search
menu

هتل Gentalion Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gentalion Hotel Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل گنتالیون مسکو
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گنتالیون مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Gentalion Hotel Moscow


هتل گنتالیون مسکو، از هتل‌های ۴ ستاره بسیار خوب در شهر مسکو است که اقامتی شیک، راحت و به سبک کلاسیک برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی واقع شده و دسترسی آسان به سایر نقاط شهر دارد. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند می‌توانند به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو که فاصله خیلی زیادی تا هتل ندارد، مراجعه کرده و به بازدید از جاهای دیدنی مسکو بروند. خدمات ارائه‌شده در هتل گنتالیون مسکو بسیار باکیفیت و مطلوب هستند و تمام آنچه مهمانان از یک هتل چهار ستاره انتظار دارند، در حد عالی فراهم کرده است. در هتل گنتالیون مسکو علاوه بر امکانات رفاهی، امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده، خدمات متنوع، سرویس غذایی و ... نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند و در نوع خود بی‌نقص و رضایت‌بخش هستند. چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما مسکو دارید، پس از مطالعه شرایط هتل برای رزرو اتاق مدنظرتان هرچه سریع‌تر اقدام کنید. کارکنان هتل Gentalion Hotel Moscow فوق‌العاده خوش‌برخورد، مجرب و کاردان هستند و سعی می‌کنند تا خاطره خوشی از اقامت در مسکو برای مهمانان رقم بزنند. مهمانان می‌توانند با اقامت در این هتل ضمن برخورداری از خدمات عالی با پیاده‌روی کوتاه‌مدت از جاذبه‌های نزدیک هتل بازدید کنند و یا با استفاده از مترو به بازدید از جاذبه‌های شگفت‌انگیزی چون کلیسای جامع سنت باسیل مسکو، کاخ و محله ایزمایلو مسکو، کلیسای مسیح نجات دهنده مسکو و ... بروند. مسکو جذابیت‌های متعددی برای ارائه دادن دارد؛ بنابراین تا می‌توانید شهر را بگردید، کشف کنید و لذت ببرید. پس از گشت و گذارهای هیجان‌انگیز در شهر، خستگی کل روز را با استراحت در اتاق‌های راحت و استفاده از خدمات متنوع برطرف کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گنتالیون مسکو


در هتل گنتالیون مسکو انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، اتو، لباسشویی، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، غذاهای بسته‌بندی شده، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل گنتالیون مسکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل گنتالیون مسکو انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• توئین کومفورت
• دبل بیزینس
• سوئیت جونیور و استودیو
چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. اتاق‌ها دکوراسیون شیک و کلاسیک دارند و ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ استفاده‌شده در اتاق‌ها فضای بسیار دل‌نشینی به وجود آورده‌اند. اسباب و لوازم باکیفیت و درجه یک در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل گنتالیون مسکو امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل گنتالیون مسکو یک استخر سرپوشیده وجود دارد که در تمام سال برای مهمانان قابل استفاده و رایگان است. در اطراف استخر تخت‌های آفتاب وجود دارند. مهمانان می‌توانند در اوقات فراغت و بیکاری از شنا کردن در این استخر لذت ببرند. همچنین، مهمانان می‌توانند از سونا برای احساس آرامش و استراحت دادن به عضلات خود استفاده کنند.

رستوران هتل


رستوران هتل گنتالیون مسکو به سبک آنتیک طراحی شده و چیدمان یافته و همه‌روزه در آن صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. صبحانه هتل شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند و شامل منوی اروپایی و بین‌المللی هستند. بار نوشیدنی هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل گنتالیون مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ وحش مسکو: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه دولتی تاریخ روسیه: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه لنین مسکو: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو: ۳٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است