search
menu

هتل Al Khariss Hotel Doha

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Khariss Hotel Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل الخریس دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الخریس دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Khariss Hotel Doha


هتل الخریس دوحه، یک هتل ۲ ستاره اما مناسب و زیبا در پایتخت کشور قطر است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم کرده و سعی در تامین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. این هتل در وسط بازار سوق واقف قرار گرفته و به بسیاری از جاهای دیدنی دوحه دسترسی آسان دارد. بازار سوق واقف از معروف‌ترین و زیباترین جاذبه‌های تاریخی دوحه است و گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند. همچنین، فاصله هتل تا ساحل کورنیش نیز کم است و مهمانان می‌توانند در عرض چند دقیقه به ساحل دسترسی داشته باشند. امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل نیز انتظارات مهمانان را از یک اقامت دلچسب و راحت برآورده می‌کنند. امسال با برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گردشگران بی‌شماری از سراسر دنیا برای بازدید از جاذبه‌های دوحه و تماشای بازی‌ها بلیط هواپیما دوحه می‌خرند. اگر قصد رزرو تور و خرید بلیط جام جهانی قطر را دارید، با رزرو هتل الخریس دوحه می‌توانید اقامت مناسب و مقرون به صرفه تجربه نمایید. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل Al Khariss Hotel Doha به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. اگر قصد سفر با قطر ایرلاین دارید، به دفتر هواپیمایی قطر در تهران مراجعه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل الخریس دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل الخریس دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، فکس، فتوکپی، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات کودکیاری، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل الخریس دوحه به زبان‌های انگلیسی، فیلیپینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل الخریس دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل الخریس دوحه انواع اتاق‌ها مناسب هر سلیقه و نیاز وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های دبل، سوئیت کوئین استودیو و ... هستند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را منظره زیبایی از شهر و بازار تشکیل می‌دهد. اتاق‌های هتل بزرگ و دلباز هستند و دکوراسیون ساده و زیبا دارند. اسباب و اثاثیه چوبی در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. ترکیب رنگ‌های مناسب در طراحی اتاق‌ها استفاده شده و فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. در این اتاق‌ها به نوعی سبک عربی را تجربه خواهید کرد. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل الخریس دوحه از ساعت ۱۴ الی ۲۳٫۳ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۴ است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل الخریس دوحه یک سالن بدن‌سازی برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند.

رستوران هتل


در رستوران هتل الخریس دوحه وعده‌های اصلی و برانچ شامل غذاهای خوشمزه خاورمیانه‌ای به صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند.

فاصله هتل الخریس دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سوق واقیف دوحه: ۰٫۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجاری الرونق دوحه: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۹٫۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است