search
menu

هتل Kempinski Residences & Suites Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kempinski Residences & Suites, Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kempinski Residences & Suites, Doha


از هتل‌های پنج ستاره و با شکوهی که در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر قرار دارد، هتل کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس برای اقامتی خانوادگی و آسوده بسیار مناسب است. هتل کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس دوحه در نزدیکی دریای خلیج فارس قرار گرفته‌است که با چند دقیقه پیاده روی کوتاه به کنار دریای نیلگون می‌رسید و می‌توانید در امتداد دریا قدم بزنید و به تماشای افق و آبی دریا مشغول شوید. بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر دوحه با هتلKempinski Residences & Suites دوحه فاصله کمی دارند. تور جام جهانی قطر را از سفر مارکت تهیه کنید و در هتل آپارتمان کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس دوحه اقامتی بی‌نظیر و خوش را تجربه کنید. برای رسیدن به هتل کمپینسکی ریزیدنسز اند سوئیتس، بلیط هواپیما دوحه از قطر ایرلاین رزرو کنید و خوب است بدانید که فاصله فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه تا هتل کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس دوحه ۱۱ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس دوحه


هتل کمپینسکی رزیدنس اند سوئیتس به همراه امکانات خوب و با کیفیت خود به نحوی طراحی شده‌است تا مسافران اقامتی با آسایش و دلخوشی داشته باشند. در تمامی فضاهای هتل آپارتمان کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس دوحه به اینترنت رایگان دسترسی دارید. هتلKempinski Residences & Suites دارای لابی وسیع، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، آسانسور، پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی، سالن جلسات، بیزنس سنتر، زمین بازی سرپوشیده برای کودکان و همچنین دسترسی معلولین است. هتل کمپینسکی ریزیدنسز اند سوئیتس خدماتی بسیار عالی را ارائه می‌دهد تا مسافران بدون دغدغه اقامتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنند؛ این خدمات شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات شاتل، دستگاه خودپرداز، خدمات بیدار باش، اجاره خودرو، خدمات نگهداری از کودکان و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، اتو، لباسشویی و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از هتل کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس دوحه درخواست تاکسی کنید تا به آسانی به فرودگاه برسید. کارکنان مجرب هتل آپارتمان کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس می‌توانند علاوه بر زبان‌ عربی به چند زبان دیگر مانند انگلیسی، روسی، هندی، فلیپینی و اسپانیایی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


سوئیت‌های مجلل و متنوعی در هتل کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس دوحه قرار دارد که هر کدام آراسته به چیدمان و تزئیناتی دل‌نواز و روح‌بخش هستند و چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریا و شهر دارند. انواع سوئیت‌های هتل کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس بدین شرح هستند:
• سوئیت سوپریور یک خوابه با یک تخت دابل
• سوئیت دلوکس یک خوابه با یک تخت دابل
• سوئیت پریمیر یک خوابه با یک تخت دابل
• سوئیت سوپریور دو خوابه برای اقامت ۴ فرد
• سوئیت سوپریور سه خوابه مناسب برای اقامت ۶ فرد
• سوئیت پریمیر دو خوابه برای اقامت ۴ فرد
• سوئیت دلوکس دو خوابه متناسب با اقامت ۴ فرد
• سوئیت پریمیر سه خوابه برای اقامت ۶ فرد
• سوئیت دلوکس سه خوابه مناسب برای اقامت ۶ فرد

امکانات اتاق های هتل


سوئیت‌هایی که در هتل Kempinski Residences & Suites Doha قرار گرفته‌اند، به وسایل و امکاناتی خوب مجهز هستند تا مسافران در طول اقامت خود احساس راحتی داشته باشند. در سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها تجهیزات مختلفی وجود دارد از قبیل یخچال، صندوق امانات، مبلمان، تلویزیون، دمپایی، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز تحریر، صندلی، کتری برقی و سیستم اطفا حریق. آشپزخانه‌ای لوکس با امکانات کامل و چشم‌گیر در دسترس شما است که مایکروویو، گاز، سینک ظرفشویی، میز ناهارخوری و ظروف مورد نیاز آشپزی دارد و می‌توانید برای دوستان و یا خانواده خود خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را تهیه کنید. باید توجه داشته‌باشید که در اتاق‌های هتل کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس دوحه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


درهتل کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس دوحه می‌توانید در استخر سرپوشیده که برای بزرگسالان است، شنا کنید یا کنار استخر استراحت کنید و کودکان شما هم در استخر کودکان شنا کنند. به سونا و باشگاه ورزشی بروید و احساس شادابی و نشاط کنید و اوقاتی به‌یادماندنی را سپری کنید. کودکان و فرزندان شما می‌توانند در اتاق بازی سرگرم شوند و از سفر خود خاطراتی دلپذیر را به یادگار داشته باشند.

رستوران هتل


هتلKempinski Residences & Suites دوحه دارای رستوران و کافی شاپی لوکس با فضایی دنج و دلنشین است و می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و به سبک آشپزی قطری و بین‌المللی را میل کنید و ساعاتی خوش را در کنار همسفران خود سپری می‌کنید.

فاصله هتل کمپینسکی رزیدنسز اند سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۱۰ دقیقه پیاده روی
فاصله تا ساحل وست بی: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا دوحه: ۱۳ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است