search
menu

هتل Asherij Hotel Doha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asherij Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل عشریج
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل عشریج تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Asherij Hotel


هتل عشریج یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی و بسیار راحت در شهر دوحه، شهر زیبا و پایتخت کشور قطر است. هتل عشریج دوحه برای اقامتی آسوده به همراه دوستان و یا خانواده در زمان جام جهانی ۲۰۲۲ بسیار مناسب است و می‌توانید اقامتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. هتلAsherij Hotel دوحه در مرکز شهر قرار دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی دوحه نزدیک است که فرصتی مناسب است تا در مدت زمانی کوتاه از جاذبه‌های معروف و مشهور شهر بازدید کنید. با رزرو ارزان‌ترین بلیط هواپیما دوحه از قطر ایرویز به آسانی پروازی برای فرودگاه بین‌المللی حمد پرواز رزرو کنید. قابل ذکر است که هتل عشریج قطر تا فرودگاه حدود ۱۱ کیلومتر فاصله دارد. خلیج نیلگون همیشه فارس در فاصله‌ی تنها ۶ کیلومتری از هتل عشریج قرار گرفته‌است و این امکان را دارید به آسانی به کنار دریا بروید و آبی آسمان و دریا را تماشا کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل عشریج


در هتل عشریج دوحه تجهیزات و امکاناتی متنوع تعبیه شده‌است تا مسافران اقامتی خوش و با آسودگی خیال را تجربه کنند. در هتل Asherij Hotel دوحه به لابی شیک، آسانسور، کافی شاپ، بیزنس سنتر، سالن کنفرانس، جلسات و مراسم، فکس، فتوکپی، تراس و سالن ورزشی دسترسی دارید. همچنین اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی محیط هتل و پارکینگ رایگان هم در هتل عشریج دوحه قرار دارد. خدمات خوبی که در هتل عشریج قرار دارد شامل مواردی است از جمله پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات شاتل، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، خدمات و دسترسی معلولین، تبدیل ارز، میز معرفی و فروش تور، دستگاه خود پرداز و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه و خشکشویی است. اگر علاقه داشته باشید که در شهر رانندگی کنید و مکان‌های جدیدی را در دوحه کشف کنید، از هتل عشریج خودرو اجاره کنید. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل عشریج دوحه قطر استفاده کنید تا به راحتی بین فرودگاه و هتل تردد کنید. کارکنان مجرب هتل عشریج قادر هستند علاوه بر زبان عربی، به زبان انگلیسی و هندی هم صحبت کنند. با اقامت در هتل خارجی مجللی مانند هتل عشریج دوحه، سفری به‌یادماندنی و دلپذیر را برای خود به یادگار بگذارید.

اتاق های هتل


اتاق‌های راحت و زیبایی در هتل عشریج دوحه قرار دارند که با طراحی و دکوراسیونی چشم‌نواز و روح‌بخش، آماده برای اقامت مسافران از سراسر دنیا هستند. شما می‌توانید اتاق‌هایی رزرو کنید که بدین شرح هستند: اتاق دلوکس یک نفره، اتاق دلوکس دو نفره با یک تخت دابل، اتاق دلوکس دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با تخت‌های سینگل و یا یک تخت سینگل و یک تخت دابل و سوئیت اکسکیوتیو با تخت دابل، جهت اقامت دو فرد.

امکانات اتاق های هتل


هتل عشریج دوحه در اتاق‌ها و سوئیت‌های خود وسایل بسیار خوب و با کیفیتی دارد تا شما در طول مدت زمان اقامت خود آسوده باشید. یخچال، مینی بار، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، خمیر دندان، صابون و شامپو، دمپایی و سیستم اطفا حریق از جمله وسایلی هستند که در هتل عشریج قرار دارند. باید توجه داشته باشید که در فضای داخل اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در صورتی که برنامه ورزشی منظم دارید و یا علاقه‌مند به ورزش هستید، به باشگاه ورزشی مجهز هتل Asherij Hotel دوحه بروید، خستگی‌های روزمره روحی خود را فراموش کنید و شادابی و طراوت را به پوست خود هدیه دهید. در تراس هتل عشریج در فضایی مطلوب بنشینید، میان وعده‌ای میل کنید، با همراهان و همسفران خود گپ بزنید و از فضایی با صفا لذت ببرید.

رستوران هتل


کافی شاپی که در هتل عشریج دوحه قطر قرار دارد برای صرف صبحانه، میان وعده و میوه مناسب است و می‌توانید در محیطی دنج و دلنشین ساعاتی خوش و دلچسب را سپری کنید.

فاصله هتل عشریج تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دوحه کوئست: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار سوق واقف دوحه: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید الوطن سنتر: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه ملی قطر: ۱۷ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است