search
menu

هتل The Ritz-Carlton Sharq Village, Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Ritz-Carlton Sharq Village, Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Ritz-Carlton Sharq Village, Doha


هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه، یک اقامتگاه ویلایی ۵ ستاره و لوکس با موقعیت مکانی عالی در پایتخت کشور قطر است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم کرده و سعی در تامین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. معماری هتل ترکیبی از سبک معماری عربی و معماری مدرن است و در نوع خود خاص و منحصر به فرد به چشم می‌آید. فاصله هتل تا ساحل و بسیاری از جاهای دیدنی دوحه کم است و مهمانان می‌توانند با مدت زمان کوتاه به آن‌ها دسترسی داشته باشند. هتل مقابل چشم انداز نفس‌گیر خلیج دوحه واقع شده و منظره دل انگیزی به مهمانان ارائه می‌دهد. اقامتی لوکس و خاطره انگیز در این هتل در انتظار مهمانان است. مهمانان از امکانات هتل بیش از حد تصوراتشان احساس رضایت و خرسندی خواهند کرد. امسال با برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گردشگران بی‌شماری از سراسر دنیا برای بازدید از جاذبه‌های دوحه و تماشای بازی‌ها عازم قطر می‌شوند. اگر قصد رزرو تور قطر و خرید بلیط جام جهانی قطر را دارید، هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه را برای تجربه اقامت خوب و بازدید آسان از جاذبه‌های شهر رزرو کنید. موقعیت مکانی جذاب هتل و خدمات بسیار خوبش از مهم‌ترین امتیازات هتل به حساب می‌آیند. کارکنان کاردان و خوش برخورد هتل The Ritz-Carlton Sharq Village, Doha به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. برای سفر با قطر ایرلاین به دفتر هواپیمایی قطر در تهران مراجعه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. مهمانانی که از دیگر شهرها و یا کشورهای نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان،دستگاه ATM، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، برگزاری جلسات و میتینگ‌ها، اتو پرس شلوار، اتو، لباسشویی، خشکشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، امکانات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، هندی، فیلیپینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس آفتاب، ساحل خصوصی، مبلمان مخصوص فضای باز، فضای سبز و ... وجود دارند که برای تفریح، استراحت و تنفس بسیار مناسب هستند. وجود ساحل اختصاصی امتیاز بزرگی برای هتل و مهمانان محسوب می‌شود.
مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه انواع اتاق‌ها مناسب هر سلیقه و نیاز وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های دلوکس ریزورت، سوئیت دو خوابه، کینگ ریزورت، رویال سوئیت و ... هستند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را منظره زیبایی از دریا، ساحل خلیج دوحه، محوطه هتل و ... تشکیل می‌دهد. اتاق‌ها نیز دارای بالکن هستند و برای تماشای چشم انداز جذاب مقابل مکان فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آیند. همچنین، تماشای طلوع و غروب خورشید به روی دریای آبی رنگ بسیار دل انگیز است. اتاق‌های هتل بزرگ و وسیع هستند و دکوراسیون شیک و ترکیب شده با سبک عربی دارند. اسباب و اثاثیه خاص و زیبای چوبی در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. ترکیب رنگ‌های مناسب در طراحی اتاق‌ها استفاده شده و فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. ادغام سبک عربی و مدرن در طراحی اتاق‌ها بسیار خلاقانه است. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های سفید بزرگ و براق پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه یک سری تفریحات برای سرگرمی و هیجان مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا ساعاتی را که مهمانان در هتل حضور دارند، به شگفت‌انگیزترین شکل ممکن سپری کنند. بهتر است با استخر روباز بسیار بزرگ به وسعت ۱۴۰۰ مترمربع آغاز کنیم که استخر «Infinitive» یعنی بی‌نهایت است. در اطراف استخر تخت‌ها و چترهای آفتاب تعبیه شده‌اند. کنار استخر یک بار نوشیدنی جات نیز وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه به مهمانان سرو می‌کند. برای کودکان نیز استخر مخصوص در نظر گرفته شده تا بتوانند از آب بازی در روزهای گرم لذت ببرند. استخر سرپوشیده هتل نیز در تمام سال قابل استفاده است. مرکز اسپای هتل از جمله بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید روزی سرشار از حس خوب و آرامش تجربه کنید. در این مرکز انواع خدمات مراقبتی و ریلکسشن نظیر انواع ماساژها، حمام، جکوزی، سونا، اتاق بخار و ... ارائه می‌گردند. یک سالن بدن‌سازی مجهز با مربی خصوصی برای مهمانان ورزشکار فراهم گشته تا بتوانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب انجام دهند. برای علاقه‌مندان کلاس‌های بدن‌سازی و یوگا نیز برگزار می‌گردند. مهمانان می‌توانند به بازی تنیس روی میز، تماشای زنده رویدادهای ورزشی و یا تفریحات و ورزش‌های آبی موجود در ساحل اختصاصی نیز مشغول شوند. ناگفته نماند برای کودکان هم زمین بازی سرپوشیده و فضای باز با انواع امکانات بازی و سرگرمی فراهم گشته است. با تاریک شدن هوا تفریحات شبانه، کلاب شبانه، اجراهای زنده و موسیقی، شام‌های موضوعی تم دار و ... برگزار می‌شوند و لحظات شاد و مفرح برای مهمانان رقم می‌زنند. یک سالن زیبایی برای مهمانان در نظر گرفته شده که انواع خدمات زیبایی و مراقبت پوست و مو به مهمانان خانم و آقا ارائه می‌دهد. اگر به ظاهر و آراسته بودن خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید از خدمات زیبایی سالن استفاده کنید.

رستوران هتل


در هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه ۶ رستوران متنوع و باکیفیت در حال فعالیت هستند. مهمانانی که علاقه‌مند به غذاهای خوشمزه ایرانی هستند، می‌توانند به رستوران «پریسا» مراجعه و از غذاها به صورت منوی آلاکارته انتخاب و نوش جان کنند. در کافه بار «السیف» کنار استخر هتل نیز در وعده‌های ناهار، شام و کوکتل انواع غذاهای بین‌المللی به صورت منوی آلاکارته سرو می‌گردند. در رستوران «آریس دوحه» انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه‌ای به صورت منوی آلاکارته در وعده‌های برانچ، شام و کوکتل سرو می‌شوند. رستوران «ال سدرو تستینگ روم» غذاهای بین‌المللی در وعده شام به صورت منوی آلاکارته آماده و به مهمانان سرو می‌گردند. برای چشیدن طعم غذاهای فوق العاده خوشمزه ایتالیایی، دریایی، خاورمیانه‌ای و بین المللی به رستوران «اللیوان» مراجعه و وعده‌های صبحانه، ناهار، شام، برانچ و کوکتل را به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته نوش جان کنید. در رستوران «الجلسه» نیز می‌توانید خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های بین‌المللی برای عصرانه میل نمایید. تنوع غذایی در این هتل بسیار بالاست و طعم‌های دلپذیر غذاها شما را شگفت زده می‌کنند.

فاصله هتل ریلتز کارلتون شرق دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل کورنیش دوحه: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجاری الرونق دوحه: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا بازار سوق واقیف دوحه: ۲٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است