search
menu

هتل La Villa Inn Doha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Villa Inn
امکانات و خدمات عمومی هتل لا ویلا این
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل لا ویلا این تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل La Villa Inn


هتل لا ویلا این، یکی از هتل آپارتمان‌های سه ستاره و زیبا است که در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر واقع شده‌است. هتل آپارتمان لا ویلا این دوحه در منطقه خوبی از شهر قرار دارد؛ در واقع در مرکز شهر واقع شده‌است و به وسایل حمل و نقل عمومی هم دسترسی خوبی دارد. اگر قصد دارید که در زمان جام جهانی 2022 به دوحه سفر کنید و به دنبال اقامتگاهی اقتصادی و در عین حال راحت هستید، هتل لا ویلا این انتخابی به‌صرفه و مناسب است. مسافرانی که قصد دارند با دوستان و یا خانواده خود سفر کنند و می‌خواهند در طول مدت اقامت خود راحتی زیادی داشته باشند، کنار یکدیگر بنشینند، گپ بزنند و یا خود در هتل آشپزی کنند، هتل La Villa Inn دوحه انتخابی ایده‌آل است. با طی کردن حدود ۲۰ دقیقه با ماشین از هتل لا ویلا این به کنار دریای آبی خلیج فارس می‌رسید و می‌توانید از زیبایی‌های دریا، آسمان و مناظر اطراف بهره ببرید. برای اینکه به هتل لا ویلا این برسید، بلیط هواپیما دوحه را از هواپیمایی قطر تهیه کنید تا به فرودگاه بین المللی حمد دوحه پرواز داشته‌باشید. قابل ذکر است که فاصله فرودگاه تا هتل لا ویلا این تنها حدود ۴ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل لا ویلا این


هتل لا ویلا این با امکانات عالی و با کیفیت خود به نحوی طراحی شده‌است تا مسافران اقامتی همراه با آسایش و راحتی داشته باشند. در واحدهای اقامتی هتل آپارتمان لا ویلا این دوحه به اینترنت رایگان دسترسی دارید. هتل لا ویلا این دارای لابی، آسانسور، پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی، بیزنس سنتر و همچنین دسترسی معلولین است. هتل La Villa Inn دوحه قطر خدماتی بسیار قابل توجه را ارائه می‌دهد تا مسافران بدون دغدغه اقامتی خوش را تجربه کنند؛ این خدمات شامل پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات شاتل، خدمات بیدار باش و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، اتو، لباسشویی و خشکشویی است. اگر نیاز داشته باشید که ارزهای خود را تبدیل کنید، این امکان به راحتی در هتل لا ویلا این مهیا است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل لا ویلا این دوحه استفاده کنید تا تردد شما آسان باشد. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل آپارتمان لا ویلا این می‌توانند علاوه بر زبان‌ عربی، با زبان انگلیسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


آپارتمان‌هایی که در هتل لا ویلا این دوحه قرار گرفته‌اند، هر کدام به شیوه‌ای چشم‌نواز و جذاب چیدمان شده‌اند و دارای طراحی خیره‌کننده هستند تا مسافران در زمان اقامت خود احساس آسودگی خیال داشته باشند و آپارتمانی گرم‌ و نرم مانند خانه‌ای دلنشین داشته باشند. انواع واحدهای اقامتی در هتل لا ویلا این شامل آپارتمان‌هایی هستند از جمله: آپارتمان با یک تخت دابل، آپارتمان دو نفره با یک تخت دابل، آپارتمان دلوکس با یک تخت دابل، آپارتمان دلوکس دو نفره با یک تخت دابل، آپارتمان سوپریور با یک تخت دابل و آپارتمان سوپریور دو نفره با یک تخت دابل.

امکانات اتاق های هتل


آپارتمان‌های شیک و دنجی که در هتل La Villa Inn قرار دارند، به وسایل و امکاناتی خوب و قابل توجه مجهز هستند. تجهیزات داخل آپارتمان‌های هتل لا ویلا این دوحه شامل مواردی است از قبیل یخچال، صندوق امانات، مبلمان، میز، تلویزیون، کمد لباس، دمپایی، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز تحریر، صندلی، کتری برقی و سیستم اطفا حریق. آشپزخانه‌ای لوکس با امکانات کامل و چشم‌گیر در آپارتمان‌های هتل لا ویلا این در دسترس شما است که وسایل بسیاری دارند مانند مایکروویو، گاز، سینک ظرفشویی، میز ناهارخوری و ظروف مورد نیاز آشپزی که می‌توانید برای خود، دوستان و یا خانواده خود خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را با سلیقه شخصی خود تهیه کنید و لذت ببرید. باید توجه داشته‌باشید که در فضای داخلی آپارتمان‌های هتل لا ویلا این دوحه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما در مکان مخصوص و تعبیه شده آن در هتل می‌توان سیگار کشید.

فاصله هتل لا ویلا این تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید الوطن دوحه: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه ملی قطر: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار سوق واقف دوحه: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا دوحه کوئست: ۱۷ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است