search
menu

هتل Radisson Collection Hotel Moscow

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Collection Hotel Moscow
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل رادیسون کالکشن مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Radisson Collection Hotel Moscow


هتل رادیسون کالکشن مسکو یکی از هتل های ۵ ستاره شهر و از لوکس ترین و رویایی ترین اقامتگاه های مسکو به شمار می رود که در یکی از آسمان خراش های استالینیستی و هم‌مرز با رودخانه مسکوا از مهمانان خود میزبانی می کند. اگر دلتان می خواهد در یکی از ساختمان های هفت خواهر مسکو اقامت کنید و مانند یک سلبریتی با شما برخورد شود یا خدماتی در سطح جهانی دریافت کنید، بلیط هواپیما مسکو را رزرو کرده و یکی از اتاق های هتل رادیسون کالکشن مسکو را برای تعطیلات خود انتخاب کنید.

موقعیت مکانی هتل


هتل رادیسون کالکشن مسکو در کرانه رودخانه مسکوا و در یکی از بناهای نمادین شهر آشیانه کرده است که از یک سمت با آب های رودخانه مسکوا هم‌مرز بوده و از سمتی دیگر به کاخ سفید روسیه مشرف است. اینجا از جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر مثل کاخ کرملین، میدان سرخ و تئاتر بولشوی اصلا دور نیست و مهمانان بعد از یک قایق سواری مفرح می توانند دسترسی راحتی به آن ها داشته باشند یا برای خرید و صرف غذا به خیابان آربات مسکو بروند. ایستگاه قطار و ایستگاه مترو کییوسکی هم در کمتر از ۱ کیلومتری هتل Radisson Collection Hotel Moscow قرار دارد و نزدیک ترین فرودگاه به هتل رادیسون کالکشن مسکو، فرودگاه بین المللی ونوکووا است که حدود ۲۳.۸ کیلومتری با آن فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل


با اینکه هتل رادیسون کالکشن مسکو بیش تر شهرتش را مدیون ساختمان نمادین خود است و ساختمانی تاریخی به حساب می آید ولی در سال های اخیر بازسازی شده و خدمات و امکانات مدرنی را به مجموعه خود اضافه کرده تا اقامتی رویایی را برای مهمانان خود مهیا کند. به همین جهت استخر، پارکینگ رایگان، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، رستوران های متنوع، اتاق های خانواده، کرایه خودرو، مغازه کادویی و فروشگاه تنها بخشی از امکانات و خدمات آن هستند.

انواع اتاق های هتل


این هتل ۳۴ طبقه در ۵۰۱ واحد اقامتی متشکل از اتاق، سوئیت و آپارتمان از مهمانان خود میزبانی می کند. هنگام رزرو هتل رادیسون کالکشن مسکو گزینه هایی مثل اتاق سوپریور، پرمیوم، اگزکیوتیو و سینگل و همچنین سوئیت های رمانتیک و پرزیدنتال یا آپارتمان های تک خوابه برایتان نمایش داده می شود که تمامی این واحدها به صورت لوکس دکور شده اند.

امکانات اتاق های هتل


هارمونی رنگ های به کار رفته در اتاق های Radisson Collection Hotel Moscow و اثاثیه کلاسیکش فضایی دلنشینی را برای اقامت مهیا کرده اند. از طرفی این اتاق ها با جزئیات کامل دکور شده اند و تمام امکانات رفاهی از جمله تلویزیون، بخش نشیمن، تهویه مطبوع، مینی بار، چای ساز، اسپرسو ساز، بیده، حمام اختصاصی مجهز، میز، اینترنت رایگان و گاوصندوق را در خود جای داده اند. برخی از این اتاق ها چشم اندازی رو به شهر یا محوطه هتل دارند.

گزینه های صرف غذا


یکی از ویژگی هایی که این هتل را از بیش تر هتل های هم‌رده خود متمایز می کند، تعداد رستوران های زیاد و متنوعش است که از بهترین های شهر مسکو به حساب می آیند و در محیط شیک و دلنشین خود انواع غذاهای ملی و بین المللی را طبخ و سرو می کنند. رستوران ورندا محل سرو صبحانه های هتل Radisson Collection Hotel Moscow است که با غذاهای سالمی به سبک سلف سرویس از مهمانان پذیرایی می کند. برای صرف تمام وعده های روزانه می توان به رستوران کلاب هتل رادیسون کالکشن سر زد. در این هتل ۱۹ رستوران مختلف و شیک دایر است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


اینجا هر ۲ ساعت یک بار مهمانان را با قایق به تماشای کاخ کرملین و کلیسای جامع مسکو می برند. محوطه آن فضای سرسبز و باغ مانندی دارد که لحظات دنجی را برای مهمانان فراهم می کند. در هتل رادیسون کالکشن سالن های بزرگ و مجهزی برای برگزای همایش ها، ایونت ها و حتی نمایشگاه ها اختصاص یافته است و دارای اتاق های جلسات متنوعی متناسب با نیاز مهمانان است. پرسنل هتل به زبان های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و چینی هم صحبت می کنند. کتابخانه، کارائوکه، موسیقی زنده، جکوزی، حمام، سولاریوم، خدمات زیبایی، اتاق بخار، خدمات ماساژ، زمین بازی کودکان، خدمات پرستاری از کودک، خدمات تهیه بلیط، کلاس ایروبیک و یوگا و کلاس بدنسازی از دیگر خدمات و امکانات هتل رادیسون کالکشن مسکو هستند.

دلایل انتخاب هتل


ساختمان باشکوه و مدرن
امکانات فراوان
پرسنل حرفه ای

فاصله هتل رادیسون کالکشن مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید یوروپسکی: ۸۰۰ متر
فاصله تا باغ وحش مسکو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان آربات: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا تئاتر بولشوی: ۳.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است