search
menu

هتل Golden Ocean Hotel Doha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Golden Ocean Hotel Doha
امکانات هتل گلدن اوشن دوحه
خدمات هتل گلدن اوشن دوحه
واحدهای اقامتی هتل گلدن اوشن دوحه
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گلدن اوشن دوحه

درباره Golden Ocean Hotel Doha


هتل گلدن اوشن دوحه یک هتل میان‌رده در شهر دوحه است که تنها ۱ کیلومتر از ساحل جذاب کورنیش فاصله دارد. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که مهمانان می‌توانند از قدم زدن در اطراف آن نیز لذت ببرند و با یک پیاده روی کوتاه به منقطقه کورنیش که یکی از معروف‌ترین سواحل شهر دوحه است دسترسی داشته باشند و از گشت و گذار و تفریح در مراکز تفریحی و گردشگری موجود در آن لذت ببرند. ساختمان هتل فضایی لوکس و مدرن دارد و دارای یک لابی بزرگ و با امکانات مناسب است که مسافران می‌توانند در بدو ورود به هتل در آن استراحت کنند. علاوه بر آن در لابی هتل در تمام ساعات شبانه روز برای مهمانان چای و قهوه عربی به صورت رایگان سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند در زمان‌های اوقات فراغت خود نیز از فضای لابی بهره‌مند شوند. امکانات موجود در این هتل نیز در سطح یک هتل میان‌رده مناسب هستند و می‌توانند نیاز‌های متفاوت مهمانان را در طول اقامت برطرف کنند. از آنجایی که شهر دوحه پایتخت ثرتمندترین کشور جهان است، صنعت گردشگری نیز در آن رونق بسیار خوبی دارد و با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشتیاق گردشگران برای سفر به این شهر نیز افزایش یافته است. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما قطر به شهر دوحه سفر کنید و با اقامت در هتل Golden Ocean Hotel Doha از سفر خود لذت ببرید.

امکانات هتل گلدن اوشن دوحه


هتل گلدن اوشن دوحه دارای یک استخر با دمای آب تنظیم شده در پشت بام است که منظره فوق العاده بی‌نظری رو به شهر و ساحل کورنیش دارد و بدون شک می‌تواند اوقات فراغت جذابی را برای مهمانان رقم بزند. در زستوران این هتل انواع غذاهای متنوع عربی برای مسافران سرو می‌شود و علاوه بر آن هتل دارای یک بوفه به سبک غذاهای بین المللی نیز است که مهمانان می‌توانند انواع غذاهای متنوع جهانی را در آن تجربه کنند. اتاق بازی و فضای مخصوص کودکان در این هتل وجود دارد که فرزندان خردسال مسافران می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. سالن کنفرانس هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای آن‌ها فراهم می‌کند. هتل Golden Ocean Hotel Doha دارای سالن تناسب اندام نیز است که با وجود تجهیزات مناسب و حضور مربیان شخصی، شرایط مناسبی را برای ورزش کردن مسافران در زمان سکونت فراهم می‌کند.

خدمات هتل گلدن اوشن دوحه


هتل گلدن اوشن دوحه خدمات ترانسفر فرودگاهی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند برای رفت و آمد بین فرودگاه و هتل از این خدمات بهره‌مند شوند. هتل دارای خدمات کرایه خودرو است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا با در اختیار داشتن یک خودرو شخصی، گشت و گذار بهتری در شهر دوحه داشته باشند. خدمات تبدیل ارز در محل برای مهمانان انجام می‌شود و مسافران را از رفت و آمد‌های اضافه جهت تامیین ارز، بی‌نیاز می‌سازد. بیلیارد و اجرای موسیقی زنده از جمله فعالیت‌های سرگرم کننده در این هتل هستند که می‌توانند اوقات فراغت خوبی را برای مهمانان رقم بزنند. میز تور هتل انواع خدمات گردشگری را به مسافران ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند با استفاده از این خدمات از تفریحات مهیجی مانند شتری سواری در صحرا یا سفر‌های دریایی بهره‌مند شوند. از دیگر خدمات موجود در هتل Golden Ocean Hotel Doha می‌توان به سرویس اتاق ۲۴ ساعته، خدمات دربان، انبار چمدان، خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، میز پذیریش ۲۴ساعته و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل گلدن اوشن دوحه


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل گلدن اوشن دوحه وجود دارند که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و فضایی که در نظر دارند یکی از آن‌ها را به دلخواه انتخاب کنند. برخی از این واحدها دارای سالن نشیمن هستند و فضای بیشتری را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از جمله واحدهای اقامتی موجود در هتل Golden Ocean Hotel Doha می‌توان به اتاق استودیو کینگ، سوئیت خانوادگی، سوئیت برتر، سوئیت اجرایی ملکه، سوئیت طلایی، سوئیت خانوادگی، کینگ استودیو، سوئیت کینگ و اتاق استاندارد ملکه اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گلدن اوشن دوحه


فاصله هتل تا ساحل کورنیش: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه هنرهای اسلامی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه الخوت: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا دیوان امیری: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۸.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است