search
menu

هتل Somerset Best Bay Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Somerset Best Bay Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل سامرست بست بی دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل سامرست بست بی دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Somerset Best Bay Doha


هتل سامر ست بست بی یکی از هتل‌های مجلل در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر است. هتل سامر ست بست بی دوحه هتل آپارتمانی لوکس است که برای مسافرانی که به ویژه در زمان تور جام جهانی ۲۰۲۲ با خانواده و دوستان خود سفر می‌کنند و قصد دارند در طول اقامت خود احساس راحتی کنند، در کنار یکدیگر در یک واحد اقامتی باشند و همچنین با سلیقه خود آشپزی کنند، بسیار مناسب است. هتلSomerset Best Bay دوحه تا فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه ۱۱ کیلومتر فاصله دارد، به همین خاطر با خیالی آسوده بلیط هواپیما دوحه قطر ایرویز رزرو کنید. هتل سامرست بست بی به برخی از جاذبه‌های دیدنی شهر دوحه و چندین مرکز خرید نزدیک است و همچنین با چند دقیقه‌ی کوتاه به کنار دریای نیلگون خلیج فارس می‌رسید و می‌توانید در امتداد دریا قدم بزنید و از اوقات خود نهایت استفاده را ببرید و خوش باشید. در شهر زیبای دوحه حتما از بازار سوق واقف دوحه قطر هم بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سامرست بست بی دوحه


هتل سامرست بست بی دوحه امکاناتی خوب و قابل قبول دارد که متناسب با اقامتی سرشار از آسایش و راحتی است. در تمامی فضاهای هتل آپارتمان سامرست بست بی به اینترنت رایگان دسترسی دارید. در هتل سامرست بست بی دوحه لابی وسیع، استخر روباز، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، آسانسور، پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی، سالن جلسات، بیزنس سنتر، اتاق بازی، زمین بازی سرپوشیده برای کودکان و همچنین دسترسی و امکانات ویژه معلولین وجود دارد. هتل Somerset Best Bay Doha خدماتی بسیار عالی را ارائه می‌دهد تا مسافران کمبودی نداشته باشند و اقامتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنند؛ این خدمات شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات شاتل، خدمات نگهداری از کودکان و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، اتو، اتوی شلوار، لباسشویی و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل سامرست بست بی استفاده کنید تا به آسانی بین هتل و فرودگاه رفت و آمد کنید. کارکنان مجرب هتل آپارتمان سامرست بست بی دوحه می‌توانند علاوه بر زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی به چند زبان دیگر هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل Somerset Best Bay دوحه دارای آپارتمان‌هایی با طراحی چشم‌نواز و با شکوه است که متناسب با اقامتی آرام و دلپسند هستند. واحدهای اقامتی که در هتل سامرست بست بی قرار دارند شامل آپارتمان‌هایی هستند از جمله: آپارتمان دلوکس با دو اتاق خواب، آپارتمان دلوکس با سه اتاق خواب و یک اتاق نشیمن، مناسب برای اقامت هفت فرد، آپارتمان پریمیر با دو اتاق خواب و یک اتاق نشیمن و یا با سه اتاق خواب و یک اتاق نشیمن، آپارتمان دلوکس برای ظرفیت هفت فرد و آپارتمان یک خوابه.

امکانات اتاق های هتل


آپارتمان‌هایی که در هتل سامرست بست بی دوحه قرار گرفته‌اند، به وسایل و امکاناتی خوب مجهز هستند تا مسافران در طول اقامت خود دغدغه‌ای نداشته باشند و اقامتی راحت را تجربه کنند. در اتاق‌ها و آپارتمان‌ها تجهیزات مختلفی وجود دارد از قبیل یخچال، صندوق امانات، مبلمان، تلویزیون، دمپایی، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز تحریر، صندلی، کتری برقی و سیستم اطفا حریق. آشپزخانه‌ای با امکانات کامل در دسترس شما است که مایکروویو، گاز، سینک ظرفشویی، میز ناهارخوری و ظروف مورد نیاز آشپزی دارد و می‌توانید برای دوستان و یا خانواده خود خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را تهیه کنید. باید توجه داشته‌باشید که در اتاق‌های هتل سامر ست بست بی امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل Somerset Best Bay Doha می‌توانید در استخر سرپوشیده و یا استخر روباز که در تمام طول سال قابل دسترس و برای همه سنین مناسب هستند، شنا کنید یا کنار استخر استراحت کنید و از هوای مطلوب استفاده کنید. به باشگاه ورزشی بروید و احساس شادابی و نشاط کنید. از میز بیلیارد و بازی دارت لذت ببرید و اوقاتی به‌یادماندنی را سپری کنید. کودکان و فرزندان شما می‌توانند در زمین بازی و اتاق بازی سرگرم شوند و از سفر خود خاطراتی دلپذیر را به یادگار داشته باشند.

فاصله هتل سامرست بست بی دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دوحه: ۱۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا مرکز خرید گیت مال دوحه: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا دوحه: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل وست بی: ۱۶ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است