگاهی، رستوران، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات زیبایی، حمام، مرکز اسپا، باشگاه و هر آنچه برای اقامتی خاطره انگیز به آن نیاز باشد. از روی سالن بالای بام هتل The St. Regis Moscow Nikolskaya می توانید مناظر شگفت انگیزی از کاخ کرملین و شهر را تماشا کنید. اینجا تنها هتل مسکو است که سرویس پیش خدمت اختصاصی (باتلر) ارائه می کند.

انواع اتاق های هتل


هتل ۸ طبقه اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا دارای ۲۱۰ واحد اقامتی است که شامل اتاق های سوپریور و دلوکس و همچنین سوئیت های جونیور، استور، پرزیدنتال و رویال است. برخی از این اتاق ها و سوئیت ها بالکن هایی دارند که چشم اندازهایی از شهر از آن ها پیداست. تنوع واحدهای اقامتی این هتل دست مهمانان را در انتخاب باز می گذارد و این در حالی است که همه اتاق ها و سوئیت های هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا به زیبایی اتاق های یک قصر هستند.

امکانات اتاق های هتل


بدون شک اتاق های هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا یکی از رویایی ترین اتاق هایی است که هر گردشگری در سفر به مسکو آرزوی اقامت در آن را دارد. این اتاق های باشکوه با هارمونی زیبایی از رنگ های بژ و قهوه ای دکور شده اند و هر کدام از آن ها مینی بار، تلویزیون ۴۲ اینچ، بخش نشیمن، حمام اختصاصی مرمرین، حوله تن پوش، سشوار، میز، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع دارند. ضمنا اتاق هایی که دارای بالکن هستند مشرف به محوطه هتل بوده و بقیه چشم اندازهایی رو به شهر دارند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


صبحانه های این هتل در رستوران ایتالیایی ای تاولا سرو می شود و مهمانان هتل می توانند به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال از امکاناتی مثل استخر، اسپا، باشگاه و سونا بهره مند شوند. از دیگر خدمات و امکانات هتل The St. Regis Moscow Nikolskaya می توان به اجرای موسیقی زنده، برنامه های سرگرمی، خدمات تهیه بلیط، کرایه خودرو، روم سرویس، پدیکور، مانیکور، انواع ماساژها و تجهیزات برگزاری جلسات کاری اشاره کرد.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی عالی
فضای شیک و مدرن
چشم اندازهای زیبا
پرسنل حرفه ای

فاصله هتل اس تی رجیس مسکو نیکولس کایا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ایستگاه مترو لوبیانکا: ۱۰۰ متر
فاصله تا تئاتر بولشوی: ۴۰۰ متر
فاصله تا کلیسای کازان: ۵۰۰ متر
فاصله تا میدان سرخ: ۶۰۰ متر
فاصله تا کاخ کرملین: ۹۰۰ متر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است