search
menu

هتل The Chedi Muscat

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Chedi Muscat
امکانات و خدمات عمومی هتل چدی مسقط
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چدی مسقط تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Chedi Muscat


هتل چدی یکی از هتل های پنج ستاره و با شکوه است که در شهر مسقط، پایتخت کشور عمان واقع شده‌است. هتل د چدی در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی و تماشایی مسقط قرار دارد و در مدت زمانی کوتاه می‌توانید از جاهای دیدنی مشهور شهر بازدید کنید. هتل چدی مسقط به دلیل اینکه روبه‌روی دریا قرار گرفته‌است و دارای باغی سرسبز است، چشم‌انداز و فضایی بسیار دل‌انگیز و رویایی دارد. با رزرو آنلاین هتل سفری فراموش‌نشدنی و لوکس را برای خود در هتل د چدی در شهر مسقط رقم بزنید. برای رسیدن به هتل د چدی، بلیط ارزان هواپیما رزرو کنید و به فرودگاه بین‌المللی مسقط پرواز داشته باشید که تنها بیست دقیقه تا هتلThe Chedi مسقط فاصله دارد. در طول مدت زمانی که در شهر مسقط اقامت دارید، از برخی جاذبه‌های با ارزش کشور عمان مانند قلعه الجلالی مسقط بازدید کنید و اوقاتی خوش را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل چدی مسقط


در هتل مجلل د چدی تجهیزات و امکاناتی در اختیار مسافران قرار دارد تا اقامتی دلنشین و آسوده را تجربه کنند. هتل چدی مسقط دارای لابی شیک و وسیع، چندین رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، استخر روباز، باغ، سالن جلسات، بیزنس سنتر، فکس، فتوکپی، باشگاه ورزشی، اسپا، ماساژ و آسانسور است. گفتنی است که در هتل د چدی مسقط خدمات بسیار خوب و قابل توجه‌ای وجود دارد تا مهمانان با راحتی کامل اقامتی خوش را سپری کنند؛ خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل، نظافت روزانه، نگهداری از چمدان، خدمات و دسترسی ویژه معلولین، نگهداری از کودکان، تبدیل ارز، معرفی و فروش تور، لباسشویی، اتو، اتوی شلوار، خشکشویی، سالن زیبایی و اجاره خودرو. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید و می‌خواهید بدون معطلی و آسان به فرودگاه برسید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل The Chedi Muscat استفاده کنید. کارکنان مجرب و مهمان نواز شاغل در هتل چدی مسقط قادر هستند علاوه بر زبان عربی، به زبان انگلیسی، هندی، روسی، اندونزیایی و فلیپینی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که در هتل د چدی مسقط قرار دارند، متناسب با اقامتی آسوده و مجلل هستند که هر کدام طراحی و چیدمانی چشم‌گیر و برازنده دارند. اتاق‌های هتل The Chedi مسقط بدین شرح هستند:
• اتاق دلوکس مناسب برای اقامت دو فرد و با تخت دابل بزرگ
• اتاق سرا برای اقامت دو فرد با تخت دابل بزرگ
• اتاق دلوکس کلاب با یک تخت دابل
• اتاق سرا با چشم‌انداز دریا و با یک تخت دابل
• اتاق دلوکس کلاب با تراس
• سوئیت چدی کلاب
هتل د چدی مسقط در اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبا و جادار خود وسایل بسیار خوب و با کیفیتی دارد تا شما در طول مدت زمان اقامت خود در آسودگی کامل باشید و با کمبودی مواجه نشوید. امکانات اتاق‌ها شامل مواردی هستند از قبیل: یخچال، مینی بار، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، خمیر دندان، صابون و شامپو، دمپایی، آیینه و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در فضای داخلی تمام اتاق‌های هتل چدی عمان امکان سیگار کشیدن وجود ندارد، اما در فضای باز، در مکان مشخصی می‌توان سیگار کشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل د چدی دو استخر بزرگسالان و یک استخر کودکان در فضای باز، باغ و فضای سبزی با صفا و با نمایی چشم‌نواز، زمین تنیس، بخش اسپا، باشگاه ورزشی، موسیقی زنده، قایق سواری، موج سواری، تورهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری و تور و کلاس آشنایی با آداب و رسوم محلی همگی از جمله امکانات هتل چدی مسقط هستند که برای گذراندن اوقاتی خوش و به‌یادماندنی بسیار مناسب و عالی هستند. همچنین در ساحل اختصاصی هتل د چدی مسقط عمان ساعاتی خاطره‌انگیز را سپری کنید، در دریای آبی عمان شنا کنید، در ساحل استراحت کنید و از آفتاب لذت ببرید.

رستوران هتل


در هتل مجلل چدی مسقط هر طور که مایل هستید، می‌توانید هم در فضای باز، در باغ و یا کنار استخر و هم در محیط داخلی و سرپوشیده در رستوران‌ها و کافی شاپ‌هایی دنج و لوکس در کنار دوستان، همکاران و یا خانواده خود بنشینید و خوراک‌هایی لذیذ و با تنوع بالا را میل کنید. در هر یک از رستوران‌های هتل The Chedi Muscat خوراک‌هایی مختلف مانند دریایی، آسیایی، عربی و بین‌المللی قرار دارند.

فاصله هتل چدی مسقط تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید اونیوز مال: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی عمان: ۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل مسقط: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان قابوس: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است