search
menu

هتل Business Hotel Vremena Goda

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Business Hotel Vremena Goda
امکانات و خدمات عمومی هتل ورمنا گادا بیزینس مسکو
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ورمنا گادا بیزینس مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Business Hotel Vremena Goda


هتل ورمنا گادا بیزینس مسکو، یک هتل ۳ ستاره عالی در مرکز شهر مسکو است که امکاناتی فراتر از انتظار فراهم کرده و اقامت خوش و به یادماندنی برای مهمانان تأمین می‌کند. درواقع این هتل برای گردشگرانی که دوست دارند با هزینه معقول، اقامت دل‌نشین و راحت تجربه کنند، گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌آید. کسانی که هتل ورمنا گادا بیزینس مسکو را رزرو می‌کنند، علاوه بر این‌که به بسیاری از جاهای دیدنی مسکو دسترسی آسان دارند، بلکه از خدمات رفاهی باکیفیت و رضایت‌بخش نیز بهره‌مند می‌شوند. در اطراف هتل مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، تئاتر، کافه‌ها، رستوران‌ها، ساختمان‌های اداری و ... وجود دارند. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو نیز تا هتل به‌اندازه ۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. مهمانان می‌توانند برای جابجایی در شهر و بازدید از تمام جاذبه‌ها از مترو استفاده کنند. ازجمله جاهایی که در سفر به مسکو هرگز نباید از دست بدهید، کلیسای جامع سنت باسیل مسکو، تئاتر بولشوی مسکو، کاخ و محله ایزمایلو مسکو و میدان مانژ مسکو است. البته که مکان‌های دیدنی مسکو تنها در این موارد خلاصه نمی‌شوند. برای شناخت مسکو به معنای واقعی، باید آن را وجب به وجب گشت و کشف کرد. پس از آن که ماجراجویی‌های روزانه‌ به پایان می‌رسد، تنها چیزی که می‌تواند خستگی را از تن مهمانان رفع کند، استراحت در اتاق‌های راحت هتل ورمنا گادا بیزینس مسکو و برخورداری از خدمات آن است. کارکنان مجرب و خوش‌برخورد هتل Business Hotel Vremena Goda با تمام تلاش نیازها و درخواست‌های مهمانان را برآورده می‌کنند و سعی دارند رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ورمنا گادا بیزینس مسکو


در هتل ورمنا گادا بیزینس مسکو انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به‌ جای خرید بلیط هواپیما مسکو سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده نمایند که بابت استفاده از پارکینگ هزینه دریافت می‌شود. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، اتو، فکس، فتوکپی، خدمات بیدارباش و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل ورمنا گادا بیزینس مسکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل ورمنا گادا بیزینس مسکو انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل استاندارد
• دبل سوپریور
• دبل دلوکس
• دبل یا توئین
• استودیو
• سینگل
چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از خیابان و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها ساده، شیک و دل‌باز است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و بدین‌سان هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل ورمنا گادا بیزینس مسکو امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل ورمنا گادا بیزینس مسکو همه‌روزه صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. مهمانان می‌توانند در صورت درخواست صبحانه‌شان را در اتاقشان میل کنند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم همراه میان وعده‌های متنوع برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل ورمنا گادا بیزینس مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا گالری ترتیاکوف روسیه: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه لنین مسکو: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا موزه دولتی تاریخ روسیه: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو: ۲٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است