search
menu

هتل Centara West Bay Hotel & Residences Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Centara West Bay Hotel & Residences Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Centara West Bay Hotel & Residences Doha


هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه ، هتل ۵ ستاره با عالی‌ترین موقعیت مکانی در دوحه است که تنها ۱۸ دقیقه تا ساحل فاصله داشته و با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب سعی در تامین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. مهمانانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، از بهترین امکانات تفریحی بهره‌مند شده و خاطره شیرینی از اقامت در دوحه را تجربه می‌کنند. هتل به بسیاری از جاهای دیدنی دوحه دسترسی آسان دارد. جذابیت دوحه و پیشرفت و توسعه آن در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. امسال نیز با برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، گردشگران بی‌شماری از سراسر دنیا عازم قطر شده و بهترین هتل‌ها را برای اقامتشان رزرو می‌کنند. اگر شما هم بلیط جام جهانی قطر را خریداری کرده‌اید، با رزرو هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه لذت سفرتان را دوچندان کنید. زیرا این هتل اقامتی لوکس و به یاد ماندنی برایتان رقم می‌زند. کارکنان مجرب، خوش برخورد و کاردان هتل Centara West Bay Hotel & Residences Doha به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. برای رزرو تور و سفر با قطر ایرلاین که جزو برترین‌های جهان است، به دفتر هواپیمایی قطر در تهران مراجعه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرهای دور یا نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان قابل دسترس است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات کودکیاری، اتو پرس شلوار، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، امکانات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، اوکراینی، ژاپنی، تایلندی،صربی، اردو، اندونزی، روسی، سواحلی، هندی، فیلیپینی، عربی و ... مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در فضای بیرونی هتل مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.
مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های استودیو استاندارد،استودیو دلوکس، واحدهای دو خوابه، سه خوابه و ... هستند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را منظره زیبایی از شهر و دریا تشکیل داده است. اتاق‌های هتل بزرگ و وسیع با دکوراسیون شیک و مدرن بوده و با اسباب و اثاثیه جذاب چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است.تمام واحدها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت۱۰ الی ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند. برخی واحدها شامل فضای آشپزخانه‌ای هستند. داخل آشپزخانه‌ها تمام تجهیزات لازم برای پذیرایی و آشپزی مهیا گشته‌اند. آشپزخانه‌ها دارای کابینت، سینک ظرفشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروویو و ... هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها مشغول شده و لحظات خوشی سپری کنند. استخر سرپوشیده هتل در تمام سال به روی مهمانان باز است. در طول روز مهمانان می‌توانند به فعالیت‌های مهیج و جذابی چون تماشای رویدادهای زنده ورزشی، غواصی، قایق سواری، اسب سواری، موج سواری، ماهیگیری، گلف، تنیس و ... بپردازند و یا در کلاس‌های ایروبیک، کلاس‌های آشپزی و تورهای آموزش فرهنگ محلی شرکت نمایند. با تاریک شدن هوا نیز شام‌های شبانه موضوعی و تفریحات شبانه و شب‌های تماشای فیلم آغاز می‌شوند و لحظات خوشی برای مهمانان می‌سازند. در رابطه با دیگر امکانات تفریحی باید به استخر سرپوشیده مخصوص بزرگ‌سالان و کودکان اشاره کنیم که جزو محبوب‌ترین تفریحات مهمانان محسوب می‌شوند. کودکان و بزرگ‌سالان در تمام سال از شنا و آب بازی در استخر بسی لذت می‌برند. در اطراف استخر تخت جهت استراحت تعبیه شده‌اند. در مرکز اسپای هتل اتاق بخار، سونا و ... وجود دارند. سالن بدن‌سازی هتل با تجهیزات کامل به روزی مهمانان ورزشکار باز است. مربی بدن‌سازی نیز ورزشکاران را راهنمایی می‌کند. در سالن زیبایی هتل انواع خدمات زیبایی و مراقبتی پوست و مو ارائه می‌شوند. برای کودکان هم زمین بازی با انواع امکانات و بازی‌های جذاب و سالم در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


در هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه سه رستوران وجود دارند که غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک دیده و به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته سرو می‌کنند. مهمانان می‌توانند در سه وعده غذای اصلی، عصرانه و برانچ انواع غذاهای خوشمزه هندی، ایتالیایی، دریایی، خاورمیانه‌ای، تایلندی، استیک، سوشی، محلی، بین المللی و اروپایی نوش جان کنند. در بار کنار استخر نیز سه وعده اصلی، عصرانه و برانچ سرو می‌گردد.

فاصله هتل سنتارا وست بی رزیدنس دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دوحه: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لاگون دوحه: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۷٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است