search
menu

هتل Town Hotel Doha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Town Hotel Doha
امکانات هتل تاون دوحه
خدمات هتل تاون دوحه
واحدهای اقامتی هتل تاون دوحه
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تاون دوحه

درباره Town Hotel Doha


هتل تاون دوحه یکی از هتل‌های ۳ ستاره در شهر دوحه است که بیشتر به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوب و قیمت‌های مقرون به صرفه در بین مسافران شهرت دارد. این هتل در دسته هتل‌های بسیار لوکس شهر دوحه قرار نمی‌گیرد اما با این حال فضای دلنشین و امکانات رفاهی بسیار مناسبی دارد که در مقابل هزینه‌های دریافتی، اقتصادی هستند و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند که مسافران بتوانند با بودجه‌های محدودتر نیز اقامتی راحت و دوست داشتنی را در شهر دوحه تجربه کنند. این هتل در نزدیکی ساحل دوحه قرار گرفته و علاوه بر آن اماکن تماشایی زیادی نیز در اطراف آن وجود دارند که اقامت را برای مهمانان خاطره‌انگیز‌تر می‌کنند. شهر دوحه پایتخت کشور ثرتمند قطر است که وجود مراکز تجاری و تفریحی بسیار لوکس در آن، سبب شده است که این شهر یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در بین مسافران باشد. با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۲۲ علاقه گردشگران برای سفر به شهر دوحه نیز بیشتر شده و بسیاری از افراد در حال برنامه ربزی برای سفر به این شهر و شرکت در مسابقات هیجان‌انگیز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما قطر به این شهر بسیار جذاب سفر کنید و با اقامت در Town Hotel Doha علاوه بر بهره مندی از قیمت‌های بسیار مناسب، اقامتی راحت، آرامش بخش و دل‌انگیز را نیز در آن تجربه کنید.

امکانات هتل تاون دوحه


هتل تاون دوحه در سطح یک هتل ۳ ستاره از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. فضای داخلی هتل آرام و زیباست و امکانات رفاهی متنوعی در آن وجود دارد. رستوران هتل انواع غذاهای عربی را به مهمانان ارائه می‌دهد. وجود دستگاه فروش تنقلات، دستگاه فروش نوشیدنی و مینی مارکت در سایت سبب می‌شود که مسافران برای خرید‌های کوچک احتیاجی به خروج از هتل نداشته باشند. در این هتل یک استخر روباز وجود دارد که مخصوص استفاده بزرگسالان است و در تمام فصول سال در اختیار مهمانان قرار دارد. سرتاسر ملک هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی دارد که مسافران می‌توانند به صورت رایگان از آن بهره‌مند شوند. یک باشگاه ورزشی با تجهیزات و امکانات خوب نیز در این هتل برای مسافران فراهم شده است و مهمانان می‌توانند حس خوب ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. Town Hotel Doha دارای امکانات ویژه معلولین نیز است و از همین جهت مهمانانی که دچار معلولیت هستند می‌توانند به راحتی در این هتل اقامت داشته باشند.

خدمات هتل تاون دوحه


در هتل تاون دوحه میز پذیرش ۲۴ساعته وجود دارد و مسافران در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر دوحه وارد شوند از آن‌ها استقبال می‌شود. کارکنان مجرب و حرفه‌ای این هتل به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و با برخورد بسیار خوب و صمیمانه‌ای که دارند اقامتی شیرین را به ساکنین این هتل هدیه می‌دهند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و مسافران برای تامین ارز مورد نیاز خود نیازی به رفت و آمدهای اضافه نخواهند داشت. خدمات ماساژ از جمله خدمات ویژه و بسیار محبوب در این هتل هستند که با ارائه انواع ماساژ‌های اختصاصی از جمله ماساژ سر، دست، پشت، گردن، ماساژ کامل بدن و… نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کنند. هتل دارای خدمات نظافت روزانه است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. خدمات متنوع دیگری نیز در Town Hotel Doha به مهمانان ارائه می‌گردد که از جمله آن‌ها می‌توان به خدمات خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، نگهبانی ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، خدمات دربان، حمل و نقل فرودگاهی، انبار چمدان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل تاون دوحه


تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل تاون دوحه دارای فضایی تمیز و با امکانات رفاهی مناسب هستند که اقامت در این هتل را برای مسافران دوست داشتنی و شیرین می‌کنند. واحدهای اقامتی متنوعی در Town Hotel Doha به مهمانان ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق کینگ، اتاق دونفره، اتاق سوپریور کینگ، اتاق سوپریور توئین و سوئیت اجرایی اشاره کرد. برخی از امکانات موجود در این واحدها نیز شامل مینی بار، چای ساز، قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه حوله و سشوار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و… هستند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تاون دوحه


فاصله هتل تا قلعه دوحه: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه هنرهای اسلامی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل کورنیش: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است