search
menu

هتل Saraya Corniche Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Saraya Corniche Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل ساریا كورنیچ دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساریا كورنیچ دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Saraya Corniche Doha


هتل ساریا كورنیچ دوحه، از هتل‌های ۵ ستاره جدید و زیبای دوحه است که فاصله کمی تا سواحل دریای نیلگون خلیج فارس دارد و امکانات رفاهی عالی برای مهمانان فراهم کرده است. اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص فوتبال هستید و قصد دارید بلیط جام جهانی قطر بخرید، می‌توانید هتل د اونیو مورواب دوحه را برای تجربه اقامت راحت و دل‌چسب انتخاب کنید. مطمئن باشید اقامت دلنشین و رضایت بخش در این هتل برایتان تامین می‌گردد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و به بسیاری از جاهای دیدنی دوحه دسترسی آسان دارد. مهمانان می‌توانند از جاذبه‌های لوکس دوحه همچون ساحل کورنیچ دوحه، بازار سوق واقیف دوحه که یک منطقه زیبا و تاریخی است، موزه ملی قطر و ... بازدید کنند.
کارکنان هتل Saraya Corniche Doha بسیار خوش برخورد و کاردان هستند و تلاش می‌کنند با انجام وظایفشان به نحو احسن، رضایت مهمانان را جلب کنند. این روزها به شوق بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ گردشگران بسیاری از سراسر جهان قیمت تور قطر و شرایط سفر با قطر ایرلاین را بررسی و بلیط هایشان را رزرو می‌کنند. برای دریافت اطلاعات کامل و صحیح می‌توانید با دفتر هواپیمایی قطر در تهران تماس بگیرید. برای تجربه سفر راحت و کوتاه به قطر نیز، بهتر است تور جام جهانی قطر از شیراز را انتخاب نمایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ساریا كورنیچ دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل ساریا كورنیچ دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرهای دور یا نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان قابل دسترس است. لابی زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، اتو پرس شلوار، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم، خدمات کودکیاری، امکانات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای تنفس و استراحت از آن‌ها استفاده کنند. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل ساریا كورنیچ دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
ضمنا، کارکنان هتل ساریا كورنیچ دوحه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، هندی، فیلیپینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل ساریا كورنیچ دوحه انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل ساریا كورنیچ دوحه شامل اتاق های کینگ دلوکس، کینگ سوپریور، سوئیت جونیور، توئین سوپریور، خانواده و ... هستند. چشم انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ زیبایی از شهر و ساحل دل انگیز و جذاب تشکیل داده است. مهمانان هر روز چشمانشان را به روی منظره آبی رنگ دریای خلیج فارس باز می‌کنند و از دیدن این تصویر زیبا انرژی می‌گیرند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک و جذاب بوده و با اسباب و اثاثیه اعلا و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های فوق‌العاده دل‌باز و هماهنگ استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. سبک منحصر به فرد و افسونگر عربی را در دکوراسیون اتاق‌ها مشاهده و احساس خواهید کرد که حال و هوای دوست داشتنی به فضا بخشیده‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تمام واحدها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل ساریا كورنیچ دوحه ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۶ صبح الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل ساریا كورنیچ دوحه یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها مشغول شده و لحظات خوشی سپری کنند. استخر سرپوشیده هتل این امکان را به مهمانان می‌دهد تا در هر زمان از سال بتوانند از شنا لذت ببرند. در اطراف استخر تخت جهت استراحت تعبیه شده‌اند. انواع خدمات ریلکسیشن نظیر ماساژهای فول بادی، کاپل، سر، گردن، دست، پشت، پا، لایت تراپی و همچنین سونا، جکوزی، اتاق بخار، حمام و ... در مرکز اسپای هتل ارائه می‌گردند. با استفاده از این خدمات روزی پر از آرامش و حس خوب تجربه می‌کنید. سالن بدنسازی هتل نیز به روی مهمانان ورزشکار باز است و مهمانان می‌توانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب در این سالن مجهز انجام دهند. مربی بدنسازی آماده کمک به ورزشکاران است. سالن زیبایی هتل نیز مشغول فعالیت بوده و انواع خدمات زیبایی و مراقبتی پوست و مو را به مهمانان خانم و آقا ارائه می‌دهد. البته که برای کودکان هم یک زمین بازی با انواع اسباب بازی‌ها در فضای سرپوشیده در نظر گرفته شده تا بتوانند از لحظاتشان به سالم‌ترین شکل ممکن لذت ببرند.

رستوران هتل


در هتل ساریا كورنیچ دوحه شش رستوران فعالیت می‌کنند که هر کدام غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌کنند. برای چشیدن طعم غذاهای آمریکایی، چینی، یونانی، هندی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای، خاورمیانه‌ای، مراکشی، دریایی، آلمانی، محلی، آسیایی، گریل و باربکیو به رستوران «لیالی Layali» مراجعه کنید و از تنوع غذایی متحیر و شگفت‌زده شوید. در رستوران آسیایی «بامبو Bambo» نیز انواع غذاهای چینی، ژاپنی،آسیایی و سوشی سرو می‌شوند. دیگر رستوران‌ها «آکوا ویو اسپورتز Aquaview Sports Lounge»، کلاب بارهای «داون تاون Downtown»، «د کلاب دوحه De Club Doha» و «کلاد ناین لانژ Cloud ۹ Lounge» نیز انواع میان وعده‌ها، غذاها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان آماده و سرو می‌نمایند.

فاصله هتل ساریا كورنیچ دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز تجاری الرونق دوحه: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا بازار سوق واقف دوحه: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار فالکون دوحه: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۹٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است