search
menu

سواحل مسقط

[ پنهان کردن ]
درباره سواحل مسقط
ساحل البستان (Al Bustan Beach)
ساحل شطی القُرُم (Shatti Al Qurum)
ساحل قنطاب (Qantab Beach)
ساحل السیفه (Sifah Beach)
ساحل بندر جیسا (Bandar Jissah)
ساحل کلبوه (Kalbuh Beach)
ساحل یتی (Yiti Beach)

درباره سواحل مسقط


مسقط بازتاب کاملی از جاذبه ها و زیبایی های عمان است و به همین سبب اکثر گردشگرانی که بلیط هواپیما مسقط خریداری می کنند به دنبال آرامش و استراحت در مقصد هستند. به همین سبب بهترین سواحل مسقط (Muscat Beaches) را به شما معرفی می کنیم تا آرامش واقعی را در شن های گرم و طلایی تجربه کنید.

ساحل البستان (Al Bustan Beach)


ساحل البستان بخشی از هتل البستان پالاس است که یکی از معروف ترین و لوکس ترین هتل های مسقط محسوب می شود. همچنین، طولانی ترین ساحل شخصی کشور نیز متعلق به این هتل است. گردشگران می توانند در ساحل البستان میان درختان سبز بهترین خدمات را دریافت کرده و از تفریحات متنوعی چون کایاک، غواصی و دریانوردی لذت ببرند. در ساحل البستان هرگز احساس خستگی نخواهید کرد و بهترین تجربه ها را خواهید ساخت.
سواحل مسقط

ساحل شطی القُرُم (Shatti Al Qurum)


ساحل القرم در نوار ساحلی شمالی واقع شده و در منطقه لوکس و مجلل مسکونی مسقط قرار دارد. این منطقه "منطقه دیپلوماتیک مسقط" نام دارد. همچنین، این ساحل به کافه و رستوران های مجلل و هتل های بسیار لوکس چون هتل گرند حیات نزدیک است و تا خانه اپرای رویال فاصله کمی دارد. در این ساحل لوکس و مدرن تا می توانید از حمام آفتاب و خنکای آب دریا لذت ببرید. نوشیدنی خنکتان را سر کشیده و به نجام تفریحات مهیج بپردازید. خاطره این ساحل هرگز فراموشتان نخواهد شد.
سواحل مسقط

ساحل قنطاب (Qantab Beach)


ساحل قنطاب در یک روستای کوچکی با نام قنطاب واقع شده و در فاصله چند دقیقه ای از شهر مسقط در یک خلیج کوچک قرار دارد. چیزی که ساحل قنطاب را خاص و متفاوت کرده، تجربه استثنایی است که برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد. آن ها می توانند معماری منحصربه فرد عمانی، قایق های زیبای ماهیگیری محلی، اتمسفر رضایت بخش و دلپذیر، صمیمیت و مهمان نوازی مردم عمان را در این ساحل تجربه کنند. در ساحل قنطاب درمی یابید که در عین سادگی و بی آلایشی هم می توان از محیط و طبیعت لذت برد و طعم زندگی را برای خود شیرین کرد.

ساحل السیفه (Sifah Beach)


ساحل السیفه نزدیک "جبل السیفه" یعنی کوه های السیفه واقع شده و روی نوار ساحلی شرقی مسقط قرار دارد. این ساحل به شن های سفید رنگی که در سراسرش کشیده شیده معروف است. لذت قدم گذاشتن در این شن ها و تماشای غروب و طلوع آفتاب بسیار دل انگیز است. بازدید کنندگانی که به ساحل السیفه می آیند می توانند با تفریحات دریایی سرگرم شده و به انجام باربکیو بپردازند. تصور کنید بودن در کنار دوستان و عزیزان در این ساحل و لذت بردن از دریای شفاف آبی رنگ و آفتاب گرم و حیات بخش چقدر می تواند دلنشین و جذاب باشد.
سواحل مسقط

ساحل بندر جیسا (Bandar Jissah)


ساحل بندر جیسا متعلق به لوکس ترین هتل و مجموعه مسقط به نام هتل اسپا و ریزورت الجیسا است. برای بازدید کنندگانی که در این هتل اقامت ندارند، هزینه ای حدود ۲۰ ریال عمانی بابت ورودیه دریافت می شود. اطراف ساحل الجیسا با فضای سرسبز و زیبا احاطه شده است که همه این ها نیز بخشی از هتل هستند. برای بازدید کنندگان فعالیت های ورزشی و خدمات درمانی در این ساحل ارائه می گردند. اگر می خواهید در مسقط یک حمام آفتاب لوکس و به یاد ماندنی تجربه کنید، حتما به ساحل بندر جیسا بروید.
سواحل مسقط

ساحل کلبوه (Kalbuh Beach)


ساحل کلبوه در نزدیکی پارک کلبوه در منطقه مطرح شهر مسقط واقع شده است. این ساحل یکی از بهترین مکان هایی است که در مسقط می توانید برای شنا انتخاب کنید. همچنین، در این ساحل آموزش های شنا به صورت رایگان به بازدید کنندگان ارائه می شوند. ساحل کلبوه منظره و چشم انداز فوق العاده سرسبز همراه با کوهستان های اطراف که دور تا دور ساحل را محاصره کرده اند، دارد. ساحل کلبوه با رنگ سحرآمیز فیروزه ای یکی از پربازدیدترین سواحل مسقط است. شما هم در سفر به مسقط فرصت بازدید از این ساحل را از دست ندهید.

ساحل یتی (Yiti Beach)


یکی از جواهرات نهان و خاص عمان، ساحل یتی است. این ساحل یکی از بهترین مکان ها برای انجام پیک نیک و کمپینگ است. کوهستان ها و صخره های سنگی اطراف ساحل، منظره بسیار جذاب و منحصر به فردی با همراهی ساحل زیبا به وجود آورده اند. استراحت و فرار از هیاهوی شهر در این منطقه از شهر امکان پذیر است. در این ساحل می توانید کنار عزیزانتان در آرامش کامل غروب خورشید را تماشا کرده و لذت ببرید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است