search
menu

هتل Century Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Century Hotel Doha
امکانات هتل سنتری دوحه
خدمات هتل سنتری دوحه
واحدهای اقامتی هتل سنتری دوحه
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل Century Hotel Doha

درباره Century Hotel Doha


هتل سنتری دوحه یک هتل ۴ ستاره در شهر دوحه است که علاوه بر فضای آرامش بخش، محیط مدرن و امکانات و خدمات رفاهی مناسب، از موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز برخوردار است. این هتل در نزدیکی مرکز شهر دوحه واقع شده و اطراف آن پر از مراکز تجاری و تفریحی متنوع است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا بدون صرف زمان و هزینه اضافه، تنها با گشت و گذار در اطراف هتل به هرچیزی که می‌خواهند دسترسی داشته باشند. هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد و مسافران می‌توانند با یک پیاده روی بسیار کوتاه به آن دسترسی داشته باشند. موزه ملی قطر که بدون شک بازدید از آن، یکی از زیباترین خاطرات سفر برای مسافران است، تنها ۴۰۰ متر با هتل فاصله دارد و مهمانان می‌توانند به راحتی و در هر زمان که مایل هستند به آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن ساحل جذاب کورنیش که یکی از معروف‌ترین سواحل شهر دوحه است نیز تنها ۱۰ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد و مسافران می‌توانند از تفریحات متنوع و هیجان‌انگیز این ساحل نیز در طول سفر بهره‌مند شوند. شهر دوحه پر از مراکز تفریحی و تجاری متنوع است که می‌تواند نظر هر سیلقه‌ای را به خود جذب کند. برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، اشتیاق گردشگران را برای سفر به این شهر بیشتر کرده است و اگر شما نیز یکی از طرفداران شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستید، تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما قطر به دوحه سفر کنید و با اقامت در Century Hotel Doha سفری متفاوت و جذاب را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل سنتری دوحه


هتل سنتری دوحه به گونه‌ای طراحی شده که مهمانان در طول اقامت در آن احساس خستگی و کسالت نمی‌کنند و هر بخشی از این هتل دارای امکانات متنوعی است که برای مسافران جذاب خواهد بود. استخرهای سرپوشیده هتل در تمام طول سال قابل استفاده هستند و استفاده از آن‌ها برای مهمانان ساکن در هتل رایگان است. سونا، جکوزی و مرکز آب گرم و سلامتی بخش مهمی از امکانات رفاهی موجود در هتل هستند که اقامت را برای مسافران زیباتر و دوست داشتنی‌تر می‌کنند. هتل دارای یک مرکز تناسب اندام کاملا مجهز است که مسافران می‌توانند در طول اقامت از ورزش کردن در آن لذت ببرند. رستوران این هتل انواع غذاهای عربی، آسیایی و بین المللی را به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند صرف غذاهای متنوع و لذیذ را در آن تجربه کنند. Century Hotel Doha دارای امکانات ویژه معلولین نیز است و مسافرانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند.

خدمات هتل سنتری دوحه


کارکنان هتل سنتری دوحه بسیار صمیمی و مهمانواز هستند و با برخورد حرفه‌ای و دوستانه‌ای که با مهمانان دارند می‌توانند احساس بسیار خوبی را به آن‌ها منتقل کنند. سرویس اتاق در تمام طول هفته و در تمام ساعات شبانه روز برای مسافران فعال است و مهمانان می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. هتل دارای یک سالن اسپا مجهز است که انواع خدمات ماساژ‌های تخصصی را به مسافران ارائه می‌دهد. فعالیت‌های متنوعی در این هتل به مهمانان ارئه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری کلاس‌های فرهنگی و تورهای گردشگری محلی اشاره کرد. در Century Hotel Doha خدمات کرایه خودرو به مهمانان ارائه می‌شود و مسافران می‌توانند با داشتن یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر دوحه گردش کنند و از گشت و گذار و تفریح در این شهر لذت ببرند. از خدمات دیگر موجود در این هتل نیز می‌توان به خدمات دربان، میز تور، تبدیل ارز، نگهبانی ۲۴ساعته و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل سنتری دوحه


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل سنتری دوحه به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق استاندارد دونفره، سوئیت اجرایی، سوئیت دوخوابه، کینگ استودیو، سوئیت ریاست جمهوری و… اشاره کرد. برخی از این واحدها دارای منظره رو به دریا و برخی دیگر مجهز به یک آشپرخانه کوچک با امکانات آشپزی متنوع هستند و مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی از این واحدها را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدها نیز می‌توان به حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، میز مطالعه، کتری برقی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل Century Hotel Doha


فاصله هتل تا ساحل کورنیش: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه هنرهای اسلامی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه الخوت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۸.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است