search
menu

هتل Hotel Brighton Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Brighton Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل برایتون مسکو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل برایتون مسکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Brighton Moscow


در صورت سفر به شهر تماشایی و تاریخی مسکو در کشور روسیه، با رزرو هتل برایتون که در موقعیت جغرافیایی محبوب قرار دارد، مسافرت و اقامتی عالی را برای خود روبه‌راه کنید. با خرید بلیط ارزان هواپیما به فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو پرواز کنید و سپس پس از طی کردن مسافتی حدود ۲۰ کیلومتر به هتل برایتون مسکو برسید. یک پارک زیبا و خوش‌ آب و هوا در کنار هتل برایتون قرار دارد که برای قدم زدن و پیک نیک مناسب است. هتل برایتون مسکو به بسیاری از جاهای دیدنی مسکو مانند میدان سرخ مسکو، مراکز خرید مسکو و ایستگاه مترو و اتوبوس نزدیک است.

امکانات و خدمات عمومی هتل برایتون مسکو


تجهیزات و خدمات با کیفیت بالایی که در هتل برایتون مسکو برای مسافران از سراسر جهان فراهم آورده شده، مدرن و شایسته هتلی لوکس به سبک معماری روسی است. با رزرو آنلاین هتل این اطمینان را به خود بدهید که سپس در هتل برایتون به رستورانی مجلل می‌روید، از اینترنت وای فای رایگان که در تمامی فضاهای هتل در اختیار شما قرار دارد تا در طول سفر آنلاین بمانید، استفاده می‌کنید و این امکان را دارید تا‌ در تراس سرسبز و باصفا هوایی تازه استشمام کنید و یا با همراهان خود گپ بزنید. خدمات و امکانات دیگر هتل Hotel Brighton Moscow شامل مواردی است ازجمله: باشگاه ورزشی، سونا،‌ اسپا و ماساژ، نظافت روزانه، خدمات اتاق، لباسشویی، اتو و اتوی ویژه شلوار، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، هشدار بیدارباش، بیزنس سنتر، اتاق کنفرانس و جلسات، دستگاه خودپرداز، تبدیل ارز و خدمات شاتل. اگر می‌خواهید با آسودگی خیال با داشتن بلیط هواپیما خارجی خود بین فرودگاه و هتل رفت و آمد کنید از ترانسفر فرودگاهی هتل برایتون بهره‌مند شوید. اگر درباره یکی از مزیت‌های دیگر هتل برایتون بخواهید بدانید، این است که همراه داشتن حیوانات خانگی بدون پرداخت مبلغ به راحتی مجاز است.

اتاق های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت و شیک در هتل برایتون مسکو روسیه قرار دارد که هر کدام برای اقامتی خوش، خانوادگی و بدون دغدغه بسیار مناسب هستند و می‌توانید با خیالی راحت برای تمامی روزهای سفر خود رضایت کامل داشته باشید. انواع اتاق‌های هتل برایتون بدین شرح هستند:
• اتاق یک تخته برای یک فرد با یک تخت سینگل و یا یک تخت دابل
• اتاق با یک تخت دابل ویژه اقامت دو فرد
• اتاق تویین برای اقامت دو فرد
• انواع سوئیت با یک مبل تخت خواب شو و یک تخت دابل بزرگ و یا با تخت دابل و تخت‌های سینگل

امکانات اتاق های هتل


در زمان استراحت خود در اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و مزین‌شده به تجهیزاتی مدرن و ظاهری چشم‌نواز، از وسایلی با کیفیت خوب استفاده کنید تا در آسودگی سفری روح‌نواز را سپری کنید. در اتاق‌های هتل برایتون مسکو امکاناتی قرار دارد ازجمله: مبلمان،‌ تلویزیون، یخچال،‌ مینی بار، حمام با دوش و وان و وسایل کامل، سشوار، دمپایی، کمد لباس، صندوق امانات، کتری برقی، سیستم گرمایشی،‌ تلفن و اطفا حریق. فراموش نکنید که در داخل اتاق‌ها امکان کشیدن سیگار وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از جذابیت‌های خاص هتل Hotel Brighton مسکو این است که در سرما و خنکی هوا و یا زمان بارش باران و برف در فصول سرد می‌توانید به بخش اسپا و ماساژ هتل مراجعه کنید و آرامشی غیرقابل توصیف را به خود هدیه دهید. همچنین می‌توانید در سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی و سالن زیبایی با خدماتی متنوع سرگرم شوید و ساعاتی مفرح را داشته باشید. علاوه بر آن، در لابی به تماشای مسابقات زنده مشغول شوید و یا حتی در کلاس‌های آشپزی شرکت کنید و اوقاتی شاد و مفید را در دفترچه خاطرات ذهن خود ثبت کنید. کودکان شما نیز می‌توانند ساعاتی را در زمین بازی، ‌بازی کنند و خوشی دلپذیر را تجربه کنند.

رستوران هتل


برای امتحان کردن خوراک‌هایی خوشمزه و لذیذ روسی و اروپایی لحظاتی دل‌چسب و به‌یادماندنی را در رستوران دنج هتل برایتون سپری کنید و به‌صورت بوفه و یا سفارشی وعده‌ای لذیذ را میل کنید و سپس به گردش در شهر شگفت‌انگیز مسکو و یا به استراحت در اتاق‌هایی باشکوه بروید.

فاصله هتل برایتون مسکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ وحش مسکو: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا آسمان نمای مسکو: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۲۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است