search
menu

هتل Al Liwan Suites Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Liwan Suites Hotel Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل ال لیوان سوئیتس دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ال لیوان سوئیتس دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Liwan Suites Hotel Doha


هتل ال لیوان سوئیتس دوحه، یک هتل آپارتمان ۴ ستاره در دوحه است که موقعیت مکانی خوبی داشته و امکانات رفاهی مناسب و مطلوب برای مهمانان فراهم کرده است. اگر قصد دارید همراه خانه یا دوستان برای تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر سفر کنید و به دنبال هتل ارزان دوحه هستید، هتل ال لیوان سوئیتس دوحه می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. با اقامت در این هتل علاوه بر برخورداری از امکانات عالی می‌توانید به بسیاری از جاهای دیدنی دوحه دسترسی آسان داشته باشید. سبک جذاب و منحصر به فرد عربی معماری هتل برای مهمانان جالب و قابل توجه است. اقامت در این هتل حس و حال دوست داشتنی زندگی عربی را القا می‌کند. کارکنان هتل Al Liwan Suites Hotel Doha محترم و خوش برخورد هستند و تلاش می‌کنند رضایت مهمانان را به دست آورند. اگر برای سفر به قطر انتخابتان قطر ایرلاین است، می‌توانید به دفتر هواپیمایی قطر در تهران مراجعه کرده و یا تماس حاصل فرمایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ال لیوان سوئیتس دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل ال لیوان سوئیتس دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرهای دور یا نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان قابل دسترس است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش، خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، غذاهای بسته بندی شده، کرایه خودرو، امکانات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس آفتاب، تجهیزات باربکیو و ... مهیا گشته‌اند تا مهمانان در اوقات فراغت و بیکاری از آن‌ها استفاده کنند. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل ال لیوان سوئیتس دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
ضمنا، کارکنان هتل ال لیوان سوئیتس دوحه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، هندی، فیلیپینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل ال لیوان سوئیتس دوحه انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. چشم انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ زیبایی از شهر و محوطه هتل تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های مناسب و هماهنگ استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. واحدهای هتل مناسب زوج‌ها و خانواده است. کف اتاق‌ها با موکت‌های اعلا پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل ال لیوان سوئیتس دوحه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۶٫۳ الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند. برخی واحدها دارای فضای آشپزخانه هستند که تمام تجهیزات اساسی آشپزی و پذیرایی از قبیل کابینت، ماکروویو، یخچال، ظروف پذیرایی، میز و صندلی ناهارخوری و ... را دارند. مهمانان می‌توانند با سفارش مواد اولیه غذایی از بیرون، خودشان داخل واحد غذای ورد علاقه‌شان را آماده کنند. همچنین، می‌توانند صبحانه‌شان را به داخل اتاقشان سفارش دهند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل ال لیوان سوئیتس دوحه یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها مشغول شده و لحظات خوشی سپری کنند. استخر روباز هتل مکان محبوب مهمانان است. شنا و گرفتن حمام آفتاب در روزهای گرم جزو لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌ها به حساب می‌آیند. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. پس از شنا، مراجعه به مرکز اسپای هتل و برخورداری از انواع خدمات اسپا و ریلکسیشن روزتان را می‌سازد. سالن بدنسازی هتل با امکانات مجهز به روی مهمانان ورزشکار باز است و مهمانان می‌توانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب در آن انجام دهند. مهمانان می‌توانند به بازی تنیس روی میز مشغول شده و یا به تماشای زنده رویدادهای ورزشی بروند. برای کودکان هم اتاق بازی سرپوشیده با بازی‌ها و اسباب بازی‌های متنوع در نظر گرفته شده که کاملا امن و قابل اطمینان است.

رستوران هتل


در رستوران هتل ال لیوان سوئیتس دوحه در سه وعده غذای اصلی انواع غذاهای بین‌المللی به صورت منوی آلاکارته و بوفه‌ای سرو می‌شوند. منوی رستوران شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های بی‌نظیر است و مهمانان را از بابت غذاخوری کاملا راضی و خرسند نگاه می‌دارد.

فاصله هتل ال لیوان سوئیتس دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا بازار سوق واقف دوحه: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجاری الرونق دوحه: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل کورنیش دوحه: ۷٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است