search
menu

هتل Fairways and Bluewater Boracay

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fairways and Bluewater Boracay

درباره هتل Fairways and Bluewater Boracay


هتل ۴ ستاره فیر ویز بلو واتر بوراکای در مجاورت سواحل شنی قرار دارد و با فراهم آوردن تمامی امکانات لازم، گزینه‌ای ایده آل برای گذراندن تعطیلات در کشور فیلپین محسوب می‌شود. بلو واتر در گروه هتل‌های اقتصادی قرار می‌گیرد و از این بابت، جزو گزینه‌های ارزان‌تر برای اقامت در شهر بوراکای است.
از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق‌های هتل فیر ویز بلو واتر در اختیار کاربران قرار دارد، می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، مبلمان راحتی، تلویزیون ال ای دی، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی اشاره کرد. همچنین برای رفاه حال مسافران، دستگاه چای ساز و قهوه جوش هم در اتاق‌ها تعبیه شده است.
یکی از مزایای قابل توجه هتل Fairways and Bluewater Boracay، موقعیت قرار گیری آن و دسترسی ساده به مکان‌های دیدنی شهر است. نزدیک‌ترین ساحل خصوصی فقط ۱۴۰ متر با هتل فاصله دارد و برای رسیدن به مرکز خرید D Mall هم تنها 2 کیلومتر مسافت را باید طی کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه هم ۷ کیلومتر با هتل بلو واتر بوراکای فاصله دارد و مسافران می‌توانند با هماهنگی پذیرش، از سرویس رفت و برگشت فرودگاهی استفاده نمایند.
صبحانه به صورت رایگان در هتل بلو واتر بوراکای سرو می‌شود و افراد می‌توانند برای صرف ناهار، میان وعده و یا شام به رستوران‌های واقع در هتل مراجعه کنند. از جمله امکانات تندرستی هتل هم می‌توان به باشگاه بدنسازی، استخر، خدمات اسپا و ماساژ اشاره کرد. همچنین زمین بازی هم برای کودکان در محوطه هتل Fairways and Bluewater Boracay در نظر گرفته شده است که می‌توانند از آن استفاده نمایند.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به کاربران است و تسلط کارکنان این بخش به زبان انگلیسی سبب شده است تا نگرانی خاصی در برقراری ارتباط با کارمندان هتل وجود نداشته باشد. در مجموع می‌توان گفت هتل فیر ویز بلو واتر، انتخابی مناسب برای افرادی است که می‌خواهند از چشم انداز فوق العاده ساحل لذت ببرند. در نظرسنجی‌های به عمل آمده هم کاربران از کیفیت سرویس دهی و خدمات هتل، رضایت کامل داشته‌اند.

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است