search
menu

هتل The Royal Riviera Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره The Royal Riviera Hotel Doha
امکانات هتل رویال ریویرا دوحه
خدمات هتل رویال ریویرا دوحه
واحدهای اقامتی هتل رویال ریویرا دوحه
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل رویال ریویرا دوحه

درباره The Royal Riviera Hotel Doha


هتل رویال ریویرا دوحه یکی از هتل‌های لوکس و مدرن شهر دوحه است که برای تجربه سفری متفاوت می‌توانید اقامت در آن را انتخاب کنید. امکانات و خدمات رفاهی این هتل در حد فوق العاده عالی هستند و هرآنچه را که شما از یک هتل باکیفیت توقع داشته باشید می‌توانید در این هتل پیدا کنید. هتل در امتداد ساحل جذاب کورنیش قرار گرفته است و منظره بی‌نظیری رو به خلیج فارس دارد. موزه هنرهای اسلامی دقیقا در روبه روی این هتل قرار گرفته و علاوه بر آن اطراف هتل نیز پر از مراکز تجاری و تفریحی لوکس و زیباست که بدون شک از گشت و گذار در آن‌ها لذت خواهید برد. کارکنان این هتل فوق العاده خوش برخورد و مهمانواز هستند و از این جهت نیز اقامت در هتل را برای مهمانان دوست داشتنی‌تر و زیبا‌تر می‌کنند. شهر دوحه که پایتخت کشور قطر است یکی از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین انتخاب‌های گردشگران برای مسافرت به شمار می‌رود. تفریحات بسیار متنوع و هیجان‌انگیزی در این شهر وجود دارند که برخی از آن‌ها در دنیا کم نظیر هستند و از این جهت هیچ کس از تجربه سفر به همچین شهری پشیمان نخواهد شد. با نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تمایل برای سفر به این شهر نیز چندین برابر شده است و اگر شما نیز یکی از علاقه مندان به سفر در شهر دوحه هستید تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما قطر به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در The Royal Riviera Hotel Doha سفری بی‌نظیر و متفاوت را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل رویال ریویرا دوحه


هر امکاناتی را که شما برای تجربه یک اقامت دل‌انگیز تصور داشته باشید می‌توانید در هتل رویال ریویرا دوحه پیدا کنید. رستوران بین المللی این هتل علاوه بر غذاهای مخصوص عربی، انواع غذاهای بین المللی را نیز متناسب با هر سبک و سلیقه‌ای به مهمانان ارائه می‌دهد و بدون شک از تجربه صرف غذا در این رستوران پشیمان نخواهید شد. وجود یک استخر سرباز در پشت بام هتل که در تمام فصول سال قابل استفاده است یکی از ویژگی‌های محبوب این هتل به شمار می‌رود که مهمانان می‌توانند با شنا کردن در آن و همزمان لذت بردن از منظره زیبای خلیج فارس، اوقات فراغت بسیار خوشی را در زمان اقامت تجربه کنند. علاوه بر آن امکانات بسیار متنوع دیگری نیز در The Royal Riviera Hotel Doha وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز تناسب اندام، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، تراس، سونا، جکوزی، محل برگزاری کنفرانس، مرکز تجاری و… اشاره کرد.

خدمات هتل رویال ریویرا دوحه


همانگونه که از یک هتل ۵ ستاره انتظار می‌رود، خدمات موجود در هتل رویال ریویرا دوحه نیز بسیار متنوع و پرکاربرد هستند و می‌توانند هرگونه نیازی را برای مهمانان برطرف کنند. در این هتل خدمات نگهداری از کودکان وجود دارد و مسافران می‌توانند با خیال راحت فرزندان خود را به این مرکز بسپارند و از گشت و گذار و خرید در شهر دوحه لذت ببرند. مرکز اسپا هتل انواع خدمات ماساژهای اختصاصی را به منظور رفاه و آرامش کامل مسافران در زمان اقامت به آن‌ها ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند در سالن آرایشگاه این هتل از هر نوع خدمات آرایشی و بهداشتی بهره‌مند شوند. خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، نظافت روزانه، تبدیل ارز، میز تور، سرویس اتاق، بوفه مخصوص کودکان، ارائه منوهای مخصوص رژیم‌های غذایی، کرایه ماشین و… نیز تنها بخش دیگری از خدمات ارائه شده در The Royal Riviera Hotel Doha هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی هتل رویال ریویرا دوحه


تمام واحدهای اقامتی The Royal Riviera Hotel Doha دارای طراحی و دکوراسیون مدرن هستند. این هتل انواع واحدهای اقامتی را به مهمنان ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دونفره، سوئیت اجرایی، اتاق اجرایی، اتاق خانوادگی و واحد اقامتی با پیشنهاد ویژه اشاره کرد. تمامی واحدهای هتل رویال ریویرا دوحه منظره رو به دریا یا شهر دارند و از جمله امکانات رفاهی موجود در آن‌ها می‌توان به سونا، جکوزی، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، صندلی کودک، میز مطالعه، کتری برقی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل رویال ریویرا دوحه


فاصله هتل تا ساحل کورنیش: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه هنرهای اسلامی: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه ملی قطر: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا قلعه الخوت: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا دیوان امیری: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است