search
menu

هتل La Villa Palace Hotel Doha

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Villa Palace Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل لا ویلا پالاس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لا ویلا پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل La Villa Palace Hotel


هتل لا ویلا پالاس، یکی از هتل‌های دو ستاره و اقتصادی است که در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر واقع شده ‌است. هتل لا ویلا پالاس دوحه در مرکز شهر قرار گرفته ‌است و به وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو دسترسی خوبی دارد. اگر قصد دارید که تور جام جهانی قطر تهیه کنید و به دوحه سفر کنید و به دنبال اقامتگاهی به‌ صرفه و در عین حال مناسب با اقامتی آسوده و راحت هستید، هتل لا ویلا پالاس دوحه می‌تواند انتخابی عالی باشد. هتل لا ویلا پالاس برای اقامتی آسوده به همراه خانواده، همکاران و دوستان و یا به صورت انفرادی طراحی شده‌است. با ماشین به کنار دریای آبی و تماشایی خلیج فارس که در نزدیکی هتل لا ویلا پالاس است، بروید و در پارک‌های اطراف ساحل و دریا، اوقاتی دلپذیر را سپری کنید و خاطراتی خوش را برای خود به یادگار بگذارید.
برای آنکه به هتل La Villa Palace Hotel دوحه برسید، یکی از راه‌ها رزرو بلیط هواپیما ارزان از دفتر هواپیمایی قطر در تهران است که به فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه پرواز خواهید داشت و سپس از آنجا باید مسافتی حدود ۸ کیلومتر را با ماشین طی کنید تا به هتل لا ویلا پالاس برسید. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل لا ویلا پالاس دوحه حتما به جاهای دیدنی قطر بروید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. از جاذبه‌های زیبا و معروف شهر دوحه که بازدید از آن خالی از لطف نیست، پارک اسپایر و برج معروف آن است.

امکانات و خدمات عمومی هتل لا ویلا پالاس


هتل لا ویلا پالاس با امکانات خوب خود کاملا متناسب با اقامتی آرام و دلچسب است. در هتل لا ویلا پالاس دوحه قطر، به اینترنت رایگان، لابی، رستوران، آسانسور، پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی، بیزنس سنتر، اتاق جلسات و باشگاه ورزشی دسترسی دارید. هتل لا ویلا پالاس خدماتی بسیار قابل توجه را ارائه می‌دهد تا مسافران بدون دغدغه اقامتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنند؛ این خدمات شامل مواردی است از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات و دسترسی معلولین، خدمات شاتل و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، اتو و اتوی شلوار است. اگر نیاز داشته باشید که ارزهای خود را تبدیل کنید، این امکان به راحتی در هتل لا ویلا قطر مهیا است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل لا ویلا پالاس دوحه استفاده کنید تا در رفت و آمد با راحتی بیشتری مواجه باشید. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز شاغل در هتل لا ویلا پالاس می‌توانند علاوه بر زبان‌ عربی، به زبان انگلیسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی در هتل لا ویلا پالاس دوحه قرار دارند که دارای طراحی و چیدمانی چشم‌گیر و زیبا هستند، کاملا مطابق با اقامتی راحت و با آرامش خاطر هستند و بدین شرح هستند:
• اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل و یا با تخت تویین
• اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل
• اتاق سوپریور کینگ دو نفره با تخت دابل بزرگ
• سوئیت جونیور

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق‌هایی که در هتل La Villa Palace Hotel قرار دارند، وسایل و تجهیزات خوب و کاربردی تعبیه شده‌است تا مسافران کمبودی نداشته باشند و کاملا احساس آسودگی خیال و راحتی کنند. امکانات اتاق های لا ویلا پالاس دوحه بدین شرح است: یخچال، مبلمان، میز، تلویزیون، کمد لباس، دمپایی، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، تلفن، تهویه مطبوع، میز تحریر، صندلی، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق. در سوئیت‌های هتل لا ویلا پالاس مایکروویو، سینک ظرفشویی و وسایلی دیگر در آشپزخانه نیز وجود دارد. باید توجه داشته‌باشید که در فضای داخلی اتاق‌های هتل لا ویلا پالاس دوحه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما در مکان مخصوص و تعبیه شده آن در هتل می‌توان سیگار کشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای شادابی و طراوت پوست خود و زدودن خستگی‌های روحی اخیر خود به باشگاه ورزشی هتل La Villa Palace Hotel بروید. همچنین در حیاط سرسبز هتل لا ویلا پالاس دوحه قدم بزنید و از هوای مطلوب لذت ببرید.

رستوران هتل


در رستوران شیک و دنج هتل La Villa Palace Hotel دوحه، این امکان را دارید تا در فضایی دلنشین و مجلل، صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را به سبک آسیایی به صورت منو و بوفه میل کنید و صبحی دل‌انگیز و سرشار از انرژی مثبت را آغاز کنید.

فاصله هتل لا ویلا پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید الوطن سنتر: ۸ دقیقه پیاده روی
فاصله تا موزه ملی قطر: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار سوق واقف دوحه: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا دوحه کوئست: ۱۵ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است