search
menu

هتل Hampton By Hilton Doha Old Town

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hampton By Hilton Doha Old Town
امکانات و خدمات عمومی هتل همپتون بای هیلتون اولد تاون دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل همپتون بای هیلتون اولد تاون دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hampton By Hilton Doha Old Town


هتل همپتون بای هیلتون در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر واقع شده‌است و یکی از هتل های پنج ستاره و با شکوه است. هتل همپتون بای هیلتون اولد سیتی دوحه در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی دوحه قرار دارد. هتل همپتون یکی از زیرمجموعه‌های برند هتل هیلتون است که شهرت جهانی دارد. هتل Hampton By Hilton Doha تا دریا تنها یک کیلومتر فاصله دارد که می‌توانید با پیاده روی کوتاهی به کنار دریای خلیج پارس بروید تا اوقاتی مفرح و دلپذیر را سپری کنید و از تماشای دریای نیلگون لذت ببرید. با خرید تور جام جهانی قطر و رزرو هتل خارجی لوکس مانند هتل همپتون بای هیلتون دوحه، سفری به‌یادماندنی را برای خود بسازید. برای آنکه به هتل همپتون بای هیلتون دوحه اولد سیتی برسید، می‌توانید به آسانی بلیط هواپیما چارتر تهیه کنید و به فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه پرواز داشته باشید که حدود ۸ کیلومتر با هتل همپتون بای هیلتون دوحه فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل همپتون بای هیلتون اولد تاون دوحه


در هتل مجلل همپتون بای هیلتون اولد تاون دوحه تجهیزات و امکاناتی در اختیار مسافران قرار دارد تا اقامتی دلنشین و آسوده را تجربه کنند. هتل همپتون بای هیلتون دوحه دارای لابی شیک، رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن جلسات، بیزنس سنتر، فکس، فتوکپی و آسانسور است. همچنین یک باشگاه ورزشی مجهز هم در هتل Hampton By Hilton Doha Old Town قرار دارد. گفتنی است که در هتل همپتون بای هیلتون دوحه خدمات بسیار خوب و قابل توجه‌ای وجود دارد تا مهمانان کمبودی را حس نکنند و با راحتی کامل اقامتی خوش را سپری کنند؛ خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل، نظافت روزانه، نگهداری از چمدان، خدمات و دسترسی ویژه معلولین و خشکشویی. اگر بلیط هواپیما ارزان قطرایرویز دارید و می‌خواهید بدون معطلی و آسان به فرودگاه برسید، از هتل همپتون بای هیلتون دوحه اولد سیتی درخواست کنید تا برای شما با تاکسی تماس بگیرند. کارکنان مجرب و مهمان نواز شاغل در هتل همپتون اولد سیتی دوحه قادر هستند علاوه بر زبان عربی، به زبان انگلیسی هم با مسافران صحبت کنند. یکی از مزیت‌های هتل همپتون بای هیلتون این است که امکان همراه داشتن حیوانات خانگی را با خود دارید.

اتاق های هتل


هتل Hampton By Hilton Doha Old Town اتاق‌های شکوهمند و متنوعی دارد که با چیدمان چشم‌نواز و طراحی مدرن، دلنواز و خیره‌کننده‌ای که دارند، برای اقامتی آسوده و فراموش‌نشدنی ایده‌آل هستند. اتاق‌های هتل همپتون بای هیلتون دوحه بدین شرح هستند: اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق کوئین با یک تخت دابل، اتاق کوئین سه نفره با یک تخت دابل و یک مبل تخت‌خواب‌شو، اتاق کینگ با یک تخت دابل، اتاق کینگ سه نفره با یک تخت دابل و یک مبل تخت‌خواب‌شو، اتاق خانوادگی با ظرفیت اقامت چهار فرد و با یک تخت دابل و دو تخت سینگل و همچنین اتاق خانوادگی با ظرفیت اقامت پنج فرد به همراه یک تخت دابل، دو تخت سینگل و یک مبل‌ تخت‌خواب‌شو.

امکانات اتاق های هتل


هتل همپتون بای هیلتون اولد تاون دوحه در اتاق‌های مجلل خود وسایل بسیار خوب و با کیفیتی دارد تا شما در طول مدت زمان اقامت خود آسوده باشید. این امکانات شامل مواردی هستند از قبیل: یخچال، مینی بار، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، خمیر دندان، صابون و شامپو، دمپایی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در فضای داخل اتاق‌های هتل همپتون بای هیلتون دوحه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر علاقه‌مند به ورزش هستید و یا برنامه ورزشی منظمی دارید، حتما به باشگاه ورزشی هتل همپتون بای هیلتون دوحه اولد سیتی سری بزنید و ساعاتی را به شادابی و آرامش خود، آزاد کردن ذهن و از بین بردن خستگی‌های روحی اخیر خود اختصاص دهید.

رستوران هتل


رستوران و کافی شاپ هتل Hampton By Hilton Doha Old Town دارای جوی دلچسب و آرام و محیطی دلنشین و چشم‌گیر است که می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و مختلف را به سبک آشپزی آسیایی و بین‌المللی به صورت بوفه و منو میل کنید و ساعاتی خاطره‌انگیز را در کنار همسفران خود سپری کنید. قابل ذکر است در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار، میان وعده و شام می‌توانید به رستوران دنج هتل همپتون بای هیلتون دوحه بروید.

فاصله هتل همپتون بای هیلتون اولد تاون دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۶ دقیقه پیاده روی
فاصله تا بازار سوق واقف دوحه: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۱۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است