search
menu

هتل Hotel Boris Godunov Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Boris Godunov Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل بوریس گادونوو مسکو
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوریس گادونوو مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Boris Godunov Moscow


هتل بوریس گادونوو مسکو، از هتل‌های ۴ ستاره بسیار خوب مسکو است که به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر واقع شده و با فراهم کردن اقامت راحت و دل‌نشین محبوبیت زیادی میان مهمانان به دست آورده است. مهمانانی که در سفر به روسیه دوست دارند اقامت خوش و مقرون به صرفه تجربه کنند، بهتر است نگاهی به شرایط این هتل بیندازند. در نزدیکی هتل بوریس گادونوو مسکو ایستگاه مترو وجود دارد. مهمانان می‌توانند برای جابجایی در شهر و بازدید از جاهای دیدنی مسکو از مترو استفاده کنند. مترو یکی از سریع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌های گشت و گذار در مناطق مختلف شهر به حساب می‌آید. با این حال، جاذبه‌های نزدیک هتل مسافت کوتاهی تا هتل دارند و مهمانان با پای پیاده می‌توانند به آن‌ها بروند.
از آن جایی که گوناگونی و تعداد جاذبه‌های مسکو بالاست، پیشنهاد می‌کنیم تا جایی که برایتان مقدور است، هیچ‌کدام از آن‌ها را به‌ویژه کلیسای مسیح نجات دهنده مسکو، کلیسای جامع سنت باسیل مسکو و تپه گنجشک‌ های مسکو را از دست ندهید. اگر عاشق خرید و پاساژ گردی هستید، به مراکز خرید مسکو مراجعه کنید. پس از گردش در شهر و ماجراجویی‌های خاطره‌انگیز می‌توانید در اتاق‌های راحت هتل بوریس گادونوو مسکو خستگی‌تان را رفع کنید. امکاناتی که در این هتل در اختیارتان قرار می‌گیرند، تمام نیازها و خواسته‌های اساسی شما را به‌طور رضایت‌بخش و مطلوب برطرف می‌کنند. این هتل باوجود چهار ستاره بودن خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهد و سعی در تأمین اقامت خوش برای مهمانان دارد. کارکنان کاردان و خوش‌برخورد هتل Hotel Boris Godunov Moscow نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا لبخند رضایت روی لب مهمانان بنشانند و آن‌ها را با خاطره خوش بدرقه کنند. برای تجربه اقامت خوب و مناسب بودجه‌تان بهتر است به رزرو هتل بوریس گادونوو مسکو فکر کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل بوریس گادونوو مسکو


در هتل بوریس گادونوو مسکو انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. برای مهمانانی که به‌جای خرید بلیط هواپیما مسکو سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، پارکینگ هتل قابل استفاده است. مهمانان توجه داشته باشند استفاده از پارکینگ هتل شامل هزینه می‌شود. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌ها کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، غذاهای بسته‌بندی شده، خدمات بیدارباش، دریافت سفارش‌های مارکت، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل بوریس گادونوو مسکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل بوریس گادونوو مسکو انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• سینگل استاندارد
• دبل استاندارد
• توئین استاندارد
• دبل یا توئین سوپریور
• دلوکس
• سوئیت جونیور
چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از خیابان تشکیل می‌دهد. اتاق‌ها دکوراسیون شیک و مدرن دارند و ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی آن‌ها استفاده شده‌اند. فضای اتاق‌ها بسیار دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است و خدمات خانه داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. اتاق‌ها عاری از هرگونه مواد آلرژی‌زا بوده و دیوارها عایق صدا هستند؛ بدین گونه، هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل بوریس گادونوو مسکو امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل بوریس گادونوو مسکو یک سری خدمات مفرح و سرگرم‌کننده برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا بتوانند در اوقات بیکاری و فراغت با پرداختن به آن‌ها لحظات خوشی سپری کنند. مهمانان می‌توانند در تورهای پیاده‌روی، کوهنوردی و آموزش فرهنگ محلی شرکت کنند و تجربیات جدید به دست آورند. همچنین، می‌توانند به تماشای بازی‌ها و رویدادهای ورزشی زنده بروند. هرازگاهی نیز در هتل گالری‌های هنری برگزار می‌شوند که بازدید از آن‌ها حس خوبی دارد.

رستوران هتل


در رستوران و کافه هتل بوریس گادونوو مسکو وعده‌های غذایی صبحانه، برانچ، ناهار، شام و عصرانه سرو می‌شوند. مهمانان می‌توانند همه‌روزه صبحانه خود را به‌صورت بوفه‌ای صرف کنند. صبحانه شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند و شامل منوی یونانی، ایتالیایی، خاورمیانه‌ای، اسپانیایی، روسی، محلی، بین‌المللی، اروپایی، گریل و باربکیو هستند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل بوریس گادونوو مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دولتی تاریخ روسیه: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا موزه لنین مسکو: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا گالری ترتیاکوف روسیه: ۲٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است