search
menu

هتل Green Garden Hotel Doha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Green Garden Hotel Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل گرین گاردن دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرین گاردن دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Green Garden Hotel Doha


هتل گرین گاردن دوحه، یک هتل ۳ ستاره زیبا با موقعیت مکانی خوب در پایتخت کشور قطر است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم کرده و سعی در تامین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. فاصله هتل تا ساحل کورنیش و بسیاری از جاهای دیدنی دوحه کم است و مهمانان می‌توانند با تاکسی یا خودرو در عرض چند دقیقه به آن‌ها دسترسی داشته باشند. امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل نیز انتظارات مهمانان را از یک اقامت دلچسب و راحت برآورده می‌کنند. امسال با برگزاری تور بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گردشگران بی‌شماری از سراسر دنیا برای بازدید از جاذبه‌های دوحه و تماشای بازی‌ها عازم قطر می‌شوند. اگر قصد رزرو تور قطر و خرید بلیط جام جهانی قطر را دارید، با رزرو هتل گرین گاردن دوحه می‌توانید اقامت مناسب و مقرون به صرفه تجربه نمایید. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل Green Garden Hotel Doha به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. اگر قصد سفر با قطر ایرلاین دارید، به دفتر هواپیمایی قطر در تهران مراجعه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرین گاردن دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل گرین گاردن دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. مهمانانی که از دیگر شهرها و یا کشورهای نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، اتو پرس شلوار، لباسشویی، تحویل سفارشات مارکت، غذاهای بسته بندی شده، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل گرین گاردن دوحه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، فیلیپینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل گرین گاردن دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل گرین گاردن دوحه انواع اتاق‌ها مناسب هر سلیقه و نیاز وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های دبل استاندارد، دبل دلوکس، واحد خانواده و ... هستند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را منظره زیبایی از شهر تشکیل می‌دهد. اتاق‌های هتل بزرگ و دلباز هستند و دکوراسیون ساده و زیبا دارند. اسباب و اثاثیه مناسب در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. ترکیب رنگ‌های مناسب در طراحی اتاق‌ها استفاده شده و فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل گرین گاردن دوحه ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
در مرکز اسپای هتل گرین گاردن دوحه انواع خدمات ریلکسیشن و مراقبتی شامل انواع ماساژها و ... ارائه می‌گردند. مهمانان برای تجربه روزی سرشار از حس آرامش و سبکی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

رستوران هتل


در رستوران هتل گرین گاردن دوحه همه روزه صبحانه به صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار گرفته و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه است. دیگر وعده‌ها نیز در این رستوران سرو می‌شوند. مهمانان دارای رژیم غذایی خاص می‌توانند سفارشات خود را به رستوران اطلاع دهند. همچنین، مهمانان در صورت درخواست می‌توانند صبحانه‌شان را داخل اتاقشان میل نمایند.

فاصله هتل گرین گاردن دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجاری الرونق دوحه: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل کورنیش دوحه: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار سوق واقیف دوحه: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۱٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است