search
menu

هتل Gokulam Park Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gokulam Park Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل گوکولام پارک دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گوکولام پارک دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gokulam Park Doha


هتل گوکولام پارک یکی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مجلل و راحت در شهر دوحه، شهر زیبا و پایتخت کشور قطر است. هتل چهار ستاره گوکولام پارک دوحه در نزدیکی دریا قرار گرفته‌است و با حدود ۱۲ دقیقه پیاده روی می توانید به کنار دریای خلیج پارس برسید و اوقاتی دلپذیر و خاطره‌انگیز را سپری کنید. اگر در زمان تور جام جهانی قطر به دنبال هتلی شیک و در عین حال مناسب با اقامتی بدون دغدغه و آسوده هستید، هتل گوکولام پارک دوحه انتخابی ایده‌آل است. بسیاری از جاهای دیدنی دوحه در نزدیکی هتل گوکولام پارک قرار دارند و فرصتی مناسب است تا در مدت زمانی کوتاه از جاذبه‌های معروف و مشهور شهر بازدید کنید. با خرید آنلاین بلیط هواپیما دوحه از قطر ایرلاین به آسانی پروازی برای فرودگاه بین‌المللی حمد پرواز رزرو کنید. قابل ذکر است که هتل Gokulam Park Doha دوحه تا فرودگاه تنها ۷ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل گوکولام پارک دوحه


در هتل گوکولام پارک تجهیزات و امکاناتی متنوع تعبیه شده‌است تا مسافران اقامتی خوش و با آسودگی خیال را تجربه کنند. در هتل گوکولام پارک دوحه به لابی شیک، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، بیزنس سنتر، سالن کنفرانس، جلسات و مراسم، فکس، فتوکپی، سالن ورزشی و استخر روباز دسترسی دارید. همچنین اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی محیط هتل و پارکینگ رایگان هم در هتل گوکولام پارک قرار دارد. خدمات خوبی که در هتل گوکولام پارک دوحه قرار دارد شامل مواردی است از جمله پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات شاتل، خدمات اتاق، خدمات و دسترسی ویژه معلولین، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، میز معرفی و فروش تور، دستگاه خود پرداز و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل گوکولام پارک دوحه استفاده کنید تا به راحتی بین فرودگاه و هتل تردد کنید. کارکنان مجرب هتل گوکولام پارک قادر هستند علاوه بر زبان عربی، به زبان انگلیسی هم صحبت کنند. با اقامت در هتل خارجی با شکوهی مانند هتل Gokulam Park Doha سفری به‌یادماندنی را برای خود به یادگار بگذارید.

اتاق های هتل


اتاق‌هایی با تنوع بالا و با طراحی مدرن و مجلل در هتل گوکولام پارک دوحه قرار گرفته‌است که هر کدام برای گذراندن روزهایی خوش و راحت مناسب است. انواع اتاق‌های هتل گوکولام پارک شامل اتاق‌‌ها و سوئیت‌هایی است از قبیل: اتاق یک نفره، اتاق دلوکس با تخت دابل برای اقامت دو فرد، اتاق با تخت تویین مناسب برای اقامت دو فرد، سوئیت اکسکیوتیو با یک تخت دابل بزرگ و سوئیت سوپریور.

امکانات اتاق های هتل


هتل Gokulam Park Doha دوحه در اتاق‌ها و سوئیت‌های خود وسایل بسیار خوب و با کیفیتی دارد تا شما در طول مدت زمان اقامت خود آسوده باشید. یخچال، مینی بار، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، خمیر دندان، صابون و شامپو، دمپایی و سیستم اطفا حریق از جمله وسایلی هستند که در هتل گوکولام پارک قرار دارند. توجه داشته باشید که در فضای داخل اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر علاقه‌مند به ورزش هستید و یا برنامه ورزشی منظمی دارید، حتما به باشگاه ورزشی هتل گوکولام پارک دوحه سری بزنید. علاوه بر این استخری روباز در بام هتل گوکولام پارک قرار دارد که می‌توانید شنا کنید یا کنار آن دراز بکشید و بنشینید و از آفتاب و هوای مطلوب لذت ببرید و ساعاتی را به شادابی و آرامش خود، آزاد کردن ذهن و از بین بردن خستگی‌های روحی اخیر خود اختصاص دهید.

رستوران هتل


رستوران و کافی شاپ هتل گوکولام پارک دوحه دارای فضایی دلنشین و آرام و محیطی چشم‌نواز و چشم‌گیر است که می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و مختلف را به سبک آشپزی آسیایی و بین‌المللی به صورت بوفه و منو، در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار، میان وعده و شام میل کنید و ساعاتی فراموش‌نشدنی را در کنار همسفران خود سپری کنید.

فاصله هتل گوکولام پارک دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۷ دقیقه پیاده روی
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید لاگونا مال: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار سوق واقف دوحه: ۱۸ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است