search
menu

هتل Movenpick Hotel West Bay Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Movenpick Hotel West Bay Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل موونپیک وست بی دوحه
اتاق های هتل موونپیک وست بی دوحه
امکانات اتاق های هتل موونپیک وست بی دوحه
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل موونپیک وست بی دوحه
رستوران هتل
فاصله هتل موونپیک وست بی دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Movenpick Hotel West Bay Doha


هتل موونپیک وست بی یکی از هتل‌های پنج ستاره و با شکوه است که در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر واقع شده‌است. هتل موونپیک وست بی دوحه با مهمان‌نوازی قطری پذیرای مسافران از سراسر جهان است. هتل موونپیک وست بی در موقعیت جغرافیایی خیلی خوبی در شهر قرار دارد و به جاهای دیدنی دوحه نزدیک است. هتل Mövenpick Hotel West Bay Doha برای اقامتی راحت و خوش در زمان تور جام جهانی قطر بسیار ایده‌آل است. اگر قصد داشته باشید که به کنار دریای آبی و نیلگون خلیج فارس بروید و دریا را تماشا کنید یا کنار آن قدم بزنید، این امکان با تنها چند دقیقه پیاده روی مهیا است. برای رسیدن به هتل موونپیک وست بی، یکی از راه‌ها این است که بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید و با قطرایرویز به دوحه پرواز داشته باشید. فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه تنها در فاصله‌ی ۱۱ کیلومتری هتل موونپیک وست بی قرار دارد. در طول مدت زمان اقامت خود در شهر دوحه حتما از بازار سوق واقف دوحه قطر بازدید کنید که در فاصله‌ی نزدیکی از هتل موونپیک وست بی دوحه قرار گرفته‌است.

امکانات و خدمات عمومی هتل موونپیک وست بی دوحه


تجهیزات و امکاناتی خوب و با کیفیت بالایی در هتل موونپیک وست بی قرار دارد که متناسب با اقامتی آسوده و خوش تعبیه شده‌اند. در هتلMövenpick Hotel West Bay دوحه به لابی شیک، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، آسانسور، رستوران، فکس، فتوکپی، سالن کنفرانس، مراسمات و جلسات، بیزنس سنتر و استخر سرپوشیده دسترسی دارید و می‌توانید اقامتی خاطره‌انگیز را داشته باشید. برای آنکه مسافران اقامتی هر چه دلپذیرتر را تجربه کنند، در هتل موونپیک وست بی دوحه، بخش اسپا، باشگاه ورزشی، ماساژ و سونا وجود دارد. خدمات متعدد و خوبی که در هتل موونپیک وست بی قرار دارد شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، صبحانه در اتاق، خدمات شاتل، دسترسی ویژه معلولین، تبدیل ارز، نگهداری از کودکان، نگهداری از چمدان، معرفی و فروش تور، اجاره خودرو، ارائه و فروش بلیط حمل‌ونقل عمومی و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، اتوی شلوار و خشکشویی است. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید، می‌توانید از هتل بخواهید برای شما با تاکسی تماس بگیرند. کارکنان مجرب هتل موونپیک وست بی دوحه قادر هستند علاوه بر زبان عربی، به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و فلیپینی صحبت کنند.

اتاق های هتل موونپیک وست بی دوحه


اتاق‌های متنوعی که در هتل موونپیک وست بی دوحه قرار دارند شامل اتاق‌هایی مجلل با طراحی چشم‌نواز و زیبا هستند که متناسب با اقامتی راحت و بدون دغدغه تعبیه شده‌اند که از این جمله هستند: اتاق دلوکس کینگ دو نفره با تخت دابل، اتاق دلوکس دو نفره با تخت تویین، اتاق دلوکس با نمای دریا، اتاق اکسکیوتیو کینگ سه نفره، اتاق خانوادگی متصل برای اقامت شش فرد، سوئیت جونیور کینگ و سوئیت اکسکیوتیو کینگ.

امکانات اتاق های هتل موونپیک وست بی دوحه


هتل موونپیک وست بی در اتاق‌ها و سوئیت‌های خود وسایل متنوعی دارد تا مهمانان در طول مدت زمان اقامت خود در آسایش باشند. این امکانات شامل مواردی هستند از قبیل بالکن، یخچال، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، مینی بار، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، سینک ظرفشویی، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در فضای داخلی اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل موونپیک وست بی دوحه


برای آنکه خستگی‌های خود را از یاد ببرید و اوقاتی مفرح را سپری کنید، به استخر و بخش اسپای هتل Mövenpick Hotel West Bay Doha بروید و از جکوزی، سونا و ماساژ استفاده کنید. در هتل موونپیک وست بی دوحه قطر و اطراف آن امکان بهره بردن از تور و کلاس آشنایی با فرهنگ محلی، بولینگ، تنیس، کلاس گلف، ماهی‌گیری و غواصی وجود دارد.

رستوران هتل


در رستوران و کافی شاپ هتل موونپیک وست بی در فضایی دلنشین و دنج همراه با دوستان، خانواده و یا همکاران خود بنشینید و خوراک‌های لذیذ عربی و یا بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را به صورت منو سفارش دهید و یا به شکل بوفه میل کنید و ساعاتی فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

فاصله هتل موونپیک وست بی دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۵ کیلومتر
فاصله تا دوحه کوئست: ۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است