search
menu

هتل The Avenue a Murwab Hotel Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Avenue, a Murwab Hotel Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل د اونیو ای مورواب دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل د اونیو ای مورواب دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Avenue, a Murwab Hotel Doha


هتل د اونیو ای مورواب دوحه، یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره دوحه است که در سفر به قطر می‌توانید رزرو کنید. اگر قصد دارید بلیط جام جهانی قطر بخرید و به دنبال اقامت در یک هتل راحت با امکانات عالی در دوحه هستید، می‌توانید هتل د اونیو مورواب دوحه را رزرو کنید. در این هتل امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم گشته و اقامت دلنشین و رضایت بخش در انتظار مهمانان است. هتل به لحاظ موقعیت مکانی نیز در جای خوبی از شهر واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی دوحه دسترسی آسان دارد. مهمانان می‌توانند از ساحل کورنیش دوحه، بازار سوق واقیف دوحه که یک منطقه زیبا و تاریخی است، موزه هنرهای اسلامی دوحه و ... بازدید کنند. کارکنان هتل The Avenue, a Murwab Hotel Doha بسیار خوش برخورد و کاردان هستند و تلاش می‌کنند اقامت به یاد ماندنی برای مهمانان تامین نمایند.
پس از گشت و گذارها و ماجراجویی‌ها لذت‌بخش، استراحت در این هتل خستگی را از تنتان رفع می‌کند. تماشای زنده بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در خود کشور قطر به‌یقین شور و حال خاصی خواهد داشت و شما خواهید توانست به بهانه جام جهانی قطر، از جاذبه‌های این کشور در حال توسعه و پیشرفته دیدن کنید و لذت ببرید. گردشگران از سراسر جهان از ماه‌ها پیش قیمت تور قطر و شرایط سفر با قطر ایرلاین را بررسی و بلیط هایشان را رزرو کرده‌اند. بهتر است شما هم دست بجنبانید و با دفتر هواپیمایی قطر در تهران تماس برقرار کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل د اونیو ای مورواب دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل د اونیو ای مورواب دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرهای دور یا نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان قابل دسترس است. لابی زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه ATM، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، سوئیت پرس، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم، تحویل سفارشات مارکت، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، امکانات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز و جایگاه آتش وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای تنفس و استراحت از آن‌ها استفاده کنند. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل د اونیو ای مورواب دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
ضمنا، کارکنان هتل د اونیو ای مورواب دوحه به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، روسی، فیلیپینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل د اونیو ای مورواب دوحه انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل د اونیو ای مورواب دوحه شامل اتاق های کینگ دلوکس، توئین دلوکس، سوئیت‌های خانواده، سوپریور و ... هستند. چشم انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ زیبایی از شهر و محوطه هتل تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن بوده و با اسباب و اثاثیه جذاب چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تمام واحدها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل د اونیو ای مورواب دوحه ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل د اونیو ای مورواب دوحه یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها مشغول شده و لحظات خوشی سپری کنند. در طول روز مهمانان می‌توانند در تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی و یا تورهای دوچرخه سواری شرکت کرده و دانش و تجربیات جدید به دست آورند. با تاریک شدن هوا نیز تفریحات شبانه، اجراها و موسیقی زنده در هتل آغاز می‌شوند و لحظات مهیج و پر از نشاط برای مهمانان رقم می‌زنند. استخر روباز هتل در تمام سال قابل استفاده بوده و در اطراف آن تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. شنا و حمام آفتاب در هوای گرم و آفتابی بسیار لذت بخش است. انواع خدمات ریلکسیشن نظیر ماساژهای فول بادی، کاپل، سر، گردن، دست، پشت، پا، لایت تراپی و همچنین سونا، جکوزی، اتاق بخار، حمام و ... در مرکز اسپای هتل ارائه می‌گردند. با استفاده از این خدمات روزی پر از آرامش و حس خوب تجربه می‌کنید. سالن بدنسازی هتل نیز به روی مهمانان ورزشکار باز است و مهمانان می‌توانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب در این سالن مجهز انجام دهند. سالن زیبایی هتل نیز مشغول فعالیت بوده و انواع خدمات زیبایی و مراقبتی پوست و مو را به مهمانان خانم و آقا ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


در هتل د اونیو ای مورواب دوحه سه رستوران متنوع و باکیفیت وجود دارد که هر کدام غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر بین‌المللی و خاورمیانه‌ای به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌کنند. برای صرف وعده‌های اصلی به یکی از سه رستوران « Baaya Restaurant»، « Viola House Cafe Restaurant» و « Tche Tche- The Avenue A Murwab Hotel » مراجعه نمایید.

فاصله هتل د اونیو ای مورواب دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز تجاری رامز دوحه: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۶٫۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ قطر: ۱۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا شهر فستیوال دوحه: ۱۶٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است