search
menu

هتل Sedra Arjaan by Rotana Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sedra Arjaan by Rotana Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sedra Arjaan by Rotana Doha


هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه، یک اقامتگاه ۴ ستاره زیبا با موقعیت مکانی عالی در پایتخت کشور قطر است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم کرده و سعی در تامین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. این هتل در قلب جزیره مروارید و مقابل «سنترال مدینا» که فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و سینماهای متعدد دارد، واقع شده است.همچنین، اطراف هتل آپارتمان با چشم اندازهای زیبایی از خلیج و مارینا احاطه شده و گزینه‌ها بی‌شماری از مراکز خرید و برندها و رستوران‌های محیط باز ارائه می‌دهد. فاصله هتل تا جاهای دیدنی دوحه کم است و مهمانان می‌توانند در مدت زمان کوتاه به آن‌ها دسترسی داشته باشند. اقامتی شیرین و خاطره انگیز در این هتل در انتظار مهمانان است. امکانات فراهم شده در هتل تمام انتظارات مهمانان را در سطح بالایی برآورده می‌کنند. با برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گردشگران بی‌شماری از سراسر دنیا برای تماشای بازی‌ها عازم قطر می‌شوند. اگر قصد رزرو تور قطر و خرید بلیط جام جهانی قطر را دارید، هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه را برای تجربه اقامت خوب و بازدید آسان از جاذبه‌های شهر رزرو کنید. موقعیت مکانی جذاب و خدمات بسیار خوب از مهم‌ترین امتیازات هتل به حساب می‌آیند. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل Sedra Arjaan by Rotana Doha به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. برای سفر با قطر ایرلاین به دفتر هواپیمایی قطر در تهران مراجعه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. مهمانانی که از دیگر شهرها و یا کشورهای نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، آسانسور، عبادتگاه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشکشویی، امکانات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه به زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه انواع اتاق‌ها مناسب هر سلیقه و نیاز وجود دارند. واحدهای هتل شامل ۲۵۰ واحد وسیع نظیر اتاق‌های استودیو، دو خوابه، سه خوابه، پنت هاوس و ... هستند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را منظره زیبایی از دریا، ساحل خلیج دوحه، استخر یا محوطه هتل و ... تشکیل می‌دهد. اتاق‌ها نیز دارای بالکن هستند و برای تماشای چشم انداز جذاب مقابل مکان فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آیند. در بالکن مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند تا مهمانان برای استراحت استفاده نمایند. همچنین، تماشای طلوع و غروب خورشید از این بالکن‌ها بسیار دل انگیز است. اتاق‌های هتل بزرگ و وسیع هستند و دکوراسیون شیک و دلباز دارند. اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. ترکیب رنگ‌های مناسب در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های سفید پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند. واحدها دارای فضای آشپزخانه هستند که تمام امکانات ضروری آشپزی و پخت و پز در آن‌ها مهیا گشته‌اند. کابینت، سینک ظرفشویی، میز و صندلی ناهارخوری، ظروف پذیرایی و آشپزی، یخچال، ماکروویو، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، هود و ... در آشپزخانه‌ها فراهم هستند. همچنین، واحدها دارای سالن نشیمن بزرگ با روشنایی عالی هستند. مهمانان در این هتل خود را همچون در خانه خودشان راحت و امن احساس می‌کنند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه یک سری تفریحات برای سرگرمی و هیجان مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا ساعاتی را که مهمانان در هتل حضور دارند، به بهترین شکل ممکن سپری کنند. استخرهای روباز برای کودکان و بزرگ‌سالان در نظر گرفته شده که جزو بهترین مکان‌ها برای لذت از آفتاب و آب بازی هستند. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. اتاق بخار، جکوزی، خدمات اسپا نیز به مهمانان ارائه می‌گردند. مهمانان ورزشکار می‌توانند به سالن بدن‌سازی هتل مراجعه کرده و تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب انجام دهند. برای کودکان نیز زمین بازی روباز و سرپوشیده با انواع اسباب بازی‌ها در نظر گرفته شده تا بتوانند لحظات خوشی را تجربه کنند.

رستوران هتل


در محوطه هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه یک کافی شاپ و کافه رستوران وجود دارد که انواع خوراکی‌ها، پیتزاها و نوشیدنی‌های خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می‌کنند.

فاصله هتل آپارتمان سيدرا ارجان بای روتانا دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید لاگون دوحه: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دوحه: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا استادیوم ورزشی قطر: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۸٫۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۹٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است