search
menu

هتل پارسیان یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان آزادی یزد
اماکن نزدیک به هتل پارسیان آزادی یزد

درباره هتل پارسیان آزادی یزد


هتل پارسیان آزادی یزد هتلی ۳ ستاره از مجموعه هتل های گروه پارسیان است که از سال ۱۳۵۲ به مجموعه گردشگری اولین شهر خشتی جهان اضافه شد و در سال ۱۳۹۶ با بازسازی دوباره، جان تازه‌ای گرفت. اما همچنان تاریخ درهتل‌هایی با این قدمت زنده مانده و جریان دارد. چون هتل پارسیان آزادی یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های شهر یزد است. هتل پارسیان با فراهم‌سازی امکانات رفاهی در محیطی باصفا و سرسبز، آن‌ هم در دل کویر از موهبت بزرگی برخوردار است که بازدید و اقامت در آن مسافران و گردشگران را به وجد می‌آورد.
قدیمی‌های شهر یزد این هتل را با نام اسپین زر، انقلاب یا آزادی می‌شناسند ولی امروزه نام هتل پارسیان یزد بر روی سر در هتل می‌درخشد. متمایزترین و بهترین ویژگی هتل سه ستاره پارسیان یزد به خاطر زیبایی چشم‌انداز باغی است که در آغوشش آرام گرفته است. مساحت ۲۵ هزار متر مربعی هتل پارسیان یزد به خوبی آرامش و سکوت موردنیازتان را فراهم می‌کند. این هتل با حفظ معماری سنتی‌اش فاصله خود را با دنیای مدرن نگه داشته است و فضای نوستالژیکی را به مهمانان خود هدیه می‌کند.
با توجه به اطلاعاتی که در سایت هتل‌های پارسیان منتشر شده، هتل پارسیان یزد دارای ۳۲ واحد اقامتی با تخت‌های یک یا ۲ نفره است. اگر مایل باشید که پنجره‌های اتاقتان رو به طراوت و زیبایی باغ باشند می‌توانید یکی از ۱۳ اتاق‌هایی را که در باغ قرار دارند، رزرو کنید اما فراموش نکنید که اتاق‌های داخل ساختمان تروتمیزتر هستند. ضمنا هتل پارسیان یزد پذیرای معلولان و جانبازان نیز می‌باشد و برای این عزیزان اتاق‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.
اتاق‌های هتل پارسیان یزد دارای تلویزیون، تلفن، یخچال، میز، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانت، سشوار و اینترنت رایگان هستند و فضای دل‌نشینی دارند که حال و هوای خانه را برایتان تداعی می‌کند. هارمونی رنگ‌هایی که در دکوراسیون داخلی به کار رفته آرامش عجیبی را به شما منتقل خواهد کرد.
گفتنی است که تالار مدرن هتل پارسیان یزد یکی از زیباترین تالارهای شهر به شمار می‌رود که با گنجایش ۲۰۰ نفر برای انواع مراسم‌های ازدواج، جشن‌ها، مراسم‌های مذهبی، افطار و سمینارها مناسب است. از این گذشته در کنار استخر روبازش محوطه‌ای برای این قبیل مراسم آماده کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند از مهمانان افطاری یا مراسم‌های دیگرشان در فضای باز میزبانی کنند.
با اقامت در هتل پارسیان یزد نه تنها از موهبت تجربه ۴۵ ساله مشتری‌مداری صاحبان آن‌جا بلکه از خوش‌برخوردی و رفتار حرفه‌ای کارکنانش بهره‌مند خواهید بود. کادر پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و راهنمایی در اموری مثل خدمات تور و سرویس تاکسی هستند. ناگفته نماند که مهمانان عزیز می‌توانند برای خلوت و آرامش بیش‌تر به طبیعت اطراف پناه ببرند.
می‌توانید صبح خود را با نسیم خنک و دل‌نوازی شروع کرده و صبحانه خود را در اتاق میل کنید ولی اگر انرژی بیش‌تری دارید، توصیه می‌کنیم به سلف سرویس سر بزنید و خود را مهمانِ یک صبحانه مقوی کنید. در هتل پارسیان یزد می‌توانید هنگامی که احساس گرسنگی کردید به رستوران هتل پارسیان سربزنید و برای میل نوشیدنی‌های خنک به کافی‌شاپ آن بروید.
برای عزیزانی که با وسیله نقلیه خود به هتل پارسیان یزد مراجعه کرده‌اند، پارکینگی با ظرفیت ۲۰ خودرو وجود دارد که می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. ضمنا این هتل به خاطر نزدیکی به جاذبه‌های شهر یزد و ایستگاه راه آهن محبوبیت زیادی دارد.

اماکن نزدیک به هتل پارسیان آزادی یزد


فاصله تا باغ دولت آباد یزد: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد امیرچخماق یزد: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع کبیر یزد: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا آب انبار شش بادگیری یزد: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد: ۸.۳ کیلومتر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است