search
menu

هتل Shangri-La Boracay

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shangri-La Boracay

درباره هتل Shangri-La Boracay


هتل پنج ستاره شانگری لا بوراکای در مجاروت اقیانوس قرار گرفته و با چشم اندازی فوق العاده، گزینه مناسبی برای گذراندن تعطیلات می‌باشد. Shangri la Boracay یکی از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای شانگری لا می‌باشد که در شهر بوراکای واقع شده است. یکی از اصلی‌ترین مزایای اقامت در این هتل، دسترسی به ساحل خصوصی است که از جذابیت زیادی در میان گردشگران برخوردار است.
تمامی اتاق‌های هتل شانگری لا بوراکای به بالکن مجهز هستند که نمایی شگفت انگیز از اقیانوس و جنگل‌های مجاور را به صورت همزمان در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله امکاناتی که در این اتاق‌ها تعبیه شده است هم می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، تلویزیون ال سی دی و همچنین حمام اتصاصی اشاره کرد.
۲ استخر روباز در محوطه هتل Shangri-La Boracay قرار دارد و استفاده از آنها برای تمامی کاربران هتل، به صورت رایگان امکان پذیر است. همچنین برخی از ویلا ها و سوییت‌های هتل شانگری لا هم به استخر خصوصی مجهز هستند و مسافران برای آبتنی، حتی نیازی به خروج از ویلای خود هم نخواهند داشت.
ساکنین هتل شانگری لا بوراکای می‌توانند در دوران اقامت خود، از انواع تفریحات آبی مانند کایاک سواری، استفاده از تخته شیرجه و قایق‌های بادی لذت ببرند. علاوه بر این، خدمات اسپا و ماساژ هم در مجموعه هتل Shangri-La Boracay ارائه می‌شود که افراد می‌توانند با پرداخت هزینه، از آن سرویس‌ها بهره مند شوند.
چندین رستوران مختلف نیز در محوطه هتل شانگری لا بوراکای مشغول به فعالیت هستند و انواع غذا‌های محلی، دریایی و ایتالیایی را سرو می‌کنند. علاوه بر این، مسافران برای سرو میان وعده و یا نوشیدنی‌های متفاوت نیز می‌‌توانند به کافی شاپ هتل مراجعه کنند.
در نظرسنجی‌های به عمل آمده، کاربران امتیاز ۸.۹ از ۱۰ را برای کیفیت خدمات هتل شانگری لا بوراکای در نظر گرفته‌اند و از سرویس دهی هتل، رضایت کامل داشته‌اند.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است