search
menu

هتل Souq Waqif Boutique Hotels Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Souq Waqif Boutique Hotels Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل سوق واقیف بوتیک دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوق واقیف بوتیک دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Souq Waqif Boutique Hotels Doha


هتل سوق واقیف بوتیک دوحه، از هتل‌های ۵ ستاره خوب دوحه با بهترین موقعیت مکانی است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم آورده و سعی در تامین اقامت راحت برای مهمانان دارد. همان‌گونه که از اسم هتل پیدا است، هتل در منطقه سوق واقیف، یکی از مناطق جذاب گردشگری و تاریخی شهر واقع شده و با معماری منحصر به فرد و جذابش گزینه مناسبی برای میزبانی از شما در پایتخت قطر به حساب می‌آید. موزه هنر اسلامی، ساحل کورنیش دوحه، ایستگاه مترو سوق واقیف و ... فاصله بسیار کمی از هتل دارند. مهمانانی که این هتل را برای اقامت برمی‌گزینند، به راحتی می‌توانند از جاهای دیدنی دوحه بازدید نمایند. پیشنهاد می‌گردد در تور مسابقات جام جهانی قطر هتل سوق واقیف بوتیک دوحه را رزرو کنید و از امکانات متنوع رفاهی و اقامتی بهره‌مند شوید. کارکنان هتل Souq Waqif Boutique Hotels Doha مجرب، محترم و خوش برخورد هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. دوحه به لحاظ امکانات و توسعه شهری یکی از رقیب‌های سرسخت دبی است و با برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیش از هر زمان دیگری مورد توجه گردشگران و طرفداران فوتبال قرار گرفته است. تاکنون، میلیون‌ها نفر برای خرید بلیط جام جهانی قطر اقدام کرده‌اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوق واقیف بوتیک دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل سوق واقیف بوتیک دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. برای مهمانانی که از شهرهای دور یا نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما قطر با خودروی شخصی‌شان به دوحه سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده و اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان قابل دسترس است. لابی زیبای هتل سوق واقیف بوتیک در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه ATM، اتاق چمدان، مرکز تجاری، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، اتو پرس شلوار، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، امکانات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز و محوطه پیک‌نیک وجود دارند که برای تنفس و استراحت مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل سوق واقیف بوتیک دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
ضمنا، کارکنان هتل سوق واقیف بوتیک دوحه به زبان‌های انگلیسی، آفریقایی، یونانی، هندی، فیلیپینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل سوق واقیف بوتیک دوحه انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل سوق واقیف بوتیک دوحه شامل اتاق های دلوکس، استاندارد، سوئیت‌های خانواده، جونیور و ... هستند. چشم انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ زیبایی از شهر و محوطه هتل تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک، منحصر به فرد و لوکس بوده و با اسباب و اثاثیه جذاب به سبک عربی چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. در اتاق‌های هتل سوق واقیف بوتیک حس و حال زندگی مجلل و دل‌نشین عربی را به معنای واقعی احساس می‌کنید. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل سوق واقیف بوتیک دوحه ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل سوق واقیف بوتیک دوحه یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها مشغول شده و لحظات خوشی سپری کنند. استخر روباز هتل یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی مهمانان به حساب می‌آید. زیرا کمتر کسی پیدا می‌شود که از شنا در استخر روباز لذت نبرد. استخر روباز هتل سوق واقیف بوتیک در تمام سال قابل استفاده بوده و در اطراف آن تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. لذت شنا و حمام آفتاب در هوای گرم و آفتابی دوچندان می‌شود. مکانی دیگر برای غرق در آرامش شدن، مرکز اسپای هتل است که انواع خدمات ریلکسیشن نظیر ماساژهای فول بادی، کاپل، دست، سر، پشت، پا، گردن و همچنین سونا، جکوزی، حمام و ... ارائه می‌دهد. می‌توانید با بهره‌مندی از این خدمات روزی پر از نشاط و آرامش تجربه کنید. سالن بدنسازی مجهز هتل نیز دایر است و مهمانان ورزشکار می‌توانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب در آن انجام دهند. برای انجام امور زیبایی و استفاده از خدمات مراقبتی پوست و مو، مهمانان می‌توانند به سالن زیبایی هتل مراجعه نمایند. البته که برای کودکان و نوجوانان هم اتاق بازی با انواع بازی‌های مناسب گروه‌های سنی فراهم شده است.

رستوران هتل


شاید باورتان نشود اما، در هتل سوق واقیف بوتیک دوحه هشت رستوران متفاوت وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده‌های غذایی در این رستوران‌ها به صورت بوفه‌ای یا منوی آلاکارته سرو می‌شوند. رستوران «التراس Al Terrace» در سه وعده اصلی غذاهای خاورمیانه‌ای به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته، رستوران «آرگان Argan» در وعده‌های ناهار و شام غذاهای مراکشی به صورت منوی آلاکارته، رستوران «الشرفه Al Shurfa Arabic Lounge» در وعده‌های ناهار و شام غذاهای خاورمیانه‌ای به صورت منوی آلاکارته، رستوران «لا پیتزا La Pizza» غذاهای آمریکایی، اروپایی و خاورمیانه‌ای را به صورت بوفه‌ای، رستوران «لاپیتسری La Patisserie» غذاهای فرانسوی و اروپایی را در سه وعده اصلی به صورت منوی آلاکارته، رستوران «المطبخ Al Matbakh» غذاهای هندی را در وعده شام به صورت منوی آلاکارته و ... سرو می‌کنند. همان‌طور که می‌بینید، تنوع غذایی در این هتل بسیار بالا است و شما هر روز از امتحان کردن غذاهای بی‌نظیر با طعم‌های به یاد ماندنی هیجان‌زده می‌شوید.

فاصله هتل سوق واقیف بوتیک دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سوق واقیف دوحه: ۱۶۰٫۹ متر
فاصله تا بازار سوق فالکون دوحه: ۱۶۰٫۹ متر
فاصله تا مرکز تجاری الرونق دوحه: ۶۴۳٫۷ متر
فاصله تا قلعه دوحه: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۹ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ قطر دوحه: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است